Mtv: "Parikat löytyvät lähes kaikkien kaapista".
Mtv:n uutisen mukaan Minna Parikan suunnittelemat kengät löytyvät lähes kaikkien suomalaisten naisten kenkäkaapista. Onko tosiaan näin? Itselläni ei ole, enkä myöskään tunne ketään kenellä olisi.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Ei, mulle tärkeintä kengässä on kävelymukavuus. Nuo ovat aina näyttäneet erittäin epämukavilta ja siltä, että ne jalassa istuminenkin sattuisi.
Mä olen kokeillut niitä kaupuassa, koska rakastan pupuja, mutta noiden kenkien lesti on vaan täysin väärä mulle.
No ei tietenkään jokaisen kaapista löydy, mutta kyllä noita sellaisilla bimbo-henkisillä tytöillä näkee instat täynnä. On jo todella plääh statusesine, ihan kuin ne tietyt merkkilaukut jne, mitä lampaiden teinityttöjen on ihan pakko saada.
Vierailija kirjoitti:
Siis myikö liiketoimintansa, vai onko taustalla jokin sairaus? Miksi se omien sanojensa mukaan kannattavan liiketoiminnan lopettaisi? Kyllästyminen ei voi olla nelikymppisellä oikein syynä, tai ainakaan järkevänä sellaisena. Mikä olisi vaihtoehto? Keskon korkokenkien sisäänostaja vai? Tuskin... olisiko terveyden kanssa haasteita?
Tätä minäkin ihmettelen. Jutuissa hehkutetaan miten bisnes kukoistaa, koronasta huolimatta. Sain sen käsityksen että koko toiminta loppuu, kenkien myynti netissäkin loppuu, eli ei kuulosta siltä että brändiä olisi myyty eteenpäin. Vaikeaahan sitä olisi myydä kun se brändi on hän itse, suunnittelijana. Jos ei enää suunnittele popoja niin ei ole enää uusia parikkapopoja.
Raskaana?
Ei löydy omasta kaapista, enkä minäkään tunne ketään, kenellä niitä olisi.
En nyt ole niin perehtynyt suomalaisen naisen sielunelämään tai kenkiin, mutta jos veikata pitäisi niin mukavuuspainotteisen puolelle menisi, lenkkari edellä, ehkä sitten lorttoiluun jotain piikikästä pepunnostatinta...
En ole ikinä kuullutkaan parikasta.
Eccot on ja Palmrothit ja sitten lenkkareita ja sandaaleita.
Klikkasi uteliaisuudesta, kun en tiennyt mikä on parikat. Luulin että joku työkalu tms
Piti googlata. En tunne ketään, jolla olisi hänen kenkiään.
Firman liikevaihto on ollut viime vuosina keskimäärin noin 3 miljoonaa, joten ei tuolla myynnillä ihan jokaisen suomalaisnaisen kaappiin vielä ole päädytty.
Vierailija kirjoitti:
Piti googlata. En tunne ketään, jolla olisi hänen kenkiään.
Et tiennyt miltä kyseiset kengät näyttävät, mutta olet tarkastanut kaikkien tuttaviesi kaikki kengät, ja tiedät ettei joukossa ole sellaisia?
Se ei taida tehdä maihareita tai kumisaappaita?
Näin kerran sellaiset työkaverilla.
Mielestäni ne ovat aika rumia ja ne pupunkorvat näyttävät siltä, että hankaavat ja osuvat säärien ihoon mikä itselleni on ehdoton ei ja häiritsevä asia. En pidä siitä, että ollaan muka suomalaisia kun kengät tehdään jossain muualla kuin Suomessa. Juu tiedän, että niin moni muukin - mutta eivät kaikki. Kolmas mieleen tuleva juttu on se, ettei design ole mielestäni kehittynyt ollenkaan. Joskus on keksitty ne sydännauhat ja pupunkorvat ja sitten vaan sitä samaa kierrätetään. Ja vielä plussana liian kova hinta.
Ei ole ja tiedän vain yhden tutun jolla on/oli. Hän siis löysi kirpparilta Parikat mutta ei voinut käyttää kun oli niin huonot jalassa. Suunnitteli myyvänsä eteenpäin, en ole tullut kysyneeksi onko myynyt jo.
Itsellä on 3 ja useammalla kaverillakin löytyy ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis myikö liiketoimintansa, vai onko taustalla jokin sairaus? Miksi se omien sanojensa mukaan kannattavan liiketoiminnan lopettaisi? Kyllästyminen ei voi olla nelikymppisellä oikein syynä, tai ainakaan järkevänä sellaisena. Mikä olisi vaihtoehto? Keskon korkokenkien sisäänostaja vai? Tuskin... olisiko terveyden kanssa haasteita?
Tätä minäkin ihmettelen. Jutuissa hehkutetaan miten bisnes kukoistaa, koronasta huolimatta. Sain sen käsityksen että koko toiminta loppuu, kenkien myynti netissäkin loppuu, eli ei kuulosta siltä että brändiä olisi myyty eteenpäin. Vaikeaahan sitä olisi myydä kun se brändi on hän itse, suunnittelijana. Jos ei enää suunnittele popoja niin ei ole enää uusia parikkapopoja.
Raskaana?
Lopettaa yritystoiminnan / kenkien myynnin. Ehkä jatkaa suunnittelijana? Tai sitten haluaa perheen.
Yhdellä morsiamella oli ne ihanat sydänkengät. Niin epämukavat olivat, että illan kuluessa vaihtoi mukavampiin kenkiin, joissa jaksoi tanssia.
Ei löydy. En tiedä mitä järkeä keski-ikäisen naisen olisi ostella pupunkorvakenkiä. En ole lapsi, olen aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mulle tärkeintä kengässä on kävelymukavuus. Nuo ovat aina näyttäneet erittäin epämukavilta ja siltä, että ne jalassa istuminenkin sattuisi.
Täysin samaa mieltä.
siis niitähän on ihan tennareita, ballerinoja, maihareita, nilkkureita ja korkkareita.
Itseltä ei löydy, mutta muutamalta kaverilta löytyy.
Eivät ole ostaneet uusina vaan jostain face tms kirpuilta.
Mikäs siinä jos tykkäävät