Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan ex- mieheni ja tämän naisen ymmärtämään, että...

Vierailija
04.03.2014 |

...en halua olla tämän naisen kanssa missään tekemisissä. Henkinen kanttini ei kestä. Lasteni isä petti minua ja aloitti suhteen tämän naisen kanssa, kun nuorin lapsemme oli vasta 7kk vanha. Kyseessä on myös minun suhteellisen hyvä tuttuni. Nainen ei suostunut lähtemään, vaikka halusimme yrittää perheenä. Lisäksi hän on haukkunut vartaloni, rintani ja muun ulkoisen olemukseni minulle puhelimessa.Parisuhteen päättyminen, lasten tapaamiset, elatusmaksut, isyyden epäily jne. ovat olleet sellainen helvetti, että hyvä että ei lähtenyt järki. Vähän on siinä rajoilla vieläkin. Olen sanonut ex-miehelle useasti puhelimessa ja viestein, että en halua olla naisen kanssa missään tekemisissä. Kestän juuri ja juuri, että hänen nimestään puhutaan, mutta en halua tavata, kuulla, enkä aistia hänen läsnäoloaan. Siitä huolimatta pitää ängetä tarpeettomasti mukaan lasten kuljetusmatkoille ja tulla vanhempieni kodin eteen kadulle seistä möllöttämään, kun ex-mies haki lapset vanhempieni luota. Miksi? Eikö voi pysyä poissa? Millä saan heidät ymmärtämään, että emme halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Jokaisen lähemmän kontaktin jälkeen näen painajaisia viikon verran. En myöskään halua hänen kuuntelevan salaa lasteni, minun ja ex- mieheni välisiä skype- keskusteluja.Todella inhottavaa. Onko tätä toivetta niin vaikea kunnioittaa?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 18...etkö osaa kunnolla lukea. Olen vähän liiankin laiha ja valitettavasti melkoisen tissitön ammattitanssija. :D :D Missää kohdin annoin ymmärtää olevani rehevä?? Olisinkin. :) Pahansuopa ja ärhäkkä olen kyllä.

Piti vielä lisätä, että arvasin naisen kuuntelevan puhelua taustalla, kun mies ei normaalin tapaan ehdotellut keikistelyä kameran edessä. Tuskin on pitkäaikaista heidän rakkautensa, mutta oli miten oli...En halua tavata häntä tai tulla toimeen hänen kanssaan...tuntuu kuin hän olisi tehnyt minulle jotain todella pahaa, kun mies tuli hänen nesteillään kotiin suutelemaan ja panemaan minua useamman kuukauden ajan. Kävin vielä esittelemässä idioottina hänelle vauvaammekin. Kehtasi mokoma punastella...

Vierailija
42/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21...minut petti myös tämä nainen..oli elämässä aika, jolloin tapasin häntä päivittäin arkena. Pidin häntä jollain tasolla, jopa kaverinani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 14:26"]

Jaa? Alhaista, että edes vastaan tähän, mutta painan 55kg, olen yli 170cm pitkä, minulla näkyy vatsalihakset, eikä ole ainuttakaan raskausarpea vatsassa, eikä perseessä...mutta kiitos neuvosta.

ap

[/quote]

Paremman kuitenkin miehesi löysi..

Vierailija
44/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko saada aikuista taustatukea, luotetun sukulaisen, ystävän tms. paikalle, kun joudut väkisin näkemään tätä naista? Itseäni ainakin auttoi ikävässä erossa (johon ei liittynyt lapsia, joten onneksi ei tarvinnut enää miestä tiettyjen pakollisten juttujen hoitamisen jälkeen nähdä) pitämään pään kasassa, kun mies esim. kävi hakemassa tavaroita. Tilanteen sai myös purettua nopeasti sen kaverin kanssa. Olen nyt parille valitettavasti vähän turhan kaukana olevalle ystävälleni, jotka joutuvat näkemään lastensa isää ja näiden uusia kumppaneitä näissä lapsiin liittyvissä tilanteissa, että minulle saa soittaa, kun ahdistaa.

