Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkä kierto,terolut ja tiputteluvuoto, APUVA ?

Vierailija
19.01.2014 |

Eli siis viimeiset kuukautiset olivat 29.11.2013,

Nyt ne ovat siis tosi myöhässä ja sain niihin terolut kuurin, lääkäri sanoi että lopeta terot kun vuoto alkaa.. No tuli pari veri tippaa ja lopetin. Sitten taas parina päivänä pari tippaa ja ei muuta?

wHAT is going on? Jatkanko teroja vai häh? Voisko pliis joku auttaa, mua pelottaa että mikä mua vaivaa kun menkat ei tule.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle gyne on sanonut, että riittää kuukautisiksi, jos pari tippaa tulee verta. Luulen, että hätäilet turhaan. Eikä tuo vajaa pari kuukautta mikään erityisen pitkä väli ole menkoilla. joillakin naisilla voivat jäädä useiksi kuukausiksi välillä pois.

Vierailija
2/5 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös molemmilla puolilla follikkelikystat jotka aiheuttavat jonkin sortin hormonihäiriötä..e- pillerit lopetin viime kesänä. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta.. E-pillerien lopetuksen jälkeen kierto oli aika säännöllinen 36 kp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 on siis AP

Vierailija
4/5 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:39"]

Minulla on myös molemmilla puolilla follikkelikystat jotka aiheuttavat jonkin sortin hormonihäiriötä..e- pillerit lopetin viime kesänä. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta.. E-pillerien lopetuksen jälkeen kierto oli aika säännöllinen 36 kp

[/quote]

viisainta kysyä siltä gyneltä neuvoa.

Vierailija
5/5 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just gynellä joka nämä terot määräsi :) Eikä se käynti hirveästi helpottanut... rahaa ei ole 150 mennä joka viikko yks.gynelle...saako julkiselle aikoja?