G:Mikä on erikoisinta, mitä olet elämäsi aikana tehnyt??
Mulla se on ehkä se kun joskus nuorempana kannoin tunnin kävelymatkan isommasta kaupasta järkyttävän painavat kassit kotiin, vaikka pikkukauppa olisi ollut ihan kodin vieressä. Vaan sen takia, että ajattelin ruuan olevan isommassa kaupassa halvempaa. :O :D
En tiedä. oliko tuo nyt niin kovinkaan erikoista, mutta aika typerää ainakin näin jälkikäteen mietittynä. :D
Kommentit (67)
Liftannut Israelissa ja joutunut sotilaiden edessä "antautumaan" lavalla matkustaen.
Yö raja-asemalla miesten lähellä.
Niin ja oon liftannut yksin Euroopan läpi.
42
Kontannut siskoni kanssa putkeen jonkun 5 kilometriä. :D
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:30"]Voi ristus, olipas erikoista :)
Erikoisin teko, mikä tulee nyt mieleen, taitaa olla kehtolaulun laulaminen kuolleelle vauvalleni. Se tuntui hyvin höhlältä, mutta toisaalta silti valtavan tärkeältä tehdä, onneksi vain mies oli mukana kuuntelemassa.
[/quote]
Surullista ja samalla kaunista.
[/quote]Liikuttavaa. Ajattele , rakas vauvanne on taivaassa. Tekin pääsette sinne jos teette parannuksen.
[/quote]
Vauva voi olla myöskin helvetissä. Sitä sinä et tiedä.
[/quote]Raamatun mukaan kaikki lapset pääsevät taivaaseen.
Ollut salaa yötä Mississippissä armeija-alueella..
Olen vienyt myös lentokoneeseen 20-senttisen mattoveitsen. Turvatarkastuksen kautta.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:30"]Voi ristus, olipas erikoista :)
Erikoisin teko, mikä tulee nyt mieleen, taitaa olla kehtolaulun laulaminen kuolleelle vauvalleni. Se tuntui hyvin höhlältä, mutta toisaalta silti valtavan tärkeältä tehdä, onneksi vain mies oli mukana kuuntelemassa.
[/quote]
Surullista ja samalla kaunista.
[/quote]Liikuttavaa. Ajattele , rakas vauvanne on taivaassa. Tekin pääsette sinne jos teette parannuksen.
[/quote]
Vauva voi olla myöskin helvetissä. Sitä sinä et tiedä.
[/quote]Raamatun mukaan kaikki lapset pääsevät taivaaseen.
[/quote]
Eivät pääse. Näytä Raamatusta se kohta.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:25"]
Syötin Norjassa jäämeren rannalla puutikun nokasta lihapullia meduusoille vuonna 1985.
[/quote] Milloin meduusat ovat ruvenneet syomaan lihapullia? Ettei vain olleet merenneitoja jotka tulivat katselemaan kun polttelit karpassienta.
Olen juossut alasti paikallista liikenneympyrää ympäri 2:n naapurin kanssa sekä liftannut kaupunkiin alasti.
Olen saanut syytteet virkavallan anastuksesta sekä poliisin virkapuvun oikeudettomasta käytöstä.
Olen syönyt clomeja fuckbuddyltani salaa ja näin ollen raskautunut petollisesti.
Kaikilla lapsillani on exäni sukunimi vaikka vain 1 on hänen.
Olen huomattavan ylipainoinen ja rapakuntoinen mutta viime kesänä kävelin 18km bileistä kotiin.
Rakensimme pentuna jousipatjasta ja lenkkareista pomppukengät sekä sähköputkista ja styroksipaalikääreistä riippuliitimen.
Ajoin 15-vuotiaana linja-autoa yleisillä teillä.
Autossani on ollut tutkanpaljastin sekä poliisiradio.
Mikä näistä lie se erikoisin juttu...
ps. tutuille terkkuja ;-)
Käveltiin porukalla lautailuvarusteissa 15km maantien reunustaa pitkin :D.Oli pimeää, kannettiin lautoja mukana. Tunnelmaa kevennettiin lauleskelemalla jotain virsiä :D.
Meille on "eksynyt" lähes 1000 me&i -vaatetta/asustetta.
Pelannut jalkapalloa liikenteenjakaja alueella Pietarissa tammikuussa aamuyöstä.
Matkustanut junalla Moskovasta Jaroslaviin, ja katsonut siellä jääkiekkoa reilun viikon, oli huhtikuu ja ihanat kelit. Moskovaan mentiin Pietarin kautta. Hotellimme oli Venäläismafian hallussa, poitsuilla oli Bossin puvut ja kainalokotelossa aseet. Jaroslavista palattiin Moskovaan Jaroslavin jääkiekkojoukkueen bussilla, pelotti ihan peevelisti, ajokulttuuri on ryssissä hanurista.
En nyt tiedä, onkä tää niin erikoista tässä masentuneitten maassa, mutta olen kirjoittanut itsemurhakirjeen ja mennyt kylmällä vedellä täytettyyn kylpyammeeseen makaamaan vaatteet päällä ajatuksena vetää keuhkot täyteen vettä. Jätin sitten vetämättä ja nousin ylös. Parin päivän päästä kirjauduinkin sairaalahoitoon.
Näin jälkikäteen tuntuu tosi kornilta, ihan kuin huonosta leffasta, mutta jotenkin ne alkuvalmistelut säikäytti minut sen verran hereille, että tajusin hankkiutua sinne hoitoon. Nyt on mennyt useamman vuoden ihan mukavasti, thanks to drugs and therapy.
Pelastanu ja pelastanut,,, nuoren tytön hukkumasta.
Oltiin yleisellä uimarannalla ja huomasin tytön vajoavan, hyppäsin veteen ja nostin hänet pintaan. Tyttö oli uinut lähes neljä tuntia putkeen ja oli todellakin väsymyksetään uupunut.
Olis se varmaan joku muukin hetimiten huomannut!??!
Nostanut (kahden muun ihmisen kanssa) halvaantuneen lehmän levyn päälle, jotta lehmä saatiin kuljetettua levyn päällä pois navetasta pihalle, jossa se lehmä sitten ammuttiin.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:25"]
Syötin Norjassa jäämeren rannalla puutikun nokasta lihapullia meduusoille vuonna 1985.
[/quote]
Oiii huippu höpön erikoista. Olen kateellinen :D
Olen käynyt tanssikurssilla, missä osallistujat nauroivat lattialla ja myöhemmin sain 5h itkukohtauksen, romahdin lattialle ja minua pidettiin sylissä kahden naisen toimesta.
Liftannut Israelissa ja joutunut sotilaiden edessä "antautumaan" lavalla matkustaen.
Yö raja-asemalla miesten lähellä.