Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun katsoo suomalaisia kylpylässä niin HUHHUH!

Vierailija
03.03.2014 |

Vietimme toissaviikolla hiihtolomaa parissa Etelä- ja Keski-Suomen kylpylässä ja ei voi kuin todeta että huhhuh, missä kunnossa suomalaiset, varsinkin suomalaiset naiset, noin keskimäärin ovat. Suuren osan voisi laittaa superdieetille samantien. Liikunnan jälkiä ei juuri vartaloissa näy, vaan pelkkää vetelää taikinaa roikkumassa vaihtelevat määrät. Olen itse kokenut olevani liian lihava, mutta saatoin ilokseni todeta kuuluvani porukan hoikimpiin! Olen kuitenkin ihan normaalipainoinen, enkä mikään laiheliini.

Ihmettelin, että missä ne kaikki 170/55, koko 36 kokoa olevat solakat av-mammat oikein piileskeli?? Niitähän ilmestyy pilvinpimein jokaiseen laihdutusta/painoa sivuavaan ketjuun.

Nyt mammat liikkeelle ja tolkkua syömisiin! Huonot tavat siirtyvät jälkikasvulle ja sitten olemme todella lirissä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 15:42"]

Miksi teitä niin paljon kiinnostaa muiden urheilut/urheilemattomuus. Jospa vaan keskitytte siihen omaan ja perheenne kroppaan.

t. nainen 168/57.

[/quote]

Ei niitä tarvitse siellä kylpylässä erityisesti tuijottaa. Ihan tuntee pienuutensa kun kahden ryhävalaan väliin juuttuu saunassa:)

Vierailija
22/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut Suomessa kylpylässä toissaviikolla, vaan Virossa. Sitä paitsi olen 167 senttinen ja yli 55 kiloinen, sillä niitä liikunnan jälkiä todellakin on. Vaatekoko on toki 36. [quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:06"]

Vietimme toissaviikolla hiihtolomaa parissa Etelä- ja Keski-Suomen kylpylässä ja ei voi kuin todeta että huhhuh, missä kunnossa suomalaiset, varsinkin suomalaiset naiset, noin keskimäärin ovat. Suuren osan voisi laittaa superdieetille samantien. Liikunnan jälkiä ei juuri vartaloissa näy, vaan pelkkää vetelää taikinaa roikkumassa vaihtelevat määrät. Olen itse kokenut olevani liian lihava, mutta saatoin ilokseni todeta kuuluvani porukan hoikimpiin! Olen kuitenkin ihan normaalipainoinen, enkä mikään laiheliini.

Ihmettelin, että missä ne kaikki 170/55, koko 36 kokoa olevat solakat av-mammat oikein piileskeli?? Niitähän ilmestyy pilvinpimein jokaiseen laihdutusta/painoa sivuavaan ketjuun.

Nyt mammat liikkeelle ja tolkkua syömisiin! Huonot tavat siirtyvät jälkikasvulle ja sitten olemme todella lirissä.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin laivalla ja katsoin aivan samaa: älyttömästi lihavia lapsiakin. Mutta kaippa sinne vaan pakkautuu ne, joilla on varaa syödä.

Vierailija
24/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju paljastaa hyvin suomalaisten asenteen. Heti kaivaudutaan poteroihin puolustamaan oikeutta omiin läskeihin. Asiasta muistuttavaa haukutaan kyyläksi ja moniongelmaiseksi tuijottelijaksi. Ylipainosta ei vain saa puhua, vaikka se olisi millainen terveysriski tahansa! Siitäkään ei saa muistuttaa, että ylipaino ja huonot ruokailutottomukset periytyvät lapsille.

Suomalaiset kuuluvat maailman lihavimpiin kansoihin. Tämä on kansanterveydellinen ongelma, jolle on hyvin vaikea tehdä mitään johtuen juuri ihmisten asenteista. Mitä helkutin väliä sillä, on että jotkut tsekit ovat vielä meitä läskimpiä? Ei se meitä pelasta aikuisiän diapetekselta, verisuonisairauksilta, verenpaineelta, nivelvaivoilta, hengitysvaikeuksilta ja loputtomalta lääkkeiden mättämiseltä. Paitsi ai niin, täällähän kaikki lihavat ovat omien sanojensa mukaan terveitä kuin pukit koko elämänsä!

