Miehet ei sitoudu tinderin takia enää?
Onko tämä vain mun oma kokemus, vai onko tämä totta?
Kommentit (136)
Miehet? Vai tasokkaimmat panomiehet?
Minun kokemus on että naisille ei kelpaa parisuhteen perässä olevat miehet kun "kipinää ei ole".
Naiset itse kelpuuttavat vain kipinämiehet eli itseään tasokkaammat panomiehet, siksi sinulle tulee tunne että "miehet" eivät halua sitoutua.
Tottakai ne sitoutuu, mutta miksi sitoutua vain yhteen?
Kyllä ne sitoutuvat jotka haluavat sitoutua. Muunlaisen kanssa et edes haluaisi olla loppupeleissä.
Itsehän te niille Tinderin parhaimmille miehille itseänne jaatte.
En ole tinderissä, mutta voisin kuvitella että tuo laadukkain aines miehistä jättää pariutumatta tai ainakin pariutuu vasta normaalia myöhemmin. Mitä enemmän ikää tulee, niin oman ikäiset naiset eivät hekään parane vanhetessaan..
mies52v
Ainahan palstalla naiset toitottaa, kuinka se elämän rakkaus löytyi Tinderistä.
Eilen viimeksi oli tästä ketju. Kummasti kuitenkin näitä ruikutusketjuja puskee tuhat viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet? Vai tasokkaimmat panomiehet?
Minun kokemus on että naisille ei kelpaa parisuhteen perässä olevat miehet kun "kipinää ei ole".
Naiset itse kelpuuttavat vain kipinämiehet eli itseään tasokkaammat panomiehet, siksi sinulle tulee tunne että "miehet" eivät halua sitoutua.
No eikö tuo ole luonnonlaki? Kuka nyt b-luokan geenit haluaa jälkeläiselleen. Naisen keholle lisääntyminen on aikamoinen työ, joten on normaalia olla erittäin valikoiva sen suhteen minkätasoisen miehen jälkeläistä alkaa kohdussaan kasvattaa.
Hyvät naiset saavat hyviä miehiä niin Tinderissä kuin ihan missä muualla tahansakin. Jotkut ihmiset eivät vain suostu uskomaan, että eivät ole haluttavia. Enkä tarkoita vain ulkonäköä vaan luonnetta. Epätoivo on kaikista kamalinta.
Kyllä miehet sitoutuvat kun se ihastus muuttuu rakkaudeksi.
Suuri osa miehistä haluaa edelleen tavallisen perheen.
Se, ettei miehet sitoudu, ei johdu Tinderista.
Se johtuu niistä naisista joita on nykyisin tarjolla.
He eivät kelpaa siihen, mitä mies sitoutumiselta etsii.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan palstalla naiset toitottaa, kuinka se elämän rakkaus löytyi Tinderistä.
Eilen viimeksi oli tästä ketju. Kummasti kuitenkin näitä ruikutusketjuja puskee tuhat viikossa.
Naiset syyttävät sinkkuudestaan itseään ja miehet naisia. Palstan naisten vakiomantra. 😂
Mitä mies hyötyisi esimerkiksi aloittajan kanssa pariutumisesta?
Tinder on pelkästään helppoheikkien areena.
Siellä ei ole naisia, joiden kanssa haluaisi sitoutua.
Niin mies kuin nainenkin haluaa sitoutua kohdattuaan sen ihmisen, jota ilman ei enää halua olla ja jota ei halua "antaa" muille.
Ainahan ne miehet tuntuu haluavan sitoutua, itse en vaan naisena tahdo, vaan halua nauttia vapaasta elämästä, sillä parivuosikymmentä kestänyt nuoruudenliittoni oli melko ankea ja nyt haluan valita milloin, millaista ja kenen miehen seuraa milloinkin haluan.
Miehet oikein tyrkyttää itseään Tinderissä ja usein pettyvät, jos ihan kiva tapailu ei ole minun puoleltani suurta rakkautta.
Miksi sitoutua, jos vientiä on. Moni keskittyy uraansa ja naista saa Tinderistä.
Eihän voimaantuneet naiset tarvitse miehiä enää mihinkään? Vai miten tämä nyt menee?
Vierailija kirjoitti:
Eihän voimaantuneet naiset tarvitse miehiä enää mihinkään? Vai miten tämä nyt menee?
Vaikka palstan käyttäjäkunta ei keskimäärin mitään älymystöä olekaan, niin ei kannattaisi ihan noin pahasti aliarvioida. Jokainen tietää kyllä, että ap:lla on munat ja hän vain esittää naista. Itse asiassa luulen, että olet itse ap.
Ei ne ole olleet kovinkaan sitoutumishaluisia ennen tinderiäkään mutta tuskinpa tuo sovellus on asiaa parantanutkaan.
Kyllä mä sitoudun. Nimittäin panemaan mahdollisimman montaa.