Joo, ja ikäviä tunteita ei tarvitse hävetä. Niitä voi tulla, vaikka olisitkin tapahtumasta "päässyt yli", eli pystyt luottamaan siihen, etteivät nämä ihmiset ole yhtä törkeitä lapsiasi kuin sinua kohtaan kohtaan, tai että maailmassa on myös ns. kunnon miehiä. Näitä miehesi  ja ilmeisesti tämän naisenkin (syytän aina näissä tilanteissa ensisijassa sitä petturimiestä, mutta tämä nainen ei todellakaan tunnu kivalta ihmiseltä, jos on tuntenut tarvetta haukkua ulkonäköäsi, kun on jo "voittanut") sinua kohtaan tekemiä vääryyksiä ei saa pyyhittyä pois.

Vierailija
45/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:13"]

Muista vihasi keskellä kuitenkin, että sinut petti miehesi, ei tämä nainen. 

[/quote]

Nainen petti yhtälailla ap:n, jos hän kerran tuntee ap:n. Sen lisäksi hän jatkaa ap:n kiusaamista. 

Vierailija
46/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:20"]

Jaa? Alhaista, että edes vastaan tähän, mutta painan 55kg, olen yli 170cm pitkä, minulla näkyy vatsalihakset, eikä ole ainuttakaan raskausarpea vatsassa, eikä perseessä...mutta kiitos neuvosta.

ap

[/quote]

[/quote]

Sen mitä ylempää ap:n kommentteja luin niin siihen ei edes paljoa tarvittu että löytyi, melko epävakaa ja kireä tapaus tuo ap. Ymmärrän ap:n miestä, oikea teko häneltä lähteä tuollaisesta suhteesta.

Vierailija
47/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole aika tavallinen tilanne monessa päättyneessä parisuhteessa. Jotenkin tuli mieleeni, että ap dramatisoi tilannetta. Jos hän löysäisi vähän nyörejä, niin homma saattaisi sujua paremmin. Muuten: kohteleeko isän uusi puoliso lapsia hyvin? 

Mites muuten sitten, kun alkaa tulla lasten juhlia, siis ripillepääsyä ja ylioppilasjuhlia ja häitäkin. Lasten isä haluaa varmasti tulla juhliin ja kenties tuoda uuden puolisonsakin mukanaan. Järjestääkö ap silloin suurisuuntaisen dramaattisen kohtauksen? Eikö laihakin sopu olisi parempi kuin ainainen kiukuttelu? Siitä kärsivät lapsetkin.

Vierailija
48/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:20"]

ap

[/quote]

[/quote]

Sen mitä ylempää ap:n kommentteja luin niin siihen ei edes paljoa tarvittu että löytyi, melko epävakaa ja kireä tapaus tuo ap. Ymmärrän ap:n miestä, oikea teko häneltä lähteä tuollaisesta suhteesta.

[/quote]

Jahas, taas nämä haukkujat paikalla. Aloitus kuin aloitus, ap on aina väärässä näiden mammojen mielestä.

Vierailija
49/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:09"]

Toisaalta, en ihmettele yhtään, että miehesi lähti toisen naisen matkaan, jos olet "perinteinen" rehevä suomalaisnainen, kuten aloitusviestissäsi annoit ymmärtää.

Ei taida uudella naisella rinnat riippua navassa saakka ;DDDD

[/quote]

No jos "perinteisellä suomalaisella naisella" roikkuvat tissit navassa, niin miehellä roikkuu sitten maha polvissa. Kai nimittäin olet tietoinen siitä, että Suomessa miehet ovat suhteessa ylipainoisempia kuin naiset, yhtenä harvoista länsimaista vieläpä.

Mutta ihan vakavasti ottaen, olisi ehkä hyvinkin kätevää, jos tuon painoindeksin lisäksi olisi olemassa joku "kuspäisyysideksi", jonka voisi tarkistaa ennen ensimmäisille treffeillekkään lähtemistä.Toisin kuin paino, niin tuo kuspäisyyden taso nimittäin harvemmin enää aikuisiällä vaihteelee. 

Vierailija
50/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä ovat nämä hullut vastaajat, jotka solvaavat ap:ta? Todella sairaita yksilöitä.

Vierailija
51/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:30"]

Keitä ovat nämä hullut vastaajat, jotka solvaavat ap:ta? Todella sairaita yksilöitä.

[/quote]

Kakkosnaisia ja nyxiä

Vierailija
52/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi kakkosnaisia tai juuri niitä nyxiä :D. Yrittävät vaientaa omatuntoaan toistamalla tätä tuttua mantraa, että miehesi petti sinut, nainen oli vain viaton sivusta seuraaja, jolla ei ollut osaa eikä arpaa ap:n ja tämän aviomiehen suhteeseen. Joopa joo, tarpeeksi kun toistaa, niin valhe muuttuu todeksi? Kukaan terve ihminen ei voisi olla tuntematta tuollaisessa tilanteessa todella kovia omantunnontuskia, sairaat yksilöt ovat asia erikseen.

Vierailija
53/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:27"]

Eiköhän tuo ole aika tavallinen tilanne monessa päättyneessä parisuhteessa. Jotenkin tuli mieleeni, että ap dramatisoi tilannetta. Jos hän löysäisi vähän nyörejä, niin homma saattaisi sujua paremmin. Muuten: kohteleeko isän uusi puoliso lapsia hyvin? 

Mites muuten sitten, kun alkaa tulla lasten juhlia, siis ripillepääsyä ja ylioppilasjuhlia ja häitäkin. Lasten isä haluaa varmasti tulla juhliin ja kenties tuoda uuden puolisonsakin mukanaan. Järjestääkö ap silloin suurisuuntaisen dramaattisen kohtauksen? Eikö laihakin sopu olisi parempi kuin ainainen kiukuttelu? Siitä kärsivät lapsetkin.

[/quote]

Ehkä ap ehti kirjoittaa tarkentavat viestit sillä aikaa, kun naputtelit tätä viestiä. Mutta siis tällä hetkellä kyseessä ei ole "uusi puoliso", vaan ihan omassa huushollissaan asusteleva naisystävä. En oikeasti keksi mitään syytä sille, miksi tällainen itsenäinen ihminen tuppaisi esimerkiksi lasten hakutilanteeseen.

Olen itse seurustellut joskus vielä lapsettomana lyhyesti parin suhteellisen vähän aikaa sitten eronneen miehen kanssa. En siis ollut millään tavalla aiheuttanut miehien eroa, perinteisesti baarissa tapasin kummankin. Silti ymmärsin oikein hyvin, että miehen lapsiviikonloput olivat minulle omaa aikaa, jonka vietin omie juttujeni parissa. Jos suhteet olisivat edenneet, niin silloin toki hyvin varovaisesti olisin pyrkinyt lapsiin tutustumaan. Mutta itselleni oli selvää, että en muutenkin vielä selkiytymättömään tilanteeseen tuppaa. Lopulta kumpikin suhde valitettavasti kuivahti kokoon ihan siitä syystä, että mies ei noin pian erosta sitten halunnutkaan mitään vakavaa (toinen lähetti jotain tunnustelutekstaria usean kuukauden jälkeen, mutta itse seurustelinkin silloin jo vakavasti).

Joten oikeasti aika asiaankuulumattomalta kuulostaa tuon "uuden naisen" käytös.

Vierailija
54/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:30"]

[/quote]

Eiköhän ole kyseessä yksi ja sama surkea nettiyksilö, jonka on pakko jakaa pahaa mieltään.

Vierailija
55/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exsäsi kerran edelleen vonkaa seksiä tai muuta vastaavaa, ota nuo asiat puheksi, kun huomaat että hänen uusi naisensa seuraa vaikka skype-keskustelua vierestä ja kuulee kaiken. Varsinkin siis, jos sinulle ei täsmällisesti ole sanottu, että uusi nainen on taustalla, jolloin voit vedota siihen, että et asiaa tiennyt ja halusit vain tiedustella, että vieläkö haluat x ja y, minulla olisi perjantaina vapaata... Luulisi, että tuollaisen jälkeen mies pitäisi huolen, että uusi nainen ei taustalla ole kuulemassa.