Vierailija
25/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 15:53"]

Tämä ketju paljastaa hyvin suomalaisten asenteen. Heti kaivaudutaan poteroihin puolustamaan oikeutta omiin läskeihin. Asiasta muistuttavaa haukutaan kyyläksi ja moniongelmaiseksi tuijottelijaksi. Ylipainosta ei vain saa puhua, vaikka se olisi millainen terveysriski tahansa! Siitäkään ei saa muistuttaa, että ylipaino ja huonot ruokailutottomukset periytyvät lapsille.

Suomalaiset kuuluvat maailman lihavimpiin kansoihin. Tämä on kansanterveydellinen ongelma, jolle on hyvin vaikea tehdä mitään johtuen juuri ihmisten asenteista. Mitä helkutin väliä sillä, on että jotkut tsekit ovat vielä meitä läskimpiä? Ei se meitä pelasta aikuisiän diapetekselta, verisuonisairauksilta, verenpaineelta, nivelvaivoilta, hengitysvaikeuksilta ja loputtomalta lääkkeiden mättämiseltä. Paitsi ai niin, täällähän kaikki lihavat ovat omien sanojensa mukaan terveitä kuin pukit koko elämänsä!

[/quote]

Miksi sen ylipainosta puhumisen pitää olla läskien haukkumista? Kannustetaan muka liikkumaan ja samaan aikaan haukutaan kun ylipainoiset kehtaa tulla kylpylään. Eli liikkua pitäis mutta se pitää tehdä piilossa. Ei tämäkään ketju mitään todellista ylipaino-ongelmasta keskustelua ole, se on muiden mollaamista ja oman itsensä kehumista. Ei tämän ansiosta kukaan ala laihduttaa eikä syödä oikein. Joten voit lopettaa tuon marttyyrimaisen itkemisen. 

Vierailija
26/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 15:53"]

[/quote]

Miksi sen ylipainosta puhumisen pitää olla läskien haukkumista? Kannustetaan muka liikkumaan ja samaan aikaan haukutaan kun ylipainoiset kehtaa tulla kylpylään. Eli liikkua pitäis mutta se pitää tehdä piilossa. Ei tämäkään ketju mitään todellista ylipaino-ongelmasta keskustelua ole, se on muiden mollaamista ja oman itsensä kehumista. Ei tämän ansiosta kukaan ala laihduttaa eikä syödä oikein. Joten voit lopettaa tuon marttyyrimaisen itkemisen. 

[/quote]

Ei missään kohtaa ole sanottu, että lihavat eivät saisi tulla kylpylöihin.

On sanottu, että suomalaiset näyttävät olevan ylipainoista kansaa ja jotakin olis hyvä tehdä. Mikä olisi se asia, joka saisi ihmiset syömään oikein? Ideoita kellään? Lasten terveyden turvaaminen ei riitä.

Vierailija
27/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 14:04"]

170/55 ei mitenkään voi olla 36 :P

[/quote]

Mitä se sitten on? Minulla on vaatekoko 36 ollut sekä silloin, kun painoin 53 kg että vuosi sitten, kun painoin 65kg. Eikä tehnyt tiukkaa. Nyt 59kg oikein sopivan väljä.

[/quote]

Olen 169/55, ja monissa koon 36 vaatteissa jää hihat ja lahkeet lyhyiksi. T-paidat, shortsit ja lyhyet hameet mullakin on lähinnä kokoa 36, mutta pitkähihaiset ja -lahkeiset tosiaan pitää ostaa koossa 38. Näillä ketjuvalmistajilla kun on ajatus, että leveä ihminen on pitkä ja kapea lyhyt.

[/quote]

Meinasin juuri sanoa samaa.

Kun painoin 53kg (pituutta 169cm) niin ei ollut toivoakaan käyttää koon 36 vaatteita juuri sen takia, että aina oli hihat tai lahkeet liian lyhyet.

Nykyisin olen yli 10kg painavampi ja paljon tyytyväisempi kroppaani vaikken mikään timmi olekaan.

Vierailija
28/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 13:29"]

Näit sitten varmaan minut ja kivahan se on, että miehesikin minua säälisvästi katsoi. Olimme lasten kanssa viikon tuetulla perhelomalla kylpylässä, wt:tä kenties, mutta lapset olivat onnellisia. Hävetti tietenkin mennä valaana altaaseen, 173/95, kun ook. Mutta lasten takia menin ja kun halusin vesijuosta. Minä olin kyllä ainut läski siellä, ihaillen katsoin, että voi miten kauniita ja hoikkia pienten lasten äitejä täällä on. Ihmettelin ainoastaan tätä ihme mekko-uimapukua, miksi pitää piilottaa kauniit reidet sen alle, kunpa ei olisi noin kauniilla naisilla itsetunto-ongelmia ja luule olevansa lihavia.

Aion mennä keskiviikkona vesijuoksemaan, siellä taas hyllynlyllyn läskeineni ja saa joku mamma aiheen minusta palstalle.

[/quote]

Kylpylä Päiväkumpu?

Vierailija
29/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kukaan edes kiinnittää sen kummempaa huomiota muiden ihmisten vartaloihin kylpylöissä? En tajua. En minä lähde kylpylöimään vain vahdatakseni taikinamaisia käsivarsia tai ryllöttäviä vatsoja. (Myönnettäköön, että räikeät tapaukset pistävät silmään.) Todennäköisesti ainakin osa AP:n kyttäämistä naisista häpeää kroppaansa, mutta ovat silti uskaltautuneet uimapuvussa näyttäytymään julkisesti. Annetaan lihavienkin nauttia lomastaan ilman arvostelevia katseita. Ja kyllä nämä lihavat ovat kylpylöissä todellakin pienempi paha kuin venäläiset... Ja en tässä nyt puolustele lihavuutta -kannatan itsekin terveempiä elämäntapoja- mutta toisten vartaloiden arviointi ja julkinen puiminen kertoo enemmän AP:sta kuin niistä muista.

Vierailija
30/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat ne kylpylöissä lilluu. Kunnostaan huolehtivat ihmiset liikkuvat ulkona.

Vierailija
31/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 15:50"]

Ite olin laivalla ja katsoin

aivan samaa: älyttömästi lihavia lapsiakin. Mutta kaippa sinne vaan pakkautuu ne, joilla on varaa syödä.

[/quote]

Päinvastoin - pienituloiset eineksillä elävät ovat lihavampia nykyisin kuin ne jotka tekevät oikeaa hyvää ruokaa ja joilla on varaa ostaa esim salaattitarpeita ja hedelmiä. Ei oikea ruoka lihota, määrien pitää silloin olla pahasti pielessä!

Vierailija
32/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväseppä viikko pari tuolla etelän lomakohteissa.. asettuu mittasuhteisiin toi suomalaisen naisen lihavuus sullakin.

Vierailija
33/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:07"]

Käväseppä viikko pari tuolla etelän lomakohteissa.. asettuu mittasuhteisiin toi suomalaisen naisen lihavuus sullakin.

[/quote]

Ja tämäkö on peruste olla tekemättä mitään???

Vierailija
34/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka ihan oikeasi käy suomalaisissa kylpylöissä, huh huh. Jo on halvat huvit, yök.

Vierailija
35/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa varmaan. Minä taas kiinnitin huomiota muutama viikko sitten, että tupaten täyden uimahallin suihkuhuoneessa ei ollut kuin yksi merkittävästi ylipainoinen. Oli vielä viikonloppuiltapäivä ja melkein kaikki olivat lastensa kanssa liikkeellä ja uimaradat olivat aika tyhjiä, mutta lastenaltaat täynnä, eli perusmammoja eikä mitään kilpauintiharrastajia.

Vierailija
36/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:07"]

[/quote]

Ja tämäkö on peruste olla tekemättä mitään???

[/quote]

No, sen kun teet, ole hyvä vaan.

Vierailija
37/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ap, ei paino-ongelmista saa puhua edes netissä anonyymisti!

Ylipaino alkaa oikeasti olla yhtä iso terveyshaitta kuin tupakka.

Vierailija
38/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelurinteissä me oltiin, me solakat pakkaukset. Ja hiihtämässä. Lapissa.

Vierailija
39/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä muita kylpylöissä ja uimahalleissa katselijat ne vasta ovatkin huh huh. Sitten tullaan pikapikaa palstalle ja päivitellään. No, meneehän se loma noinkin...

Vierailija
40/64 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylät ei ole mitenkään IN juuri nyt. Niissä ei käy ne liikunnalliset ja trendikkäät ihmiset. Niissä käy just ne plösähtäneet mammat pienten lastensa kanssa.