Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun katsoo suomalaisia kylpylässä niin HUHHUH!

Vierailija
03.03.2014 |

Vietimme toissaviikolla hiihtolomaa parissa Etelä- ja Keski-Suomen kylpylässä ja ei voi kuin todeta että huhhuh, missä kunnossa suomalaiset, varsinkin suomalaiset naiset, noin keskimäärin ovat. Suuren osan voisi laittaa superdieetille samantien. Liikunnan jälkiä ei juuri vartaloissa näy, vaan pelkkää vetelää taikinaa roikkumassa vaihtelevat määrät. Olen itse kokenut olevani liian lihava, mutta saatoin ilokseni todeta kuuluvani porukan hoikimpiin! Olen kuitenkin ihan normaalipainoinen, enkä mikään laiheliini.

Ihmettelin, että missä ne kaikki 170/55, koko 36 kokoa olevat solakat av-mammat oikein piileskeli?? Niitähän ilmestyy pilvinpimein jokaiseen laihdutusta/painoa sivuavaan ketjuun.

Nyt mammat liikkeelle ja tolkkua syömisiin! Huonot tavat siirtyvät jälkikasvulle ja sitten olemme todella lirissä.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/55 ei mitenkään voi olla 36 :P

Vierailija
2/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:24"]

Kuka hullu syö aamiaiseksi (tai muutenkaan) jotain pekonia.

[/quote]

Hahaa, me! Ja ihan aikuisten oikeesti lapset ovat alipainoisen rajalla, eikä vanhemmillakaan ylipainoa (vaikka itse kyllä kuulun laiha läski-osastolle). Käytiin muuten kylpylässäkin hiihtolomalla, ja ainakin Pirkanmaalla oli hyvin vähän ylipainoisia liikkeellä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, en löydä edes sanoja kuvaamaan kirjoitustasi ja ajatuksiasi. Olet moukkien moukkien suurvisiiri, pääpiru ja tyhjäpää. Hanki itsellesi elämä, ettei sinun tarvitse kyttäillä muita ihmisiä. eikö sinua opetettu lapsena, etä toljottaminen on rumaa, RUMAA, RUMAA. Häpeä, HÄPEÄ, HÄPEÄ.

Vierailija
4/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä. en kytännyt tai toljottanut tai kyylännyt. minulla on kuitenkin silmät päässä.

Vierailija
5/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 14:22"]

AP, en löydä edes sanoja kuvaamaan kirjoitustasi ja ajatuksiasi. Olet moukkien moukkien suurvisiiri, pääpiru ja tyhjäpää. Hanki itsellesi elämä, ettei sinun tarvitse kyttäillä muita ihmisiä. eikö sinua opetettu lapsena, etä toljottaminen on rumaa, RUMAA, RUMAA. Häpeä, HÄPEÄ, HÄPEÄ.

[/quote]

Vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
6/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:24"]

Kuka hullu syö aamiaiseksi (tai muutenkaan) jotain pekonia.

[/quote]Minä! Olin viikonloppuna esimerkiksi mökillä kaatamassa ja pilkkomassa puita, ei siinä millään smoothiella pärjää. Ja olen ollut normaalipainoinen aina.

Vierailija
7/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin hiihtolomaviikolla Flamingon kylpylässä ja olin hämmästynyt, kuinka solakoita naiset - suomalaiset - olivat. Vain yksi oikeasti lihava pisti silmään.

Vierailija
8/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon 168/56,6 ja lihavaläski ja tyytyväinen! Sori en miellyttänyt!

Vierailija
9/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mollataan miten suomalaiset naiset on läskimpiä kuin muut. Kävin Riossa (siis Brasiliassa) ja ihan samanlaisia ja -muotoisia naisia oli rannat täynnä. Eli siis joka kokoa ja mallia! Lopettakaa jo se läskikammo. Kannustan toki terveyteen, mutta toisten mollaaminen ei auta yhtään.

Vierailija
10/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman havainnon tehnyt kuin ap. Olin viikon kylpylässä ja täytyy sanoa että iloisena ja tyytyväisenä tulin takaisin kotiin:D Reissu teki tehtävänsä monellakin tapaa!!

Tuli niin hyvälle mielelle kun tajusin että näin 50+ ja 4 lapsen jälkeen on vielä normipainoinen ja -vartaloinen, kiinteäpeppuinen ja että mulla on hemmetin hyvännäköiset rinnat kun muihin vertaa:D Miten voi olla vain koirankorvia tai pullavanukkaita tarjolla pilvin pimein ja äärimmäisen vähän pyöreitä ja kiinteitä rintoja edes nuorilla??