Vierailija
56/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä noi käsittämättömän ilkeitä kommentteja tänne kirjoittelevat mahtaa olla. Teillä tuntuu olevan omassa elämässänne niin paljon enemmän ja isompia ongelmia, että voisi olla viisasta pysyä pois tällaisilta viisailta keskustelun aloituksilta.

Ap kysyi asiallisesti tukea, neuvoa ja apua. Miksi siitä pitäisi parjata. Onneksi olet ap saanut jokusen fiksunkin vastauksen.

itse olin vastaavanlaisessa tilanteessa joitakin vuosia sitten, ja parhaiten niistä tosiaankin selvisi, kun työnsi tunteensa sivuun ja puri hammasta. Älä missään nimessä näytä/kerro exällesi tai tuolle naiselle, kuinka tilanteet satuttavat sinua. Kyseinen maine, on tunneköyhä ja muutoinkin henkisesti häiriintynyt -johan siitä kertoo Se, wt kykeni suhteeseeni perheellisen ihmisenä kanssa. Ja hän varmaan siksi suunnattomasti nauttii saadessaan loukata sinua toistuvasti. Tsemppiä ja voimia sinulle.

Vierailija
57/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:39"]

Selvästi kakkosnaisia tai juuri niitä nyxiä :D. Yrittävät vaientaa omatuntoaan toistamalla tätä tuttua mantraa, että miehesi petti sinut, nainen oli vain viaton sivusta seuraaja, jolla ei ollut osaa eikä arpaa ap:n ja tämän aviomiehen suhteeseen. Joopa joo, tarpeeksi kun toistaa, niin valhe muuttuu todeksi? Kukaan terve ihminen ei voisi olla tuntematta tuollaisessa tilanteessa todella kovia omantunnontuskia, sairaat yksilöt ovat asia erikseen.

[/quote]

Terve ihminen on vain terveesti ylpeä viedessään voiton rupsahtaneesta ja kärttyisestä vaimosta joka on osoittautunut myös henkisesti epävakaaksi näissä kommenteissaan.

Vierailija
58/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

:DD Joopa joo. Ja vaikka olisitkin tämän kokoinen kuin ilmeisesti haaveilet, naamasi voi silti olla ruma kuin norsun vittu ja luonne vaikuttaa myös :3 sry!

Vierailija
59/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyxä on varmaankin mustasukkainen. Siksi se tunkee joka paikkaan mukaan ja kyttää keskustelutkin.

Kun olin itse samassa tilanteessa (mies oli tosi jo eronnut, naisen pettämisen vuoksi) mulla ei ollut mitään mielenkiintoa nähdä ex-vaimoa. Jos joskus olin mukana lasta hakemassa, en todellakaan noussut autosta edes näkysälle vaan jäin kauemmaksi... Sen sijaan tämä ex-ämmä soitteli mulle usein kännissä ja keskellä yötä vaikka sanoin, ettei mulla tällä hetkellä ainakaan vielä ole mitään syytä "ystävystyä". Ja että soittaa joskus selvinpäin jos on ihan oikeata asiaa.

Ei minusta nyxällä ole mitään syytä tuppautua seuraan ennenkuin suhde on vakaa ja kaikkien tunteet rauhoittuneet. Ei edes lasten seuraan vähään aikaan.

Vierailija
60/60 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 22:09"]

Mikä tämä oikein on, että ex vaimokkeelta vongataan seksiä. Minunkin exäni on kihloissa uuden kanssa. Meillä lapsi yhdessä ja silti vonkaa seksiä minulta jatkuvasti. Eikö niistä nyxistä ole mihinkään?

[/quote]

Ette te naiset oikein ymmärrä, ainahan pillu kelpaa, eksältä ja nyksältä, pääasia että saa  ;) .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme