Kun katsoo suomalaisia kylpylässä niin HUHHUH!
Vietimme toissaviikolla hiihtolomaa parissa Etelä- ja Keski-Suomen kylpylässä ja ei voi kuin todeta että huhhuh, missä kunnossa suomalaiset, varsinkin suomalaiset naiset, noin keskimäärin ovat. Suuren osan voisi laittaa superdieetille samantien. Liikunnan jälkiä ei juuri vartaloissa näy, vaan pelkkää vetelää taikinaa roikkumassa vaihtelevat määrät. Olen itse kokenut olevani liian lihava, mutta saatoin ilokseni todeta kuuluvani porukan hoikimpiin! Olen kuitenkin ihan normaalipainoinen, enkä mikään laiheliini.
Ihmettelin, että missä ne kaikki 170/55, koko 36 kokoa olevat solakat av-mammat oikein piileskeli?? Niitähän ilmestyy pilvinpimein jokaiseen laihdutusta/painoa sivuavaan ketjuun.
Nyt mammat liikkeelle ja tolkkua syömisiin! Huonot tavat siirtyvät jälkikasvulle ja sitten olemme todella lirissä.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:23"]
Olen kyllä kiinnittänyt samaan huomiota myös eteläsuomalaisissa uimahalleissa. Aika monet isätkin ovat ylipainoisia. Ja lapset.
Kumma juttu, kun ihmisiä ei oma terveys kiinnosta.
[/quote]
Ei kiinnosta liikuntakaan. Innostuksen tappoi instituutti nimeltä koulu jo 30v sitten.
Enkä halua kitua viimeisiä vuosiani jossakin vanhainkodissa odottamassa kuolemaa.
Näit sitten varmaan minut ja kivahan se on, että miehesikin minua säälisvästi katsoi. Olimme lasten kanssa viikon tuetulla perhelomalla kylpylässä, wt:tä kenties, mutta lapset olivat onnellisia. Hävetti tietenkin mennä valaana altaaseen, 173/95, kun ook. Mutta lasten takia menin ja kun halusin vesijuosta. Minä olin kyllä ainut läski siellä, ihaillen katsoin, että voi miten kauniita ja hoikkia pienten lasten äitejä täällä on. Ihmettelin ainoastaan tätä ihme mekko-uimapukua, miksi pitää piilottaa kauniit reidet sen alle, kunpa ei olisi noin kauniilla naisilla itsetunto-ongelmia ja luule olevansa lihavia.
Aion mennä keskiviikkona vesijuoksemaan, siellä taas hyllynlyllyn läskeineni ja saa joku mamma aiheen minusta palstalle.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:13"]
Nämä muita kylpylöissä ja uimahalleissa katselijat ne vasta ovatkin huh huh. Sitten tullaan pikapikaa palstalle ja päivitellään. No, meneehän se loma noinkin...
[/quote]
Nokun velat taas tietää, että kun ollaan räkänokkien kanssa lomalla niin jostain muualta se kaikki kiva on revittävä, tällä kertaa kyyläilystä ;)
Ihmettelen kun noissa laihdutusohjelmissa ihmiset aina hämmästyvät kun näkevät itsestään enne kuvaa. Vaikka ovat olleet lähemmäs satakiloisiakin niin ovat kuvitelleet olevansa ihan normipainoisia ja mukiinmeneviä. Sitten kun kiloja lähtee 20 niin johan hämmästytään.