Nainen, saatko orgasmin ilman klitoriksen stimulointia?
Itse en ole koskaan saanut, ellei klitorista selvästi stimuloida. Ihmettelen, miten se on fyysisesti mahdollisesta että joku saa. Olen kolmekymppinen.
Kommentit (124)
Kun olen yhdynnässä (en ole koskaan saanut oikeaa orgasmia) en hiero koskaan klitoristani, eikä mieskään.
En ole kehdannut :( Aiemmin seksi vain ällötti, enkä olisi saanut mitään mielihyvää mistään yrityksistä. Nyt ajatus nolottaa, vaikka seksi sujuu jo paljon paremmin.
Tosi hankalaa, kun on tällainen estyneisyysongelma.
Totuushan on se, etteivät kaikki naiset laukea siinä, ns. ´´tavallisessa asennossa´´, elikkä jotkut naiset laukeavat niin, että mies hoitaa hänet kädellään, ja jotkut taas laukeavat siten, että pimppiä nuollaan (myös koko orgasmin ajan)! Elikkä jokainen pari löytää kyllä sen oman tiensä, kuinka nämä jutut hoidellaan! Tuo ensimmäinen lause ei tietenkään ole mitenkään, ´´syyttävään sävyyn ´´, ei todellakaan, vaan se on sitä elämän realismia, ja kaikkien hyväksymisestähän tässä on kysymys!
En ole saanut, tosin monasti g-pisteen sorkkiminen samaan aikaan moninkertaistaa orgasmin, kuin vain se, että stimuloisi pelkkää klitorista.
En saa, eikä tuo sisäpuolen myllääminen muutenkaan tunnu oikeastaan miltään. En tosin myöskään saa ilman nännien stimulointia, mikä pitää aina takomalla takoa kumppanin päähän...
Saan helposti. Rinnat on minulle tärkeät, ja mielummin niin, että klitoriksen ei kosketa ollenkaan, vaan pelkästään sisälle. Tuntuu paljon paremmalta.
Ei onnistu täälläkään. Joskus 17kesäsenä oli ns.lähellä mut valitettavasti kumppani tuli jo..sen jälkeen en ole päässyt lähellekään tätä tunnetta. Vähän jäi harmittamaan..
Saan, mutta vain klitorisorgasmin kyydittämänä eli ensin mies koskee, saan orgasmin, sitten pannaan ja saan kakkosorgasmin pelkästä yhdynnästä.
Nännit käsittelyyn ja siitä klitoriksen kautta vauhtiin. Sen jälkeen tulen yleensä usemman kerran pelkässä yhdynnässä.
Nännit käsittelyyn ja siitä klitoriksen kautta vauhtiin. Sen jälkeen tulen yleensä usemman kerran pelkässä yhdynnässä.
En saa yhdynnässä, klittaa käsittelemällä helposti.
En saa eikä löydy g-pistettäkään
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:48"]
En saa, eikä tuo sisäpuolen myllääminen muutenkaan tunnu oikeastaan miltään. En tosin myöskään saa ilman nännien stimulointia, mikä pitää aina takomalla takoa kumppanin päähän...
[/quote]
Sama juttu. Yhdyntä sinällänsä ei tunnu kauhean hyvältä. Ei nyt kauhean pahaltakaan, mutta vähän kuitenkin semmoiselta kuin ois kakkapökäle, väärässä aukossa. Siis semmoinen paineen tunne. Riippuu tietty asennostakin, mutta yleensä se menee niin, että olen kiihottunut ja sitten kun aloitetaan yhdyntä, niin se itse yhdyntä tavallaan pilaa sen kiihotuksen. Sitten pitää uudelleen yrittää kiihottautua, mikä on huomattavasti vaikeampaa. Ton takia meillähän ei aina yhdyntöjä harrastetakaan vaan muuta seksiä.
Unissani muutaman kerran elämässä. Muuten en todellakaan. Pelkkä emättimen kanssa touhuaminen ei hurjasti iloa tuota.
Synnytyksen jälkeen aloin saada emätinorgasmeja :-)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:36"]Kyllä saan, helpostikin. Minulla klitoris on niin herkkää aluetta, etten pidä ollenkaan sen suorasta koskettelusta. Sen sijaan panon aikana tuntuvat liikkeet saavat vapisemaan :-)
[/quote]