G:Mikä on erikoisinta, mitä olet elämäsi aikana tehnyt??
Mulla se on ehkä se kun joskus nuorempana kannoin tunnin kävelymatkan isommasta kaupasta järkyttävän painavat kassit kotiin, vaikka pikkukauppa olisi ollut ihan kodin vieressä. Vaan sen takia, että ajattelin ruuan olevan isommassa kaupassa halvempaa. :O :D
En tiedä. oliko tuo nyt niin kovinkaan erikoista, mutta aika typerää ainakin näin jälkikäteen mietittynä. :D
Kommentit (67)
Työkseni mm. meikkaan vainajia. Itse olen kyllä jo ihan tottunut (paitsi jos kyseessä on lapsi) mutta monen mielestä tämä voisi olla erikoista?
Nussin Gambiassa 5 rantahuoran kanssa ilman kondomia. Maksoin niille siitä ilosta vielä noin 10 euroa.
Vaikka mitä, mutta erikoisimpia tekemisiäni en voi valitettavasti täällä kertoa. Ovat tämän maan skaalassa sen verran harvinaisia.
Täytyy sen verran kommentoida, että jos nämä oikeasti ovat teidän erikoisimpia saavutuksianne, niin suhteellisen tasapaksua elämää suurin osa ihmisistä elää. Oma elämäni on niin tapahtumarikasta, etten ole tainnut sitä aikaisemmin näin perusteellisesti oivaltaakaan.
Sukeltanut luolassa ja jään alla.
Saanut porttarit Carrolssiin.
Asunut Intiassa, Kiinassa ja Tansaniassa.
Matkustanut junalla Siperian halki, ja Pekingistä Tiibetiin.
Uinut meressä trooppisessa myrskyssä
Ollut Luxemburgissa strippipaikassa tanssijana osaamatta saksaa tai ranskaa (Luxemburgin viralliset ja yleisimmät kielet luxemburgin lisäksi). Paikan omistajat taas eivät osanneet englantia.
MIten se elämä on monella loppunut teini-iän jälkeen?