Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan onnistunut laihduttamaan yli 30kg? Onko urbaani legenda?

Vierailija
09.11.2020 |

Jotenkin mahdotonta, vaikka kuinka yrittää.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paljon ylipainoa, niin alussa sitä lähtee paljon, joten ei pitäisi olla mahdotonta vaikka ei toki helppoa ole.

Vierailija
2/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdotonta, jos sen osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita juttuja varmaan viikottain lehdissä, että joku on onnistunut laihduttamaan vähintään 30 kg. Tuskin ne kaikki huijausta ja pelkkää kuvamuokkausta ovat.

Vierailija
4/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt laihtunut vähän yli puolessa vuodessa 24 kg. Tavoite on laihtua vielä noin 10 kg, jotta pääsen normaalipainoon. Talvella minäkin pidin tätä mahdottomana tavoitteena, nyt en enää.

Lääkärin kehotuksesta ka säikähtäneenä siitä, että vanhemmallani todettiin diabetes, päätin yrittää laihduttaa edes 5 kg. Ensin vaan lisäsin liikuntaa. Kun 5 kg lähti ja huomasin, että on kevyempi liikkua, innostuin. Jätin herkut pois. Aloin vähitellen syömään enemmän kasviksia.

Käytännössä olen vaan kävellyt paljon ja kesällä uin. Lisäksi olen syönyt normaalia kotiruokaa terveellisesti. Laihtuminen on mahdollista eikä vaadi mitään merkillistä.

Vierailija
5/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä reilu 50kg on lähtenyt.

Vierailija
6/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk ja -32kg enkä ole muuttanut muuta kuin jätin alkoholin ja enimmäkseen sokerin ja aloin kävellä päivittäin vähintään puoli tuntia. Yleensä käyn lenkillä aamulla ennen töitä ja illalla käyn salilla tai jossain jumpassa tms

Mitään vhh- tai ketodieettiä en noudata vaan ihan perusruualla mennään

Vierailija
7/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt laihtunut vähän yli puolessa vuodessa 24 kg. Tavoite on laihtua vielä noin 10 kg, jotta pääsen normaalipainoon. Talvella minäkin pidin tätä mahdottomana tavoitteena, nyt en enää.

Lääkärin kehotuksesta ka säikähtäneenä siitä, että vanhemmallani todettiin diabetes, päätin yrittää laihduttaa edes 5 kg. Ensin vaan lisäsin liikuntaa. Kun 5 kg lähti ja huomasin, että on kevyempi liikkua, innostuin. Jätin herkut pois. Aloin vähitellen syömään enemmän kasviksia.

Käytännössä olen vaan kävellyt paljon ja kesällä uin. Lisäksi olen syönyt normaalia kotiruokaa terveellisesti. Laihtuminen on mahdollista eikä vaadi mitään merkillistä.

No diabetekseen on lääkkeet, joten se ei motivoi.

Vierailija
8/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita juttuja varmaan viikottain lehdissä, että joku on onnistunut laihduttamaan vähintään 30 kg. Tuskin ne kaikki huijausta ja pelkkää kuvamuokkausta ovat.

Tätä mietin, että onko ne vaan huijausta. Koittanut nyt 2 vuotta laihduttaa, mutta ilmeisesti ei ole kunnon motivaatiota, kun se "elämäntapamuutos" kestää alle viikon.

Vierailija
9/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yli 5 v syönyt nutrilett kuurin joka kuun alussa.

Kuukauden eka ma aloitan 5 pv kuurin.

Vuodessa laihdun vajaa 10 kg.

Käyn vaa alla juhannuksen jälkeen ja uudenvuoden jälkeen,

Vierailija
10/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olen 170cm, painoin pahimmillaan 105kg, sain painon laskemaan 60 kiloon.

aloitin syömään kasviksia ja kuntoilemaan, tarkkailin miten laihat ihmiset syö ja elää, päätin tulla yhdeksi heistä. Minulla oli terveyssyyt takana.

Aikaa meni useampi vuosi, lopulta olen nostanut painon tarkoituksellä tähän reiluun 70 kiloon missä nyt olen. 60-kiloisena palelin ja sairastelin koko ajan, ei ollut hyvä olo. Nyt on ja oon tosi tyytyväinen :) Liikunnasta tullut intohimo!

Vierailija
11/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloitin syömään kasviksia ja kuntoilemaan, tarkkailin miten laihat ihmiset syö ja elää, päätin tulla yhdeksi heistä. Minulla oli terveyssyyt takana.

Aikaa meni useampi vuosi, lopulta olen nostanut painon tarkoituksellä tähän reiluun 70 kiloon missä nyt olen. 60-kiloisena palelin ja sairastelin koko ajan, ei ollut hyvä olo. Nyt on ja oon tosi tyytyväinen :) Liikunnasta tullut intohimo!

Vihaan liikuntaa! Mutta teen sitä pakosta 3-4x viikko, lenkkejä ja lihaskuntoa. Parasta liikunnassa on se, kun se loppuu :D

Pakko tehdä illalla, koska se väsyttää ja tekee pahantuulikseksi. Kerran koitin aamu salia, olin kuin per seelle ammuttu karhu koko päivän.

Vierailija
12/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8kk ja -32kg enkä ole muuttanut muuta kuin jätin alkoholin ja enimmäkseen sokerin ja aloin kävellä päivittäin vähintään puoli tuntia. Yleensä käyn lenkillä aamulla ennen töitä ja illalla käyn salilla tai jossain jumpassa tms

Aivan loistava suoritus ja toteutus! Onneksi olkoon! Nuo on juuri ne aineet mitä pitää rajoittaa saadakseen maksan energia-aineenvaihdunnan pyörimään ja tuo kevyt liikunnallinen aktiivisuus toimii mahtavasti synenergisenä maksan toimintaa auttamassa. Ensimmäisenä alkaa maksan lähellä vatsontelossa (hiilihydraateista peräisin) olevat rasvavarastot parissa viikossa minimoitua. Sitten sen oikein tuntee kun homma rullaa ja vaan, kunhan välttää ähkyyn asti syömistä.

Ei tarvi mitä ihmekonsteja eikä varsinkaan piiputtaa itseään himoliikunnalla. Siksi tää onkin niin epäsuosittu tapa kun ei sisällä mitään mediaseksikkäitä äärimmäisyyksiä.

Vierailija
13/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Katso Cambridge-ohjelman sivut. Siellä paljon hyviä esimerkkejä. Itse laihdutin vuosi sitten 10 kg sillä ja nyt opettelen painonhallintaa. Tässä pysyy. Oli aika helppoa ja alkoi nopeasti tapahtua. 

Vierailija
14/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau! Paljonko käytit alkoholia ja herkkuja aiemmin? Hurja pudotusvauhti sinulla.

Vierailija
15/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No diabetekseen on lääkkeet, joten se ei motivoi.

Kun on nähnyt diabeteksen takia amputoituja raajoja, niin kummasti se vaan motivoi.

Vierailija
16/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut yhteensä 80kg, nämä oli kyllä raskauskiloja. Ihan lähtöpainoon en oo enää päässyt mutta ei paljon purista. Annoskokoa rajoittamalla ja vaunulenkeillä lähti kilot, liikunta on mulle tärkeä osa painonhallintaa. Lasten syntymän myötä rupesin laittamaan ruokaa enkä enää homehtunut sohvalla kaikkia iltoja. Lapset laihduttaa mutta haluan uskoa että on helpompiakin konsteja.

Vierailija
17/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan liikuntaa! Mutta teen sitä pakosta 3-4x viikko, lenkkejä ja lihaskuntoa. Parasta liikunnassa on se, kun se loppuu :D

Pakko tehdä illalla, koska se väsyttää ja tekee pahantuulikseksi. Kerran koitin aamu salia, olin kuin per seelle ammuttu karhu koko päivän.

Tämä siis Ap.

Liikunnallahan ei ole väliä, se vaan lisää ahmintaa. Eli vähän kaksipiippuinen juttu, kannattaako liikkua, jos haluaa laihtua

Vierailija
18/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko urbaani legenda, että joku on lihonut sata kiloa?

Vierailija
19/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tähtää 30 kiloon, tähtää ensin 5 % painonpudotukseen. Jos painat nyt 90 kg, pudota 4,5 kg. Jo sillä on terveysvaikutuksia. Älä aloita huomenna, aloita tänään. Olet viisi kiloa kevyempi jouluun mennessä. Ai, mutta eihän se kannata nyt aloittaa, kun jouluna pitää saada herkutella? Ja uutena vuotena ja oikeastaan vielä loppiaisenakin? Siinäpä se, kun ei riitä, että laihduttaa vaan pitää omaksua sellainen elämäntapa, jossa ei herkutella joulusta loppiaiseen.

Vierailija
20/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis Ap.

Liikunnallahan ei ole väliä, se vaan lisää ahmintaa. Eli vähän kaksipiippuinen juttu, kannattaako liikkua, jos haluaa laihtua

Sä olet kyllä aika sekaisin noiden ajatustesi kanssa.

Voithan maata sängyssä ja juoda vettä.

Kai sitä ihmisen on hyvä elääkin. Liikunnasta tulee hyvä oli. Liikunta suttaa moneen asiaan terveydessä. Positiivisesti.

Sokeriaineenvaihdunta, kolesteroli, sydän, keuhkot, lihakset.

Sydän tarvitsee liikuntaa. Anna sille sitä.

Anna keuhkojen tehdä työtään. Hengästytä itseäsi..

Anna elimistöllesi mahdollisuus vahvistua..

Elimistösi kiittää, kun liikut.

Ei sinun tehtäväsi ole maata ja olla laiha.

Liiku syö lepää nuku.

Uni ja lepo ovat tosi tärkeitä, jos laihtua haluat.

Levollinen elimistö huoltaa itseään paremmin luin stressaanatunut.

Nauti ulkoilusta. Syö hyvin ja säännöllisesti.

Kroppa ja aivot tottuu siihen ja alkaa haluta hyvää rytmiä ja terveellistä elämää ihan itsestään, kun tietoisesti muutat tapasi ensin.

Olet muuttanut vähän pakottamalla pikkuhiljaa huonoon ja nyt vaan totuta siihen entiseen hyvään itsesi... Siiihen mikä oli silloin, kun olit normaalipainoinen, miten toimit silloin? Muistele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme