Mies avautuu! Arvon Subwayssä työskentelevät naiset!
Arvon Subwayssä töissä olevat naiset. Minun pitää avautua teille.
Ottakaa se leipä ulos sieltä uunista kun kello ilmoittaa, että leipä on ollut uunissa sopivan ajan! Sitä varten se kello yleensä on, ettei leipä olisi liian pientä aikaa tai liian pitkään uunissa! Ei riitä, että avaatte luukun, mutta jätätte pellin uuniin, jolloin leipä menee kivikovaksi korpuksi!
En usko, että Subwayssä on tarkoitus tarjoilla kivikoviksi korpuiksi paistettuja leipiä!
Muuten pidän kyllä Subwaystä.
t.mies
Kommentit (35)
Subwayssä ärsyttää ettei ainakaan Suomessa ole todellakaan mikään pikaruokala. Olen ekana jonossa eikä edellä ketään -> kerron tilauksen ja samalla jonoon pamahtaa kaksi muuta. Myyjä ottaa näidenkin tilaukset eikä oma subini teko etene nopeasti vaan samaan tahtiin näiden myöhemmin tulleiden kanssa. Samaan aikaan uuniin ja samaan aikaan kysytään kasvikset ja kastikkeet. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:09"]
mä oon työskennellyt subissa vuoden ajan,ja niin paskaa työtä on. palkka keskimäärin 600-800e/kk vaikka joka päivä olisikin töitä. vuorot kestää sen 5h nii eipä siinä paljon rikastu.
omavalvonnasta tulee koko ajan viestiä spostiin pomoilta ja yhtiöltä,mutta ei siitä välitetä. ne lihapullatkin on viikon samassa kastikkeessa,välillä lisätään vettä ja kuumennetaan ja lisätään jäisiä pullia vaan lisää.
edes meille ei kerrottu mistä kaikki lihat on peräisin,suomesta ei todellakaan. vihannekset on joo tuoreita.
kastikkeet on monta päivää samoissa purkeissa,muutetaan vaan etikettiä ja vaihdetaan päivämäärää,sitte ku loppuu nii hyvällä lykyllä saatetaan huuhtaista ja lisää kastiketta. ja ps kastikkeetkin tulee semmosisssa ällöttävissä vakuumipusseissa,jostain vinkuintiasta.
[/quote]
Nuo epäkohdat on ihan jokaisessa suomalaisessa ravintolassa.
Missähän subeissa te käytte. Mulla ei ikinä ole tuollaisia ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:00"]
Päteekö tuo myös Subwayssä työskentelevien miehiin? Vai saako ne sitten pitää leipää uunissa kauemmin?
[/quote]
Pätee, ei tehdä tästä tasaarvokeskustelua nyt kuitenkaan :)
t.ap
[/quote]
Tasaaaaaarvo...
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:00"]
Päteekö tuo myös Subwayssä työskentelevien miehiin? Vai saako ne sitten pitää leipää uunissa kauemmin?
[/quote]
miehet saavat pitää patonkiaan uunissa niin kauan kuin haluavat
Just ton takii en ikinä halua, että mun leipää paahdetaan. Problem solved!
Hohhoijaa. Miehen viisaudella neuvot AV:n Suway-vastaisia äitejä patongin paistamisessa Subway-liikkeessä. Asia kannattaa ilmoittaa joko a) siellä tiskin edessä möllöttäessä tai b) jonkinlaiseen palauteboksiin. Ehkä tää boksi olis sulle se paras vaihtoehto kun et uskalla muuta kuin anonyymisti ynistä asiaan liittymättömille henkilöille netissä, ja silloinkin uskallat puhutella vain naisia, miehet olis liian kova vastus kun laumavietti sanelee sosiaalikäsityksen.
T. En söisi valmissämpylöitä vaikka SINÄ ne oikeanlaisiksi paistaisit.
Mies voisi avautua siellä Arvon Subwayssä. Jos et niille naisille kehtaa niin pyydä että hakevat sen Arvon paikalle.
Mene ap itse Subwayhin töihin, kerta osaat hommat jo noin hyvin.
Missä tämä Arvon Subway oikein sijaitsee? Eikö siellä ole töissä kuin naisia? Onko tämä sattumaa, vai onko tässä nyt syytä epäillä epätasa-arvoista käyttäytymistä työntekijöitä rekrytoitaessa? Arvo lienee kyseisen paikan pomo? Lähetä suoraan hänelle palautetta, että opettaa ne naiset paistamaan patongin oikein.
Miks helvetissä syötte subwayssa dorkat?
-mies
Oooh! Mies joka osaa tehdä voileivän! Menes mussukka keittiöön ja pyöräytä sellainen oikein hyvin paistettu.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:00"]Missähän subeissa te käytte. Mulla ei ikinä ole tuollaisia ongelmia.
[/quote]
En käy niissä leivissä, joskus harvoin kyllä Subwayssä.
mä luulin, että joku Arvo on pomona subwayssa