Mtv: "Parikat löytyvät lähes kaikkien kaapista".
Mtv:n uutisen mukaan Minna Parikan suunnittelemat kengät löytyvät lähes kaikkien suomalaisten naisten kenkäkaapista. Onko tosiaan näin? Itselläni ei ole, enkä myöskään tunne ketään kenellä olisi.
Kommentit (104)
Minulla ei ole Parikan kenkiä, enkä tunne ketään, kenellä olisi.
Ei löydy ei mun kaapista. Varmaan laskennallisesti voisi noin ajatella, sillä joillain voi olla useampi pari.
Yhdellä kaverilla on pupukorvakengät, ja se ei käy muutenkaan täysillä.
En edes tiennyt, mitkä ihmeen parikat.
Ei löydy.
Onko sillä oma mallisto, vai minkä merkin popot on kyseessä?
Kaverilla oli hääkenkinä, ja tasan sen kerran onkin niitä käyttänyt.
Ei löydy enkä tunne ketään jolta löytyisi 😧
Ei mullakaan ole. Enkä tiedä, että kellään tutullakaan olisi.
En ole edes kaupassa koskaan nähnyt niitä.
Ei ole enkä tunne ketään kellä olisi
Ei kyllä ole parinsadan kenkiin varaa. Ymmärrän kyllä mistä hinta muodostuu, enkä sitä kritisoi. Mutta itse tykkään ostaa ajattomia vaatteita ja kenkiä, joita pystyn käyttämään vuodesta toiseen. Ihastelen kyllä Parikan kenkiä muilla ❤️
Ei, mulle tärkeintä kengässä on kävelymukavuus. Nuo ovat aina näyttäneet erittäin epämukavilta ja siltä, että ne jalassa istuminenkin sattuisi.
Taitaa ennemmin, todennäköisemmin löytyä nokian kummisaappaat kuin Parikan kengät, mutta maikkari nyt tekee noita höpö-uutisia säästä kenkiin joten en ottaisi kovin vakavasti. Jos noin olisi ylellä saattaisin uskoakin. Toisaalta aika iso osa naisista asuu nykyään kaupungeissa kermaperseilemässä joten saattaa tuossa jotain totuuttakin olla hiven.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mulle tärkeintä kengässä on kävelymukavuus. Nuo ovat aina näyttäneet erittäin epämukavilta ja siltä, että ne jalassa istuminenkin sattuisi.
Täysin samaa mieltä.
Ei ole itsellä eikä tuttavapiirissä kellään. Jollain suositulla bloggaajalla oli takavuosina sellaiset pupukengät.
Olen sovittanut, niissä niin huono lesti, etten suostu sellaisia jalkaani laittamaan. Ei siis löydy, mtv on ylipäätään typerä media. Parikka maksanut tuosta lauseesta. Rahalla mtv tekee myös totuuden vastaisen uutisen.
Siis myikö liiketoimintansa, vai onko taustalla jokin sairaus? Miksi se omien sanojensa mukaan kannattavan liiketoiminnan lopettaisi? Kyllästyminen ei voi olla nelikymppisellä oikein syynä, tai ainakaan järkevänä sellaisena. Mikä olisi vaihtoehto? Keskon korkokenkien sisäänostaja vai? Tuskin... olisiko terveyden kanssa haasteita?
No ei kyllä löydy.