Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tuttu jakoi just tamppooninaru keskustelun fbssa.

Vierailija
03.03.2014 |

Kuka idiootti luulee että niitä tamppooneita ihan oikeasti koristellaan?

Valoja päälle nyt :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole klikannut auki koko ketjua. Olen niin typiintynyt noihin telakoitumis- käpykakku- mieheni on narsissi- otsikoihin, joista aloittaja pitää hengissä viikkotolkulla. Täysin kakaramaista touhua.

Vierailija
22/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 17:05"]

Mun mielestä typerin keskustelu kuukausiin täällä. Ei naurata sitten yhtään, vaikka täällä on joskus ihan hervottomiakin vastaavia, kuten se toissajouluinen joululauluviritelmä ja tuijottava koira, mitä meinaa.

[/quote] Laitapa näiden hauskojen linkit tai nosta ylös, haluan lukea jutut! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulakin jakoi. Oonkin arvellut av-mammaksi, sen verran kiihkeästi aina fbssäkin ottaa kantaa.

Vierailija
24/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, lopeta nyt se olemattomien Facekavereiden luettelo. Olet jo saanut palstahuomiosi.

Vierailija
25/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 17:11"]Ei ihme, että tämä palsta on yleisesti suuri vitsi, ja sen käyttäjien älykkyysosamäärästä moni varmasti ei usko suuren suuria.

[/quote]

Sä taidat itse olla yleisesti suuri vitsi, kun älykkyysosamäärä ei riitä painamaan "Lähetä"-nappulaa vain yhden kerran :D

Vierailija
26/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 18:43"]Kuule, lopeta nyt se olemattomien Facekavereiden luettelo. Olet jo saanut palstahuomiosi.

[/quote] vika viesti oli ainakin ihan yksittäinen. Oon tosi hämmästynyt, että näitä avpalstan idioottialoituksia oikeasti ihmiset jakaa fbssä.

Vierailija
27/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 17:11"]Ei ihme, että tämä palsta on yleisesti suuri vitsi, ja sen käyttäjien älykkyysosamäärästä moni varmasti ei usko suuren suuria.

[/quote]

Sä taidat itse olla yleisesti suuri vitsi, kun älykkyysosamäärä ei riitä painamaan "Lähetä"-nappulaa vain yhden kerran :D

[/quote] useimmilla kuitenkin varmaan älykkyys riittää ymmärtämään, miksi viesti lähti monta kertaa. Ainakin ahkerilla kännykkäpalstailijoilla.

Vierailija
28/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaoin tämän keskustelun facessa, ja nyt arvuutellaan siellä puolella ap:n nimeä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi