Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies avautuu! Arvon Subwayssä työskentelevät naiset!

Vierailija
02.03.2014 |

Arvon Subwayssä töissä olevat naiset. Minun pitää avautua teille.

Ottakaa se leipä ulos sieltä uunista kun kello ilmoittaa, että leipä on ollut uunissa sopivan ajan! Sitä varten se kello yleensä on, ettei leipä olisi liian pientä aikaa tai liian pitkään uunissa! Ei riitä, että avaatte luukun, mutta jätätte pellin uuniin, jolloin leipä menee kivikovaksi korpuksi!

En usko, että Subwayssä on tarkoitus tarjoilla kivikoviksi korpuiksi paistettuja leipiä!

Muuten pidän kyllä Subwaystä.

t.mies

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päteekö tuo myös Subwayssä työskentelevien miehiin? Vai saako ne sitten pitää leipää uunissa kauemmin?

Vierailija
2/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:00"]

Päteekö tuo myös Subwayssä työskentelevien miehiin? Vai saako ne sitten pitää leipää uunissa kauemmin?

[/quote]

Pätee, ei tehdä tästä tasaarvokeskustelua nyt kuitenkaan :)

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäti Subwayssa työskentelevät miehet tämän tiedotuksen ulkopuolelle?

Vierailija
4/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:00"]

[/quote]

Pätee, ei tehdä tästä tasaarvokeskustelua nyt kuitenkaan :)

t.ap

[/quote]

Ei mitään tasa-arvokeskustelua tietenkään, siksi varmaan mainitsit aloituksessa naiset (jotka eivät osaa) ja miehen (joka ohjeistaa) :-D

Vierailija
5/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa asiaa, olen huomannut saman epäkohdan! Subwayn leipä menee syödessä tuhannen murusiksi, kun sitä on pidetty uunissa liian pitkään.

Toinen mies

Vierailija
6/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen uunista, leipä kannattaa ottaa ulos jo 10sek ennen piippailuja :) tulee musta köntti ulos jos antaa jonkun kinkkusubin hengailla 40sek uunissa. Taitolaji ;) pitää kuunnella uunin ääntä että kuinka kovaa se puhaltaa yms, siitä tietää kuinka kovalla se uuni käy ;) terveisin Subwayssa neljättä vuotta työskentelevä 

Vierailija
7/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Subbarissa on vakavampi ongelma. Siellä on myyjänä joku idän lahja Suomelle, joka ei puhu suomea ollenkaan. Hänelle on turha yrittää sanoa, mitä sörssöä ja kastiketta haluaa sinne leivän väliin. Hän vain tuijottaa ymmärtämättä sanaakaan ja lykkää patonkiin mitä sattuu linjalla vastaan tulemaan. En enää käy kyseisessä paikassa.

Vierailija
8/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 12:58"]Arvon Subwayssä töissä olevat naiset. Minun pitää avautua teille.

Ottakaa se leipä ulos sieltä uunista kun kello ilmoittaa, että leipä on ollut uunissa sopivan ajan! Sitä varten se kello yleensä on, ettei leipä olisi liian pientä aikaa tai liian pitkään uunissa! Ei riitä, että avaatte luukun, mutta jätätte pellin uuniin, jolloin leipä menee kivikovaksi korpuksi!

En usko, että Subwayssä on tarkoitus tarjoilla kivikoviksi korpuiksi paistettuja leipiä!

Muuten pidän kyllä Subwaystä.

t.mies

[/quote]

No AP etkö sä jumalauta iso mies osaa suuta aukaista ja sanoa, että ottaisivat himppua aikaisemmin pois uunista, kun pidät hieman pehmeämmistä...

Minä ainakin sanon ranskalaisten kohdalla.

Voi vittu miten saamatonta ja uusavutonta, että lähet vielä tänne avautumaan :D

Vierailija
9/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vauvapalsta oikea väylä palautteen antamiseen Subway -ketjulle? Onko aloittaja kuullut sanaa reklamaatio? Oletko aikuinen?

Siellä Subwayssa kun ihan ääneen sanoo sille työntekijälle, että haluan vähemmän paistetun, sen luulisi onnistuvan. Jos ei onnistu, älä maksa äläkä syö ennenkuin tulee oikeanlainen tulos!

Varmaan Subwayn nuoret työntekijät hengailevatkin av:llä lukemassa, jos jollain sattuisi olemaan jotain palautetta heidän työstään. Mikä järjen jättiläinen!

Vierailija
10/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway on liian vaikea asiakkaalle, suomenkielisellekin.

Vierailija
11/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen subwaytä kun ei ole sellaista simppelimenyytä joka olisi nopea. Ottaisin mielell'ni esimerkkileipä 1 (puolikas vai kokonainen on hyvä kysymys) tai esimerkkileivän 2. En halua viettää siinä jonossa miettimässä, sillä vihaan jonossamiettijöitä.

Vierailija
12/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö subeja enää. Ällötti, kun kerran hain subin ja se muija pyyhiskeli pöydiltä muruja kertakäyttökäsineillään ja sitten yritti saakeli laittaa samoin näpein minun leipääni salaatti, yök!!

Vierailija
13/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko subwayssa edes miehiä tiskin takana? Itse en ole huomannut kertaakaan.

Vierailija
14/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:57"]Onko subwayssa edes miehiä tiskin takana? Itse en ole huomannut kertaakaan.[/quote]

On, käyttämissäni Subeissa työntekijöiden sukupuolijakauma on noin 50/50.

Vierailija
15/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:57"]Onko subwayssa edes miehiä tiskin takana? Itse en ole huomannut kertaakaan.[/quote]

On niitä.

Subista on vähän mennyt "maku", kun suhtautuvat niin salailevasti ruokiensa alkuperään. Vaikka en lihaa syökään, en halua käydä ravintolassa, joka kiermurtelee kuin tulisilla hiilillä, kun kysytään mistä liha on peräisin. Muut pikaruokalat ilmoittavat alkuperämaan, Subista on saatu kiskomalla ulos tieto, että Thaimaasta tulee kana, muu liha ties mistä.

Vierailija
16/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja älkää säästelkö niiden kastikkeiden kanssa..

"Paljon hunajasinappia ja kevytmajoneesia, kiitos."

Myyjä laittaa yhden raidan kumpaakin... jos edes sitäkään.

Vierailija
17/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:45"]

Niin ja älkää säästelkö niiden kastikkeiden kanssa..

"Paljon hunajasinappia ja kevytmajoneesia, kiitos."

Myyjä laittaa yhden raidan kumpaakin... jos edes sitäkään.

[/quote]Minä aina sanon että "ja vaan vähän sitten tota X kastiketta, kiitos." Muuten se leipä ui siinä kastikkeessa. Kun sanon että haluan vähän, niin saan juuri sen yhden raidan, mikä on minusta hyvä määrä. Mutta makukysymyksiä!

Vierailija
18/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että Subissa työskentelevät ovat kovin tietoisia yhtään mistään mikä liittyy ravintola-alaan. Eikä sinne menisi kukaan muu kuin nuori, koska palkka kehno.

Ei taastusti ole tietoa omavalvonnasta ja vaikka olisi niin ei pahemmin kiinnosta.

Ei pahemmin nappaa käydä näissä paikoissa, kun katsoo niiden toimintaa.

Leivät kovia, kertakäyttöhanskojen käyttöä ei osata tai ei vaan kiinnosta tehdä niin kuin oikeasti pitäisi tehdä ja lihan alkuperästä ei mitään tietoa.

Vierailija
19/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon työskennellyt subissa vuoden ajan,ja niin paskaa työtä on. palkka keskimäärin 600-800e/kk vaikka joka päivä olisikin töitä. vuorot kestää sen 5h nii eipä siinä paljon rikastu.

omavalvonnasta tulee koko ajan viestiä spostiin pomoilta ja yhtiöltä,mutta ei siitä välitetä. ne lihapullatkin on viikon samassa kastikkeessa,välillä lisätään vettä ja kuumennetaan ja lisätään jäisiä pullia vaan lisää.

edes meille ei kerrottu mistä kaikki lihat on peräisin,suomesta ei todellakaan. vihannekset on joo tuoreita. 

kastikkeet on monta päivää samoissa purkeissa,muutetaan vaan etikettiä ja vaihdetaan päivämäärää,sitte ku loppuu nii hyvällä lykyllä saatetaan huuhtaista ja lisää kastiketta. ja ps kastikkeetkin tulee semmosisssa ällöttävissä vakuumipusseissa,jostain vinkuintiasta. 

Vierailija
20/35 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin, että se mies arpoo ne naiset, jotka ottaa töihin subwayhyn