Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan ex- mieheni ja tämän naisen ymmärtämään, että...

Vierailija
04.03.2014 |

...en halua olla tämän naisen kanssa missään tekemisissä. Henkinen kanttini ei kestä. Lasteni isä petti minua ja aloitti suhteen tämän naisen kanssa, kun nuorin lapsemme oli vasta 7kk vanha. Kyseessä on myös minun suhteellisen hyvä tuttuni. Nainen ei suostunut lähtemään, vaikka halusimme yrittää perheenä. Lisäksi hän on haukkunut vartaloni, rintani ja muun ulkoisen olemukseni minulle puhelimessa.Parisuhteen päättyminen, lasten tapaamiset, elatusmaksut, isyyden epäily jne. ovat olleet sellainen helvetti, että hyvä että ei lähtenyt järki. Vähän on siinä rajoilla vieläkin. Olen sanonut ex-miehelle useasti puhelimessa ja viestein, että en halua olla naisen kanssa missään tekemisissä. Kestän juuri ja juuri, että hänen nimestään puhutaan, mutta en halua tavata, kuulla, enkä aistia hänen läsnäoloaan. Siitä huolimatta pitää ängetä tarpeettomasti mukaan lasten kuljetusmatkoille ja tulla vanhempieni kodin eteen kadulle seistä möllöttämään, kun ex-mies haki lapset vanhempieni luota. Miksi? Eikö voi pysyä poissa? Millä saan heidät ymmärtämään, että emme halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Jokaisen lähemmän kontaktin jälkeen näen painajaisia viikon verran. En myöskään halua hänen kuuntelevan salaa lasteni, minun ja ex- mieheni välisiä skype- keskusteluja.Todella inhottavaa. Onko tätä toivetta niin vaikea kunnioittaa?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä oikein on, että ex vaimokkeelta vongataan seksiä. Minunkin exäni on kihloissa uuden kanssa. Meillä lapsi yhdessä ja silti vonkaa seksiä minulta jatkuvasti. Eikö niistä nyxistä ole mihinkään?

Vierailija
22/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olisit alunalkaen lopettanut sen napostelun ja pitänyt itsestäsi huolta? Miehesi lähti vain parempilaatuisen matkaan kun sinun läskit ja raskausarvet alkoi vituttaa ja etomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin siinä käy kun tekee lapsia kusipään kanssa. ei kait sille mitään voi, tuskin haluat lähestymiskieltoa hakea perusteetta.

toivottavasti löydät mukavan miehen ja pian

Vierailija
24/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 14:23"]

Mitä jos olisit alunalkaen lopettanut sen napostelun ja pitänyt itsestäsi huolta? Miehesi lähti vain parempilaatuisen matkaan kun sinun läskit ja raskausarvet alkoi vituttaa ja etomaan.

[/quote]

miten tuo auttaa nykytilanteeseen?

Vierailija
25/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Alhaista, että edes vastaan tähän, mutta painan 55kg, olen yli 170cm pitkä, minulla näkyy vatsalihakset, eikä ole ainuttakaan raskausarpea vatsassa, eikä perseessä...mutta kiitos neuvosta.

ap

Vierailija
26/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, joten koeta kestää.

Vierailija
27/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, mutta et voi tehdä mitään. Sun on vaan oltava vahva ja päästävä tosta yli. Älä anna naikkoselle sitä mielihyvää, että näkee miten se vaikuttaa suhun. 

Vierailija
28/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota ittes, ei tuollasta nälkäkurkea kukaan jaksa... ilmeisesti olet myös pahansuopa ja hapan akka.. ainakin viesteistäsi saa tälläisen kuvan

-itse aurinko-

Vierailija
29/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi muuta tehdä, kun aikuistua. Hän on yksi aikuinen lapsesi elämässä, jolla on vanhemman velvollisuudet.

Vierailija
30/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä vastauksia olet saanut Ap.

Vaikka tilanne on kamala, et voi päättää muista kuin omista asioistasi. Et voi kieltää exäsi uutta tulemasta lasten hakureissuille mukaan ellet ole saanut naiselle lähestymiskieltoa. Vaikeaa se on, mutta sinun täytyy vain kestää. Varo myös käytöstäsi, ex voi tehdä tuota sinulle tahallisesti, jotta saisi osoitettua sinun epävakautesi ja kyvyttömyyden huolehtia lapsista. Älä anna tässä kohtaa tunteille valtaa vaan pidä pää kylmänä. Olin samankaltaisessa tilanteessa, mutta pääsin nopeasti yli tunnekuohuni. Sen jälkeen tämän naisen näkeminen ei tuntunut miltään. Ajattelin, että hän on henkisessä kehityksessään ja älyssään niin paljon minusta jäljessä, etten voi muuta kuin tuntea häntä kohtaan myötätuntoa. Naiselle sen sijaan tuotti vaikeuksia kohdata minut.

Vierailija
31/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa maa, vapaa liikkuvuus.

Vierailija
32/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa vielä. Heidän suhteensa päättyi lopulta eroon ja pääsyy oli naisen mustasukkaisuus minusta. Pidä pääsi kylmänä Ap ja lopputulos voi olla se, että "paha" saa lopulta palkkansa.

Vierailija
33/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on lapsesi äitipuoli tottakai hän saa olla mukana. 

Pikkumaista moinen vihan pito, ei mitään järkeä moisessa. Ja tottakai lapsen isän ja sinun keskustelut lapsesta kuuluu myös äitipuolelle

Vierailija
34/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa saanut inhottavia vastauksia.

