Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, saatko orgasmin ilman klitoriksen stimulointia?

Vierailija
01.03.2014 |

Itse en ole koskaan saanut, ellei klitorista selvästi stimuloida. Ihmettelen, miten se on fyysisesti mahdollisesta että joku saa. Olen kolmekymppinen.

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:36"]Kyllä saan, helpostikin. Minulla klitoris on niin herkkää aluetta, etten pidä ollenkaan sen suorasta koskettelusta. Sen sijaan panon aikana tuntuvat liikkeet saavat vapisemaan :-)

[/quote]

Vierailija
82/124 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen yhdynnässä (en ole koskaan saanut oikeaa orgasmia) en hiero koskaan klitoristani, eikä mieskään. 

En ole kehdannut :( Aiemmin seksi vain ällötti, enkä olisi saanut mitään mielihyvää mistään yrityksistä. Nyt ajatus nolottaa, vaikka seksi sujuu jo paljon paremmin. 

Tosi hankalaa, kun on tällainen estyneisyysongelma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on se, etteivät kaikki naiset laukea siinä, ns. ´´tavallisessa asennossa´´, elikkä jotkut naiset laukeavat niin, että mies hoitaa hänet kädellään, ja jotkut taas laukeavat siten, että pimppiä nuollaan (myös koko orgasmin ajan)! Elikkä jokainen pari löytää kyllä sen oman tiensä, kuinka nämä jutut hoidellaan! Tuo ensimmäinen lause ei tietenkään ole mitenkään, ´´syyttävään sävyyn ´´, ei todellakaan, vaan se on sitä elämän realismia, ja kaikkien hyväksymisestähän tässä on kysymys!

Vierailija
84/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kerran olen saanut ilman

Vierailija
85/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa.

Vierailija
86/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut, tosin monasti g-pisteen sorkkiminen samaan aikaan moninkertaistaa orgasmin, kuin vain se, että stimuloisi pelkkää klitorista.

Vierailija
87/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa.

Vierailija
88/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa, eikä tuo sisäpuolen myllääminen muutenkaan tunnu oikeastaan miltään. En tosin myöskään saa ilman nännien stimulointia, mikä pitää aina takomalla takoa kumppanin päähän...

Vierailija
89/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoli 24 palstapelle.

Vierailija
90/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan helposti. Rinnat on minulle tärkeät, ja mielummin niin, että klitoriksen ei kosketa ollenkaan, vaan pelkästään sisälle. Tuntuu paljon paremmalta.

Vierailija
91/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu täälläkään. Joskus 17kesäsenä oli ns.lähellä mut valitettavasti kumppani tuli jo..sen jälkeen en ole päässyt lähellekään tätä tunnetta. Vähän jäi harmittamaan..

Vierailija
92/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan.

Vierailija
93/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, mutta vain klitorisorgasmin kyydittämänä eli ensin mies koskee, saan orgasmin, sitten pannaan ja saan kakkosorgasmin pelkästä yhdynnästä.

Vierailija
94/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit käsittelyyn ja siitä klitoriksen kautta vauhtiin. Sen jälkeen tulen yleensä usemman kerran pelkässä yhdynnässä.

Vierailija
95/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit käsittelyyn ja siitä klitoriksen kautta vauhtiin. Sen jälkeen tulen yleensä usemman kerran pelkässä yhdynnässä.

Vierailija
96/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa yhdynnässä, klittaa käsittelemällä helposti.

Vierailija
97/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa eikä löydy g-pistettäkään

Vierailija
98/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:48"]

En saa, eikä tuo sisäpuolen myllääminen muutenkaan tunnu oikeastaan miltään. En tosin myöskään saa ilman nännien stimulointia, mikä pitää aina takomalla takoa kumppanin päähän...

[/quote]

Sama juttu. Yhdyntä sinällänsä ei tunnu kauhean hyvältä. Ei nyt kauhean pahaltakaan, mutta vähän kuitenkin semmoiselta kuin ois kakkapökäle, väärässä aukossa. Siis semmoinen paineen tunne. Riippuu tietty asennostakin, mutta yleensä se menee niin, että olen kiihottunut ja sitten kun aloitetaan yhdyntä, niin se itse yhdyntä tavallaan pilaa sen kiihotuksen. Sitten pitää uudelleen yrittää kiihottautua, mikä on huomattavasti vaikeampaa. Ton takia meillähän ei aina yhdyntöjä harrastetakaan vaan muuta seksiä.

Vierailija
99/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissani muutaman kerran elämässä. Muuten en todellakaan. Pelkkä emättimen kanssa touhuaminen ei hurjasti iloa tuota.

Vierailija
100/124 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen aloin saada emätinorgasmeja :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi