Nainen, saatko orgasmin ilman klitoriksen stimulointia?
Itse en ole koskaan saanut, ellei klitorista selvästi stimuloida. Ihmettelen, miten se on fyysisesti mahdollisesta että joku saa. Olen kolmekymppinen.
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:34"]
En todellakaan saa. Olen 37-vuotias ja vuosikausia harjoitellut, mutta ilman klitoriksen stimulaatiota en saa yhtään mitään. Siksi en tajua, miten joillekin naisille riittää pelkkä pano, mä tartten klitoriksen hyväilyä ennen panoa ja sen aikana, että tulen.
[/quote]
No mä en oikeastaan edes koske koko klittaan yhdynnän aikana tai masturboinnin aikana. Mä nimenomaan nautin siitä panosta ja se pano on se tärkein juttu.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:42"]
Kukaan ei saa. Emätinorgasmi on myös klitoriksesta lähtöisin. Emättimessä ei ole siihen tarvittavia hermopäätteitä.
[/quote]
Tottakai on. Mulla ei klitan hyväily tunnun läheskään niin hyvältä kuin emättimen hierominen sisältä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:41"]
Saan, en harrasta minkäänsortin klitoriksen stimulaatiota yhdynnän aikana. Parhaalta tuntuu nimenomaan miehen se siellä.
Klitorisorgasmi ei tyydytä niin hyvin. Se tuntuu vaan tuossa pinnalla, emätinorgasmi taas räjähtää jossain syvällä ja koko kropassa. :D
[/quote] Tää on niin jännää, miksi joillain se tuntuu ja joillain ei..? Itsellä se ei tunnu juuri miltään, tai siis onhan se ihan hyvän tuntuista, mutta ei missåän nimessä tunnu niin hyvältä että siitä mitään orkkua saisi.. Klittaa hieromalla kyllä saan helposti ja jos mies panee samalla, se tuntuu extrahyvältä. Mutta pelkkä paneminen, pöh.
[/quote]
Joo, aika erikoista kuinka erilaisia me ollaan! Mulla on nimittäin kanssa niin, että klitasta ei tunnu hyvältä mutta nimenomaan paneminen tuntuu huippuhyvältä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:14"]
En oo nainen, mut ymmärtäisin et lantiopohjan lihasten ja vatsalihasten vahvistaminen auttais asiaa. Kegeleitä/geishakuulia/tms. siis kehiin. Reenii reenii.
Se nautinto lähtee muuten korvien, ei jalkojen välistä. Ite pääsen aika lähelle ilman minkäänlaista fyysistä stimulaatiota. Mahtava fiilis on, mutta ihan sen rajan yli en oo vielä päässyt. Mut jos mä oon melkeen oppinut ajattelemaan ittelleni orkut, uskoisin et useimmille naisille emätinorgasmin oppiminen on mahollista.
Klitassahan varmaan useimmilla tapahtuu ensimmäiset elämykset, niin se ehtii tulla tutuks ennen kun varsinaisesti ollaan seksuaalisesti aktiivisia. Ensimmäiset yhdynnät sen sijaan tuppaa olemaan sen verran noloja ja/tai kiusallisia tilanteita, et niihin voi myöhemminkin liittyä ahdistuksen tunteita. On sitä yhden jos toisen äijänkin stondis kaatunu jännitykseen tai stressiin.
Onhan se niinkin et toiset vaan lämpee hitaammin. Eipä mullakaan löysällä kalulla lähde. Jos toinen osapuoli on valmis muutaman minuutin sisällä niin kylmäksihän siinä toinen jää. Pitää päästä sopivaan mielentilaan ja ottaa rauhallisesti kunnes päästään vauhtiin. Ja puhukaa näistä asioista ukoillenne. Sekin voi jo vähän laukaista tilannetta.
Mut mää meen pois kun en noista teiän elimistä oikeestaan mitään tiiä. Kunhan arvuuttelen.
[/quote]
Häh? Ei pidä aloittaa yhdyntöjä jos ne tuntuvat noloilta. mun eka yhdyntä oli todella nautinnollinen ja ihana.
olen juuri täyttänyt 30 vuotta ja parsen vikkoa sitten sain ensimäisen emätinorgasmin. En miehen kanssa, mutta itsetyydytyksen avulla dildolla. Tähän saakka en ole voinut kuvitellakaan että se voisi olla mahdollista ilman klitoriksen koskettelua. Olen aina luullut että se on vain urbaania legendaa. Toivon että sama onnistuisi joskus myös miehen kanssa. seuraava on ehkä liikaa informaatiota jollekkin, mutta tuo käyttämäni dildo on huomattavan paksu ja vaatii nopeaa sisään-ulos liikettä orgasmin saamiseksi. luulen että tuo paksuus on juuri se mikä sen tekee.ja nyt on ihan turha tulla heittämään mitään että kyllä pienempikin riittäis jos sulla ois tiukemmat paikat: tiedoksenne että en ole synnyttänyt ja paikkani ovat tiukat ja piukat ja lantionpohjanlihakset hyvässä kunnossa. Mutta näin minulla .suosittelen kaikkia tutkailemaan,se on mahdollista!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 19:56"]
Joillakin klitoris ulottuu laajemmalle kuin toisilla. Näkyvä osa on vain pieni osa. Emättimestä kukaan ei saa orgasmia, vaan aina on kyse klitoriksesta. Jos emättimessä olisi sellainen hermotus, synnytysponnistukset olisivat hirvittävän tuskallisia ja vaurioittaisivat hermot. Emätin itsessään on melko vähän tuntevaa aluetta.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Mulla nimenomaan emättimen sisäseinät ovat hyvin herkät ja niissä se nautinto ja hyvä tunne tuntuu eniten.
Mä en ole koskaan saanut klitorisorgasmia, saan vain emätinorkkuja.
[/quote] Tää on niin jännää, miksi joillain se tuntuu ja joillain ei..? Itsellä se ei tunnu juuri miltään, tai siis onhan se ihan hyvän tuntuista, mutta ei missåän nimessä tunnu niin hyvältä että siitä mitään orkkua saisi.. Klittaa hieromalla kyllä saan helposti ja jos mies panee samalla, se tuntuu extrahyvältä. Mutta pelkkä paneminen, pöh.
[/quote]
Johtuu luultavasti siitä minkä kokoiset paika tnaisilla on, toisilla jatkuu klitoris ns. pidemmälle, se on ihan tutkittu juttu, toisilla on myös herkemmät hermopisteet syvemmällä emättimessä. ELi kyllä, värkkejä on erilaisia ja ne myös toimii erilailla, miehillä nämä erot on myös, toisilla ei tunnut esim. kiveksien hyväily miltään, toiset se saa transsiin jne. Aivan taivaan tosia faktojaon nämä ja sama tulee myös anaaliseksiin,toisilla emättimen hermopisteet sijaitsee hyvinkin lähellä peräsuolta joten on mahdollistamyös sitä kautta stimuloida oikeita kohtia. Ja tähän liittyy myöshyvi pitkälle sekin tosiasia että toiset tuntee erikohdissa paremmin kuin toiset, olemme hyvinkin yksilöllisiä. Eli jos sinäet saa orgasmia pelkässä yhdynnässä ei se tarkoita että tieteellinen fakta olisi että kukaan ei saa niin orgasmia, myöskään jos susta anaaliyhdyntä on uskomatonta eise tarkoita sitä että kaikki pystyisivät siitä saamaan yhtään mitään.
Jokainen nainen saa klitoris orkun yksin mutta emätin orkut harvojen herkkua. Se on jotain taivaallista, se täytyy kokea, ei voi selittää.
Menkää lenkille ja salille, sieltä sitä hyvää oloa tosiasiassa saa. Ja peilikuva näyttää paremmalta. Voiko tylsempää ja kuluneempaa aihetta kuin seksi edes olla olemassa.
Voin saada pelkässä yhdynnässä, mutta kiitollisena täytyy silti kohdistua painetta, esim. miehen häpyluu painaa siihen hieman. Parhaimmat orkut kuitenkin saan yhdynnässä, kun samalla koskettelen tai mies koskettelee klitorista. Tuntuu paljon ihanammalta kuin pelkkä klitorisorkku esim. suuseksissä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 21:06"]
Jokainen nainen saa klitoris orkun yksin mutta emätin orkut harvojen herkkua. Se on jotain taivaallista, se täytyy kokea, ei voi selittää.
[/quote]
Mä en edelleenkään saa klitorisorkkua. En ole koskaan saanut. Emätinorkkuja saan.
Olikos tää ketju vaan naisille? Oli tai ei niin kerronpa joka tapauksessa omia kokemuksia. Joskus kauan sitten suhteen alkuaikoina opin, että mun naiseni sai syvempiä orgasmeja kun aktin aikana joskus pysäytin koko homman. Ei ollut mitään liikettä vaan pelkästään sisällä oloa. Sitten kun oli oltu siinä sylikkäin ja sisäkkäin vähän aikaa, niin kun taas käynnistelin konetta pikkuhiljaa niin kultani siitä kiihottui niin että sisäinen orkku hänelle tuli. Toimii joskus, mutta ei aina ja ihmiset on erilaisia. Se mikä toimii yhdelle, ei välttämättä toimi kaikille..
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 23:31"]
Olikos tää ketju vaan naisille? Oli tai ei niin kerronpa joka tapauksessa omia kokemuksia. Joskus kauan sitten suhteen alkuaikoina opin, että mun naiseni sai syvempiä orgasmeja kun aktin aikana joskus pysäytin koko homman. Ei ollut mitään liikettä vaan pelkästään sisällä oloa. Sitten kun oli oltu siinä sylikkäin ja sisäkkäin vähän aikaa, niin kun taas käynnistelin konetta pikkuhiljaa niin kultani siitä kiihottui niin että sisäinen orkku hänelle tuli. Toimii joskus, mutta ei aina ja ihmiset on erilaisia. Se mikä toimii yhdelle, ei välttämättä toimi kaikille..
[/quote
En halua kuulostaa ilkeältä, mutta mies ei oikein ole oikea henkilö vastailemaan tähän ketjuun. Tiedätkö kuinka paljon naiset feikkaavat orgasmia? Mistä tiedät onko tämä kyseinen tyttöystäväsi oikeasti saanut koskaan????
Olen todella harvinainen itse kun en ole koskaan näytellyt orgasmia, mutta ystävien kanssa jutellessa on tullut selväksi, että 99% naisista on näytellyt. Ja moni sille pitkäaikaiselle kumppanillekin.
Eli tämä ketju oli vain naisille. Anteeksi ja näkemiin :)
On se kumma kun naiset ei tunne omaa anatomiaansa. Klitoris jatkuu näkyvästä osastaan haarautuen emättimen molemmille puolille. Emätinorgasmitkin ovat siis usein klitoriksen stimulaatiota, mutta eri alueelta.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 21:56"]
Menkää lenkille ja salille, sieltä sitä hyvää oloa tosiasiassa saa. Ja peilikuva näyttää paremmalta. Voiko tylsempää ja kuluneempaa aihetta kuin seksi edes olla olemassa.
[/quote]
No mikä piru se on, että täytyy vaan peukuttaa alaspäin. Hävetkää.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:48"]
En saa, eikä tuo sisäpuolen myllääminen muutenkaan tunnu oikeastaan miltään. En tosin myöskään saa ilman nännien stimulointia, mikä pitää aina takomalla takoa kumppanin päähän...
[/quote]
Sama juttu. Yhdyntä sinällänsä ei tunnu kauhean hyvältä. Ei nyt kauhean pahaltakaan, mutta vähän kuitenkin semmoiselta kuin ois kakkapökäle, väärässä aukossa. Siis semmoinen paineen tunne. Riippuu tietty asennostakin, mutta yleensä se menee niin, että olen kiihottunut ja sitten kun aloitetaan yhdyntä, niin se itse yhdyntä tavallaan pilaa sen kiihotuksen. Sitten pitää uudelleen yrittää kiihottautua, mikä on huomattavasti vaikeampaa. Ton takia meillähän ei aina yhdyntöjä harrastetakaan vaan muuta seksiä.
[/quote]
Sussa on jotain vikaa
Unissani saan, muuten en.