Vatsa mulla on "pömpöttänyt" jo silloin kun bmi oli 21 mutta ravintoa muuttamalla sekin on siedettävän oloinen nykyään. Kaikkea tosin syön nautiskellen, jäätelöä päivittäin ja kakkujakin viikottain vaikka suurimmat kiksit saankin hyvintehdystä ruuasta pitkän kaavan mukaan syötynä. Pekoniakin hotellissa aamiaisella jos tarjolla on mutta harvemmin kotosalla.

Läskistä on vaan tullut normaali olotila suomalaisten mielestä!

Vierailija
11/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:24"]Kuka hullu syö aamiaiseksi (tai muutenkaan) jotain pekonia.

[/quote] Syö rehusi! Meillä syödään hotelliaamiaisilla koko rahan edestä herkutelle. kotona huomattavasti terveellisemmin. On joillain aikaa kytätä toisten appeita!

Vierailija
12/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:24"]Kuka hullu syö aamiaiseksi (tai muutenkaan) jotain pekonia.

[/quote] Syö rehusi! Meillä syödään hotelliaamiaisilla koko rahan edestä herkutelle. kotona huomattavasti terveellisemmin. On joillain aikaa kytätä toisten appeita!

Vierailija
13/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 15:10"]

Aina mollataan miten suomalaiset naiset on läskimpiä kuin muut.

[/quote]

Joo. Vaikka täällä on ylipainoisia paljon, niin hävitään mm. Tsekille, Slovakialle ja Unkarille läskin määrässä. Tässä on prosentteina yli 15-vuotiaat naiset, joiden BMI on suurempi kuin 30:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Obesity_country_comparison_-_path.svg

Tässä maailmankartta, mitä tumemmpi väri, sitä lihavampaa naispopulaa:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e9/World_map_of_Female_Obesity%2C_2008.svg

Ja joo, täällä ei kalikka kalahtanut sohvalla makaavaan suomursuun, olen normaalipainoinen jne.

Vierailija
14/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomursu lisää vielä, että tuo eka kaavio on vuosilta 1996-2003, eli se nyt ei ollutkaan ihan tätä päivää. Maailmankartan tiedot ovat vuodelta 2008, että kassellaan vaikka sitä mieluummin (naisten lihavuus ei ole yleistynyt lähivuosina).

Vierailija
15/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 14:04"]

[/quote]

Mitä se sitten on? Minulla on vaatekoko 36 ollut sekä silloin, kun painoin 53 kg että vuosi sitten, kun painoin 65kg. Eikä tehnyt tiukkaa. Nyt 59kg oikein sopivan väljä.

Vierailija
16/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 14:51"]

ap tässä. en kytännyt tai toljottanut tai kyylännyt. minulla on kuitenkin silmät päässä.

[/quote]

No, eikö ole hyvä, että ne isommat ihmiset ovat siellä kylpylässä, sillä uiminenhan laihduttaa! En ymmärrä valitustasi. Hanki oma uima-allas sinne omakotitaloosi, jos toisten eläminen noin sinua haittaa.

Vierailija
17/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 14:04"]

[/quote]

Mitä se sitten on? Minulla on vaatekoko 36 ollut sekä silloin, kun painoin 53 kg että vuosi sitten, kun painoin 65kg. Eikä tehnyt tiukkaa. Nyt 59kg oikein sopivan väljä.

[/quote]

Olen 169/55, ja monissa koon 36 vaatteissa jää hihat ja lahkeet lyhyiksi. T-paidat, shortsit ja lyhyet hameet mullakin on lähinnä kokoa 36, mutta pitkähihaiset ja -lahkeiset tosiaan pitää ostaa koossa 38. Näillä ketjuvalmistajilla kun on ajatus, että leveä ihminen on pitkä ja kapea lyhyt.

Vierailija
18/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösenä 169 cm, painoa 74 kiloisena ja miehelllä pituutta 173 cm ja painoa 78 kiloa ja vielä lapset täysin normaalin painoisia, esikoinen jopa pikkasen miinuskäyrillä niin täytyy todeta, että jos sua muutamat mun makkarat lasten synnytyksen jälkeen häiritsee niin ei voisi vähempää kiinnostaa! Mulla on terve olo, jaksan liikkua, touhuta makkaroista huolimatta!!

P.S. Mieheni mielestä olen vetävä pakkaus juuri tällaisena. 

P.P.S. Menetkö kylpylään kyttäämään toisia? Itse menen sinne rentoutumaan ja uimaan.

Vierailija
19/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei nää läskimmät jaksa tehdä lomallaan muuta kun lillua kylpylässä :D

Vierailija
20/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä niin paljon kiinnostaa muiden urheilut/urheilemattomuus. Jospa vaan keskitytte siihen omaan ja perheenne kroppaan.

t. nainen 168/57.