Mtv: "Parikat löytyvät lähes kaikkien kaapista".
Mtv:n uutisen mukaan Minna Parikan suunnittelemat kengät löytyvät lähes kaikkien suomalaisten naisten kenkäkaapista. Onko tosiaan näin? Itselläni ei ole, enkä myöskään tunne ketään kenellä olisi.
Kommentit (104)
Ei löydy, eikä kenenkään tutun tai naapurin kaapista löydy. Ja ne on kyllä niin rumia että en yhtään ihmettele.
Työnteko ei vaan tietyn pisteen jälkeen tässä maassa enää kannata. Kun omaisuutta on riittävästi voi rauhasas siirtyä downshiftaamaana ja vain nauttimaan elämästä. Jos rahat loppuu aikanaan niin sitten jatkaa suunnitelua tai hakee tukia.
Ei ole enkä tunne ketään jolla olisi niin huonoa makua, että ostaisi minna parikan suunnittelmat lastenkengät.
yhdellä rikkaalla naisella on keneen tutustuin ulkomailla, sain kokeilla niitä ja nyt pistin omat tilaukseen, söpöt ne pupukengät vaikka vissiin jo vähän out, no tilasin silti kun vielä saa.
Ei ole,mutta olisi jos olisin rikas.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole,mutta olisi jos olisin rikas.
Eihän ne maksa kuin jotain 300e.
Mulla on Parikan sydänkorkkarit ja pupuballerinat ja nyt tilauksessa nilkkurit, kun vielä löytyi kokoa
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan omassa lähipiirissä ei ole kenelläkään. Mutta on outoa, että lopettaa eikä myy firmaa. Se kielii siitä, että ei ole ollut kovin kannattavaa hommaa ja laskusuunnassa bisnekset. Yleensä kun otetaan exit niin aina myydään firma. Ilmeisesti ei vaan osannut uudistaa brändiä ja kehittää eteenpäin. Aika normaali suomalainen tarina yhden idean firmasta.
No ei tietenkään myy, kun nimi ja brändi rakentuu itsen ympärillle. Ehkä hänellä on vain tarpeeksi rahaa loppuelämäksi ja haluaa ottaa rennosti.
Minulla on kymmenen paria ja osa ihan päivittäisessä arkikäytössä. Kai minulla on sitten kapea lesti, kun Parikan kengät tuntuu kivoilta jalassa. Parikoissahan on paljon muitakin malleja kuin pupun korvilla varustettuja. Itselläni on vain kaksi paria pupukorvilla. Osan Parikan kengistä olen ostanut kirpparilla, osan uutena täydellä hinnalla, mutta suurimman osan verkkokaupasta erinäisistä alennusmyynneistä. Ja ihan normituloinen olen omasta mielestäni.
Minulla on useammat (nyt myös pari tilauksessa kun vielä sai) ja kavereillani on myös.
Ihan ollaan normaaleja keski-ikäistyviä työssäkäyviä äitejä.
Mulla on ne sydänkorkkarit ja sopivat hyvin omaan jalkaan. Tukevat eikä liian korkeat minulle. Omassa tuttavapiirissä parilla on myös nuo samat. Puputennareita on kopioitu niin paljon, että en edes tunnistaisi mitkä ovat Parikan, eikä mitään merkitystäkään. Olivat hauska juttu kun tulivat, mutta idea alkoi kyllästyttää.
Minäkään en tiedä ketään joka omistaisi yksiäkään Parikoita.
Luin ensin että palikat ja uusinnan jälkeen mietin että mitä se salkkaripariskunta enää kaapissa olisi..
Ei ole, eikä tule. Mä pyrin kiertämään merkkituotteet kaukaa, vaikka kuinka kotimaista oliskin.
Ei ole tyttärillä, ei siskoilla, ei äidillä, ei anopilla, eikä kälyillä, eikä kavereillakaan.
Ei edes sillä höpsähtäneellä, joka nai järjettömän rikkaan miehen. Ehkä se ei ole vaan vielä tajunnut. Uusin koti on kyllä täytetty kaikella kotimaisella suunnittelukrääsällä ja vaatteet Marimekkoa.
En omista, enkä tunne ketään, jolla olisi. Ne korkokengät on kyllä kivan näköiset, mutta ei viitsisi maksaa kengistä, joilla on käyttöä ehkä kerran vuodessa. Mistään läpsyköistä en maksaisi satasia jonkun pupunkorvien takia.
En tiedä Parikalta kuin ne pupunkorvakengät ja ne ovat mielestäni oudot ja epäkäytännölliset. Korkeintaan pörröisissä koti/aamutossuissa voisin kuvitella käyttäväni jotain pupunkorvia, possun kärsiä jne jalkineissa.
Ei löydy minultakaan, enkä tunne ketään, jolla olisi.
Ihme sössötystä. Mikä helvetaun tapaus tuo nyt muka oli? No ehkä siks, että sai kevällä sen 100000 avustusta ja nyt päätti lopettaa.
Itselläni on eri ostoksille hintarajat, joita ei ylitetä. Yksistäkään kengistä tai yhdestäkään laukusta en ole maksanut yli 150 euroa enkä esimerkiksi housuista yli satasta.
Parikan kenkiä en ole edes sovittanut, kun ei nappaa edes niiden ulkomuoto. Lestistä epäilyt muiden kokemuksien perusteella.
Ei. Mä siis inhoan paprikaa. Mutta mies tykkää siitä ja laittaa joskus sellaisia "uunissa täytettyjä paprikoita".