Valitettavasti tuota ei oikein voi estää. Ei myöskään osoita kovin kypsää käytöstä exältäsi, jos ja kun hän tietää tunteesi tästä asiasta. Eikä kovin hyvää kuvaa anna eksäsi uuden naisen älykkyydestäkään, että ei ymmärrä pysyä pois, vaikka sitä nimenomaisesti on toivottu.

Koita pitää pääsi vain kylmänä, ammattiavun hankkiminen itselle voisi olla myös paikallaan. Ammattilainen osaa antaa sinulle ohjeita, kuinka pystyt pääsemään ylitse noista tilanteista siten, että et itse ole aivan romuna viikkotolkulla tapaamisen jälkeen.

Virtuaalihalaus täältä sinulle, kyllä sinä tuosta ylitse pääset, usko minua. Aika tekee tässäkin tehtävänsä. Mikäli eronne on vielä suhteellisen tuore, tuntuu pahemmalta tuon naisen näkeminen. Kunhan aikaa kuluu, niin alkaa näkeminen helpottaa.

Vierailija
35/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi, että olet upean näköinen, jos kohtaamistilanne saattaa olla edessä. Kun luovutat/vastaanotat lapset, suukottele heitä ja sano kovaan ääneen, että iskä pitää teistä hyvää huolta/onko kiva mennä isin luokse/oliko mukavaa isän kanssa jne. Ole myönteinen ja suloinen. Jos joku läheisesi on paikalla, vilkuile naista ja ole kuin nauraisitte hänelle. Kun mies on yksin, näytä surullisemmalta ja katso häntä silmiin. Näin miehesi voi tuntea empatiaa sinua kohtaan, mennä kireänä kotiinsa ja se muija taas tulee epävarmaksi ja pelkää, että mies haluaa sinut takaisin, koska olet niin upea. 

Kohta se nainen onkin nalkuttava ämmä, josta on uutuudenviehätyskin kadonnut. Heillä menee huonommin ja kohtahan sulla on uutta, parempaa seuraa - uusi mies tai monta mukavaa seuralaista :)

- kostaja ;)

Vierailija
36/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella inhottavaa ja asiatonta käytöstä tältä naiselta ja exältä, ihan hirveää. Valitettavasti taitaa olla niin, että jos joku on valmis aloittamaan suhteen vauvan isään niin häneltä ei kannata liiemmälti odottaa myöskään normaalia huomaavaisuutta.

Pystyisitkö jotenkin tekemään nuo tilanteen itsellesi helpommiksi? Esim. jos sinulla olisi kaveri mukana tai exäsi saisi hakea lapset sinun vanhemmiltasi ja sinä olisit muualla?

Hyi hitto, millaisia ihmisiä on olemassa :/

Vierailija
37/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vähän epäilinkin...en vain ymmärrä, miksi joku haluaa jatkaa pahan mielen tuottamista kaiken tuon jälkeen. Hän ei ole lasteni äitipuoli..he eivät asu yhdessä, hän ei mieheni mukaan halua osallistua lastemme hoitamiseen, hän näkee lapsiani 1x/kk...en laske häntä miksikään muuksi lasteni elämässä kuin lasteni isän uudeksi naisystäväksi ja ihmiseksi, joka pisti meidät läpi helvetin. Hän on saanut haluamansa..lasteni isän, meidän eron, hän viettää nykyään oman ensimmäisen liittonsa lapsineen miehen kanssa enemmän aikaa, kuin mies omien lastensa kanssa, jotka ovat vielä todella pieniä. Miksi ei voi pyhittää näitä harvoja kertoja ja pysyä poissa. Mennä ostoksille tai vaikka lenkille? Olen epäillyt, että hän pelkää kuvion kääntyneen toisinpäin. Mies on useaan otteeseen vongannut minua takaisin ja kertonut kyllästyneensä panemaan tätä naista..muut pyynnöt ja ehdotukset ovat niin uskomattomia, että en voi niitä tunnistamisen pelossa tänne purkaa.

Pärjään arjessa hyvin, mutta vain, jos tämä henkilö pysyy kaukana. Ilman yhteisiä lapsia en pieraisis kummankaan ihmisen suuntaan, mutta miehestä en eroon pääse lopullisesti koskaan.

ap

Vierailija
38/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään arjessa hyvin, mutta vain, jos tämä henkilö pysyy kaukana. Ilman yhteisiä lapsia en pieraisis kummankaan ihmisen suuntaan, mutta miehestä en eroon pääse lopullisesti koskaan.

ap

[/quote]

Voi voi, täällähän ämmät kailottaa, että ei kannata odottaa, että mies haluaa naimisiin, kunhan tekaisee lapsen, se sitoo miehen enemmän ja miehen on pakko olla tekemisissä loppuelämä lapsen kautta.

Vakiovastaus, kun kysytään sitä, että kannattaako mennä naimisiin. Ei kannata, koska avioliitosta voi mies lähteä, mutta lapsi sitoo enemmän ja ei mies ei ikinä loppuelämänsä aikana pääse sinusta eroon. Ihkuu, näin sitten jokainen palstamamma tekaisee pennun suurelle rakkaudelleen haaveena, että nyt ei mies pääse minusta ikinä eroon.

Vierailija
39/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:09"]

Toisaalta, en ihmettele yhtään, että miehesi lähti toisen naisen matkaan, jos olet "perinteinen" rehevä suomalaisnainen, kuten aloitusviestissäsi annoit ymmärtää.

Ei taida uudella naisella rinnat riippua navassa saakka ;DDDD

[/quote]

No ei minusta 170cm ja 55 kg ole rehevä. Minä olen rehevä ja olen 170cm ja painan 70kg.

Vierailija
40/60 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vihasi keskellä kuitenkin, että sinut petti miehesi, ei tämä nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi