Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mä saan lapsen aikuiseksi

Vierailija
09.11.2020 |

Alan taas bilettämään. Mitä muutakaan tekemistä työelämästä syrjäytyneellä monisairaalla olisi?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt oikeasti bilettämään, niin kai sitä pystyisi vähän töitäkin sivussa tekemään?

Vierailija
2/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyt oikeasti bilettämään, niin kai sitä pystyisi vähän töitäkin sivussa tekemään?

Taksilla pystyn baariin ja takaisin kulkemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä rahat taksilla ajeluun ja biletykseen?

Vierailija
4/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajako on palannut? Yllättävää ajatella nimimerkki "ammattivalittajaa" bilehileenä sen palstahahmonsa perusteella.

Vierailija
5/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietitään sitten.

Vierailija
6/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta. Bilettäminen vaatii ns. "turnauskestävyyttä" nuorelta ja terveeltäkin. Jos jaksaa bilettää, jaksaa myös tehdä töitä.

Vierailija
7/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan. Ja miksi lapsen ikä nyt olisi este bilettämuselle? No joo, kaikenlaisia haaveita saa ihmisellä ollakkin.

Vierailija
8/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittajako on palannut? Yllättävää ajatella nimimerkki "ammattivalittajaa" bilehileenä sen palstahahmonsa perusteella.

Minähän olin kova bilettämään nuorena ja bilettäisin vieläkin ellei mulla olisi niin tiukasti ajattelevaa miestä.

Vierailija
9/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan. Ja miksi lapsen ikä nyt olisi este bilettämuselle? No joo, kaikenlaisia haaveita saa ihmisellä ollakkin.

Siksi kun pitää vielä tienata rahaa ja mies on tiukkapipo. Aion saada lapsen täysi-ikäiseksi niin sitten voin tehdä mitä haluan.

Vierailija
10/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietitään sitten.

Sinulla on aina nämä suunnitelmat todella hyvällä mallilla, aloittamista vaille valmiit. 

Vierailija
11/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietitään sitten.

Sinulla on aina nämä suunnitelmat todella hyvällä mallilla, aloittamista vaille valmiit. 

Onhan tässä vielä vuosia aikaa. Eihän tässä vielä mitään voi tehdä miehen takia.

Vierailija
12/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jo kokeilisit työntekoa, onko ihankin vieras käsite?

Vierailija
13/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä pysty edes hammaslääkäriin menemään, kun pyörryttää ja sydän läpättää. Sit sä muka bailaat yöt läpeensä. 😆

Vierailija
14/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä pysty edes hammaslääkäriin menemään, kun pyörryttää ja sydän läpättää. Sit sä muka bailaat yöt läpeensä. 😆

Kyllä mä vaan bailata pystyn. Alkoholi auttaa mun menieriin. On muitakin menierikkoja joilla sama juttu.

Vierailija
15/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palannut?! Täällähän se on ollut koko ajan. Päivittäin tekee 20 aloitusta.

Vierailija
16/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä vaan bailata pystyn. Alkoholi auttaa mun menieriin. On muitakin menierikkoja joilla sama juttu.

Alkoholi lisää sydämen rytmihäiriöitä.

Vierailija
17/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kehtaa, vanha ihminen.

Vierailija
18/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi lisää sydämen rytmihäiriöitä.

Niin, sen alkoholin käytön jälkeen mutta kävelemään mä pystyn jos juon. Olen sitä joskus kokeillut, kun on lapsi ollut yökylässä. Silloin en tarvitse taksia.

Vierailija
19/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunhan piti keksiä mitä teet eri tavalla ensi vuonna, ettei olisi niin mälsää. Tää bailaus tulee kyseeseen vasta 5-6 vuoden päästä.

Vierailija
20/50 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palannut?! Täällähän se on ollut koko ajan. Päivittäin tekee 20 aloitusta.

Jep, ja kaikki yhtä pöljiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän