Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hpv-rokote taas tyrkyllä

Vierailija
30.01.2024 |

Mitä mieltä? Asiallista keskustelua, kiitos!

Mielestäni 11-vuotias liian nuori päättämään itse ja terkkarilla on vain yksi kanta ja kertoo sen kyllä melko painavin kirjaimin.

Olen nähnyt läheltä rokotehaittoja ja alan kallistua sille kannalle, että tyttö saa päättää itse, mutta vasta parin vuoden päästä, kun rokote mahdollista vielä saada ja ikää hänellä enemmän. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytölle otettin rokote, pojalle ei. Terkkari ei painostanut ollenkaan. Ihan sanomalla ei tai joo asia oli sillä selvä. Ehtii laittaa myöhemminkin jos haluaa. Saivat itse sanoa mielipiteensäja siitä keskusteltiin. Ei tullut mitään rokotehaittoja.

Vierailija
2/15 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin. Ei rokotehaittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittajan poika jätettiin rokottamatta?

Vierailija
4/15 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittajan poika jätettiin rokottamatta?

Ap uskoo pojan pysyvän aina neitsyeenä?

Vierailija
5/15 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäröitkö muitakin rokotusohjelman mukaisia rokotteita vai onko tässä jotain erityistä, miksi sitä ei voisi ottaa?

Vierailija
6/15 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt tälleen aikuisena tota rokotetta, omakustanteisesti siis. Onhan se kallis.

Vierailija
7/15 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei erityisesti halua hankalaa syöpämuotoa, rokote kannattaa ottaa ajoissa.

nosto, painoin vahingossa lippua, kun luin huolimattomasti, anteeksi

Vierailija
8/15 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei erityisesti halua hankalaa syöpämuotoa, rokote kannattaa ottaa ajoissa.

Rokotteen jättämättä ottaminen ei tarkoita, että saisi "hankalan syöpämuodon". Esittämälläsi logiikalla pitäisi ottaa kaikkia lääkkeitä ja rokotteita jatkuvasti, koska muuten voisi syyllistää ottamatta jättämisestä. Ei ole terve ajatuskulku.

Vierailija
9/15 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäröitkö muitakin rokotusohjelman mukaisia rokotteita vai onko tässä jotain erityistä, miksi sitä ei voisi ottaa?

Onko siinä jotain erityistä, miksi pitäisi ottaa? Kuoleeko nuoria massoittain syöpään, jolta tämä pelastaa?

Vierailija
10/15 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä jotain erityistä, miksi pitäisi ottaa? Kuoleeko nuoria massoittain syöpään, jolta tämä pelastaa?

Joo. Kohdunkaulan syöpä on rintasyövän jälkeen tavallisimpia nuorehkojen naisten syöpiä ja paljon vaikeampi havaita ja hoitaa kuin rintasyöpä.

Vierailija
11/15 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ovat masokisteja: en halua itse syöpää, mutta jälkeläiselleni haluan sellaisen, kiitos. 

Menkää nyt rokotuttamaan ne pentunne. 

Vierailija
12/15 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kohdunkaulan syöpä on rintasyövän jälkeen tavallisimpia nuorehkojen naisten syöpiä ja paljon vaikeampi havaita ja hoitaa kuin rintasyöpä.

Miesten nielusyövät ovat lisäntyneet huomattavasti ja syynä siihen on kondyloomapimppien luputtaminen. 

Rokottaminen suojaa siis myös ja tietenkin myös miehiä!!

Vierailija
13/15 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote pitää ottaa ennen sukupuolielämän aloittamista eli ennen ekaa yhdyntää. Ei auta enää myöhemmin.

Vierailija
14/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisee myös pään alueen syöpiä.

Vierailija
15/15 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kuoli alle 3kymppisenä kohdunkaulansyöpään, Minulla oli 2kymppisenä muutoksia papassa jotka saatiin onneksi hoidettua ennen syöpää. Tytär todellakin otti rokotteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän