Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Mikä on erikoisinta, mitä olet elämäsi aikana tehnyt??

Vierailija
02.03.2014 |

Mulla se on ehkä se kun joskus nuorempana kannoin tunnin kävelymatkan isommasta kaupasta järkyttävän painavat kassit kotiin, vaikka pikkukauppa olisi ollut ihan kodin vieressä. Vaan sen takia, että ajattelin ruuan olevan isommassa kaupassa halvempaa. :O :D

En tiedä. oliko tuo nyt niin kovinkaan erikoista, mutta aika typerää ainakin näin jälkikäteen mietittynä. :D

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastanut seksiä Mestiksen voittajajoukkueen puolustajan kanssa mestaruusjuhlissa. Kotona oli (ja on edelleen) mies ja kaksi pientä lasta, mutta jotenkin vaan hetki oli niin täydellinen ja mies oikea... Hih, ihana muisto vieläkin, vaikka pari vuotta jo mennyt! :) :)

Vierailija
22/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista erikoistakin olen tehnyt. Sellainen, jonka kehtaa kertoa, on kuuden laudaturin kirjoittaminen. Mutta muutamia asioita en kertoisi edes tällä palstalla. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kävellyt kesällä uimapuvussa erään keskustan läpi. En tosin ollut ainoa, joka käveli, joten sain ryhmätukea. Yksin en olisi lähtenyt. Enkä tehnyt sitä siksi, että se olisi hienoa, vaan tilanteen pakosta, jonka kertomiseen tarvittaisiin romaani. Onneksi pidän kroppaani hyvänä, niin ei tarvinnut sen puolesta hävetä.

Vierailija
24/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kävellyt kesällä uimapuvussa erään keskustan läpi. En tosin ollut ainoa, joka käveli, joten sain ryhmätukea. Yksin en olisi lähtenyt. Enkä tehnyt sitä siksi, että se olisi hienoa, vaan tilanteen pakosta, jonka kertomiseen tarvittaisiin romaani. Onneksi pidän kroppaani hyvänä, niin ei tarvinnut sen puolesta hävetä.

Vierailija
25/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:43"]

Siwa-kauppiasko se siellä mainostaa?

[/quote]

Ei, vaan Lidlin myymälänhoitaja. Ap.

Vierailija
27/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannut ruotsalaisessa eläintarhassa yhden petohäkin vieressä.

Vierailija
28/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ainoa matkustaja finnairin koneessa, muistaakseni dc9, ei siitä nyt mitään kiksejä saanut, mutta erikoinen kokemus se oli silti

Vierailija
29/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:01"]

[/quote]

Laita kuva.

Vierailija
30/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:30"]Voi ristus, olipas erikoista :)

Erikoisin teko, mikä tulee nyt mieleen, taitaa olla kehtolaulun laulaminen kuolleelle vauvalleni. Se tuntui hyvin höhlältä, mutta toisaalta silti valtavan tärkeältä tehdä, onneksi vain mies oli mukana kuuntelemassa.

[/quote]

Surullista ja samalla kaunista.

[/quote]Liikuttavaa. Ajattele , rakas vauvanne on taivaassa. Tekin pääsette sinne jos teette parannuksen.

Vierailija
31/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin 15-vuotiaana ilmakivääreillä sotaa toisia kylän poikia vastaan. Osumia tuli vähän jokaiselle, ite sain osuman otsaan ja sivulle leukaan, toinen jäljistä on näkyvissä edelleen. Sota loppui veljeni saatua luodin tähtäyksen ajaksi suljettuun silmäänsä, joka oli vähällä tuhotua näkökyvyttömäksi.

Toinen vähemmän "outo" juttu oli se, että kun ei jaksettu kävellä 3km matkaa kouluun (muut lapset saivat koulukyydin), niin ajettiin sinne 50 markalla ostetulla ja iteksemme kolarikorjatulla Tunturi SuperSportilla. Mitään kypäriä emme käyttäneet, mopoa oltu vakuutettu ja olimme vasta 3 ja 4 luokalla. Kotoa lähdimme pihakiven kyljestä matkaan ja pysäytimme koulun kiviaidan vieraan, jotta pääsimme kaatumatta pois kyydistä. Vaihteitakin piti vaihtaa silleen, jotta toinen kallistaa toisaalle ja toinen toisaalle, jotta meistä pidempi sai nypättyä isomman vaihteen varpaankärjellä päälle. Opettajat ja muut oppilaat tietty vähän katsoivat, mutta eipä tarvinut kävellä ku muutkaan kävelleet.

Vierailija
32/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikannut itse fiskarseilla ja kynsisaksilla pitkät hiukseni aivan lyhyiksi.

Vierailija
33/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15-vuotiaana maannut HUVIKSEEN autotiellä (maaseudulla) ajoradalla mäennyppylän alla selällään. No, kello oli kolme yöllä, mutta en olisi kuullut jos auto olisi tullut, eikä auto olisi ehtinyt tehdä mitään.

Vierailija
34/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttanut kotoa pois kommuuniin tuntemattomien ihmisten kanssa, vain viikon varoitusajalla.

Vierailija
35/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisin teko, mikä tulee nyt mieleen, taitaa olla kehtolaulun laulaminen kuolleelle vauvalleni. Se tuntui hyvin höhlältä, mutta toisaalta silti valtavan tärkeältä tehdä, onneksi vain mies oli mukana kuuntelemassa.

Mä oon tehnyt myös tämän... Tarpeellista, mutta ehkä vähän erikoista.

Vierailija
36/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoillut Jäämeressä aatamin asussa.

Vierailija
37/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:25"]

Syötin Norjassa jäämeren rannalla puutikun nokasta lihapullia meduusoille vuonna 1985.

[/quote]

Huh!

Vierailija
38/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt vihreästä kartongista hyllyjen reunoihin koristeita.( hopeatussilla värittänyt kiemuroita) Vieraat repi irti ku kävivät kylässä. Jälkeenpäin ajateltuna aivan hyvä ku repivät.

Vierailija
39/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:30"]Voi ristus, olipas erikoista :)

[/quote]

Surullista ja samalla kaunista.

[/quote]Liikuttavaa. Ajattele , rakas vauvanne on taivaassa. Tekin pääsette sinne jos teette parannuksen.

[/quote]

Vauva voi olla myöskin helvetissä. Sitä sinä et tiedä.

Vierailija
40/67 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:51"]

Tehnyt vihreästä kartongista hyllyjen reunoihin koristeita.( hopeatussilla värittänyt kiemuroita) Vieraat repi irti ku kävivät kylässä. Jälkeenpäin ajateltuna aivan hyvä ku repivät.

[/quote]

Huh!