G:Mikä on erikoisinta, mitä olet elämäsi aikana tehnyt??
Mulla se on ehkä se kun joskus nuorempana kannoin tunnin kävelymatkan isommasta kaupasta järkyttävän painavat kassit kotiin, vaikka pikkukauppa olisi ollut ihan kodin vieressä. Vaan sen takia, että ajattelin ruuan olevan isommassa kaupassa halvempaa. :O :D
En tiedä. oliko tuo nyt niin kovinkaan erikoista, mutta aika typerää ainakin näin jälkikäteen mietittynä. :D
Kommentit (67)
Monenlaista erikoistakin olen tehnyt. Sellainen, jonka kehtaa kertoa, on kuuden laudaturin kirjoittaminen. Mutta muutamia asioita en kertoisi edes tällä palstalla. :D
Oon kävellyt kesällä uimapuvussa erään keskustan läpi. En tosin ollut ainoa, joka käveli, joten sain ryhmätukea. Yksin en olisi lähtenyt. Enkä tehnyt sitä siksi, että se olisi hienoa, vaan tilanteen pakosta, jonka kertomiseen tarvittaisiin romaani. Onneksi pidän kroppaani hyvänä, niin ei tarvinnut sen puolesta hävetä.
Oon kävellyt kesällä uimapuvussa erään keskustan läpi. En tosin ollut ainoa, joka käveli, joten sain ryhmätukea. Yksin en olisi lähtenyt. Enkä tehnyt sitä siksi, että se olisi hienoa, vaan tilanteen pakosta, jonka kertomiseen tarvittaisiin romaani. Onneksi pidän kroppaani hyvänä, niin ei tarvinnut sen puolesta hävetä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:43"]
Siwa-kauppiasko se siellä mainostaa?
[/quote]
Ei, vaan Lidlin myymälänhoitaja. Ap.
Pannut ruotsalaisessa eläintarhassa yhden petohäkin vieressä.
olin ainoa matkustaja finnairin koneessa, muistaakseni dc9, ei siitä nyt mitään kiksejä saanut, mutta erikoinen kokemus se oli silti
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:01"]
[/quote]
Laita kuva.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:30"]Voi ristus, olipas erikoista :)
Erikoisin teko, mikä tulee nyt mieleen, taitaa olla kehtolaulun laulaminen kuolleelle vauvalleni. Se tuntui hyvin höhlältä, mutta toisaalta silti valtavan tärkeältä tehdä, onneksi vain mies oli mukana kuuntelemassa.
[/quote]
Surullista ja samalla kaunista.
[/quote]Liikuttavaa. Ajattele , rakas vauvanne on taivaassa. Tekin pääsette sinne jos teette parannuksen.
Käytiin 15-vuotiaana ilmakivääreillä sotaa toisia kylän poikia vastaan. Osumia tuli vähän jokaiselle, ite sain osuman otsaan ja sivulle leukaan, toinen jäljistä on näkyvissä edelleen. Sota loppui veljeni saatua luodin tähtäyksen ajaksi suljettuun silmäänsä, joka oli vähällä tuhotua näkökyvyttömäksi.
Toinen vähemmän "outo" juttu oli se, että kun ei jaksettu kävellä 3km matkaa kouluun (muut lapset saivat koulukyydin), niin ajettiin sinne 50 markalla ostetulla ja iteksemme kolarikorjatulla Tunturi SuperSportilla. Mitään kypäriä emme käyttäneet, mopoa oltu vakuutettu ja olimme vasta 3 ja 4 luokalla. Kotoa lähdimme pihakiven kyljestä matkaan ja pysäytimme koulun kiviaidan vieraan, jotta pääsimme kaatumatta pois kyydistä. Vaihteitakin piti vaihtaa silleen, jotta toinen kallistaa toisaalle ja toinen toisaalle, jotta meistä pidempi sai nypättyä isomman vaihteen varpaankärjellä päälle. Opettajat ja muut oppilaat tietty vähän katsoivat, mutta eipä tarvinut kävellä ku muutkaan kävelleet.
Leikannut itse fiskarseilla ja kynsisaksilla pitkät hiukseni aivan lyhyiksi.
Olen 15-vuotiaana maannut HUVIKSEEN autotiellä (maaseudulla) ajoradalla mäennyppylän alla selällään. No, kello oli kolme yöllä, mutta en olisi kuullut jos auto olisi tullut, eikä auto olisi ehtinyt tehdä mitään.
Muuttanut kotoa pois kommuuniin tuntemattomien ihmisten kanssa, vain viikon varoitusajalla.
Erikoisin teko, mikä tulee nyt mieleen, taitaa olla kehtolaulun laulaminen kuolleelle vauvalleni. Se tuntui hyvin höhlältä, mutta toisaalta silti valtavan tärkeältä tehdä, onneksi vain mies oli mukana kuuntelemassa.
Mä oon tehnyt myös tämän... Tarpeellista, mutta ehkä vähän erikoista.
Hikoillut Jäämeressä aatamin asussa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:25"]
Syötin Norjassa jäämeren rannalla puutikun nokasta lihapullia meduusoille vuonna 1985.
[/quote]
Huh!
Tehnyt vihreästä kartongista hyllyjen reunoihin koristeita.( hopeatussilla värittänyt kiemuroita) Vieraat repi irti ku kävivät kylässä. Jälkeenpäin ajateltuna aivan hyvä ku repivät.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:30"]Voi ristus, olipas erikoista :)
[/quote]
Surullista ja samalla kaunista.
[/quote]Liikuttavaa. Ajattele , rakas vauvanne on taivaassa. Tekin pääsette sinne jos teette parannuksen.
[/quote]
Vauva voi olla myöskin helvetissä. Sitä sinä et tiedä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:51"]
Tehnyt vihreästä kartongista hyllyjen reunoihin koristeita.( hopeatussilla värittänyt kiemuroita) Vieraat repi irti ku kävivät kylässä. Jälkeenpäin ajateltuna aivan hyvä ku repivät.
[/quote]
Huh!
Harrastanut seksiä Mestiksen voittajajoukkueen puolustajan kanssa mestaruusjuhlissa. Kotona oli (ja on edelleen) mies ja kaksi pientä lasta, mutta jotenkin vaan hetki oli niin täydellinen ja mies oikea... Hih, ihana muisto vieläkin, vaikka pari vuotta jo mennyt! :) :)