Nainen, saatko orgasmin ilman klitoriksen stimulointia?
Itse en ole koskaan saanut, ellei klitorista selvästi stimuloida. Ihmettelen, miten se on fyysisesti mahdollisesta että joku saa. Olen kolmekymppinen.
Kommentit (124)
Saan, eikä mitään vaikeuksia. Parempia ovat kuin klitorisorgasmit.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:19"]
Saan, eikä mitään vaikeuksia. Parempia ovat kuin klitorisorgasmit.
[/quote]
Millä tavalla parempia?
Te jotka saatte: voiko sitä jotenkin oppia? Itsestä ainakin tuntuu, että se ei ole kovinkaan mahdollista itselle fyysisesti. Seksi on nautinnollista muuten, mutta yhdyntä ei. Vielä kun pitää ajatella miehen tahtia, niin se klitoriksen sormeilu siinä yhdynnän aikana ei auta yhtään. AP
En todellakaan saa. Olen 37-vuotias ja vuosikausia harjoitellut, mutta ilman klitoriksen stimulaatiota en saa yhtään mitään. Siksi en tajua, miten joillekin naisille riittää pelkkä pano, mä tartten klitoriksen hyväilyä ennen panoa ja sen aikana, että tulen.
Saan, en harrasta minkäänsortin klitoriksen stimulaatiota yhdynnän aikana. Parhaalta tuntuu nimenomaan miehen se siellä.
Klitorisorgasmi ei tyydytä niin hyvin. Se tuntuu vaan tuossa pinnalla, emätinorgasmi taas räjähtää jossain syvällä ja koko kropassa. :D
Kukaan ei saa. Emätinorgasmi on myös klitoriksesta lähtöisin. Emättimessä ei ole siihen tarvittavia hermopäätteitä.
Saan, vaatii tosin sopivan miehen ja mielentilan.
Saan. En nuorena koskaan tajunnut että sitä klitoristakin voi lääppiä, joten vasta mieheni tavattua tuli tämäkin koettua. Oikeastaan häiryynnyn jos sitä kosketellaan kesken aktIn, joten pelkkä yhdyntä riittää minulle orgasmiin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:41"]
Saan, en harrasta minkäänsortin klitoriksen stimulaatiota yhdynnän aikana. Parhaalta tuntuu nimenomaan miehen se siellä.
Klitorisorgasmi ei tyydytä niin hyvin. Se tuntuu vaan tuossa pinnalla, emätinorgasmi taas räjähtää jossain syvällä ja koko kropassa. :D
[/quote] Tää on niin jännää, miksi joillain se tuntuu ja joillain ei..? Itsellä se ei tunnu juuri miltään, tai siis onhan se ihan hyvän tuntuista, mutta ei missåän nimessä tunnu niin hyvältä että siitä mitään orkkua saisi.. Klittaa hieromalla kyllä saan helposti ja jos mies panee samalla, se tuntuu extrahyvältä. Mutta pelkkä paneminen, pöh.
En oo nainen, mut ymmärtäisin et lantiopohjan lihasten ja vatsalihasten vahvistaminen auttais asiaa. Kegeleitä/geishakuulia/tms. siis kehiin. Reenii reenii.
Se nautinto lähtee muuten korvien, ei jalkojen välistä. Ite pääsen aika lähelle ilman minkäänlaista fyysistä stimulaatiota. Mahtava fiilis on, mutta ihan sen rajan yli en oo vielä päässyt. Mut jos mä oon melkeen oppinut ajattelemaan ittelleni orkut, uskoisin et useimmille naisille emätinorgasmin oppiminen on mahollista.
Klitassahan varmaan useimmilla tapahtuu ensimmäiset elämykset, niin se ehtii tulla tutuks ennen kun varsinaisesti ollaan seksuaalisesti aktiivisia. Ensimmäiset yhdynnät sen sijaan tuppaa olemaan sen verran noloja ja/tai kiusallisia tilanteita, et niihin voi myöhemminkin liittyä ahdistuksen tunteita. On sitä yhden jos toisen äijänkin stondis kaatunu jännitykseen tai stressiin.
Onhan se niinkin et toiset vaan lämpee hitaammin. Eipä mullakaan löysällä kalulla lähde. Jos toinen osapuoli on valmis muutaman minuutin sisällä niin kylmäksihän siinä toinen jää. Pitää päästä sopivaan mielentilaan ja ottaa rauhallisesti kunnes päästään vauhtiin. Ja puhukaa näistä asioista ukoillenne. Sekin voi jo vähän laukaista tilannetta.
Mut mää meen pois kun en noista teiän elimistä oikeestaan mitään tiiä. Kunhan arvuuttelen.
nuorempana sain ja v...u kun saisin vieläkin!
Minä saan klitorisorgasmin mikä on melko räjähtävä. Sitten saan rakastelessa sellaisen yhdistelä orgasmin ja se on aivan mieletön. Eli pääsen vauhtiin klitorista stimuloimalla, mutta sitten kun mies sisällä osuu sen lisäksi oikeaan paikkaan, niin sitä orgasmia ei voita mikään.
Opin tämän kylläkin vasta aikuisena synnytyksen jälkeen. Tai sitten synnytyksessä paikat muuttuivat sen verran, että g-piste tuli osuvammalle paikalle.
Olen saanut orgasmin myös ilman näitä kumpaakaan :) alaselkä hieronnassa.
Kyllä saan, helpostikin. Minulla klitoris on niin herkkää aluetta, etten pidä ollenkaan sen suorasta koskettelusta. Sen sijaan panon aikana tuntuvat liikkeet saavat vapisemaan :-)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:14"]
En oo nainen, mut ymmärtäisin et lantiopohjan lihasten ja vatsalihasten vahvistaminen auttais asiaa. Kegeleitä/geishakuulia/tms. siis kehiin. Reenii reenii.
Se nautinto lähtee muuten korvien, ei jalkojen välistä. Ite pääsen aika lähelle ilman minkäänlaista fyysistä stimulaatiota. Mahtava fiilis on, mutta ihan sen rajan yli en oo vielä päässyt. Mut jos mä oon melkeen oppinut ajattelemaan ittelleni orkut, uskoisin et useimmille naisille emätinorgasmin oppiminen on mahollista.
Klitassahan varmaan useimmilla tapahtuu ensimmäiset elämykset, niin se ehtii tulla tutuks ennen kun varsinaisesti ollaan seksuaalisesti aktiivisia. Ensimmäiset yhdynnät sen sijaan tuppaa olemaan sen verran noloja ja/tai kiusallisia tilanteita, et niihin voi myöhemminkin liittyä ahdistuksen tunteita. On sitä yhden jos toisen äijänkin stondis kaatunu jännitykseen tai stressiin.
Onhan se niinkin et toiset vaan lämpee hitaammin. Eipä mullakaan löysällä kalulla lähde. Jos toinen osapuoli on valmis muutaman minuutin sisällä niin kylmäksihän siinä toinen jää. Pitää päästä sopivaan mielentilaan ja ottaa rauhallisesti kunnes päästään vauhtiin. Ja puhukaa näistä asioista ukoillenne. Sekin voi jo vähän laukaista tilannetta.
Mut mää meen pois kun en noista teiän elimistä oikeestaan mitään tiiä. Kunhan arvuuttelen.
[/quote]
Ei millään pahalla, mutta juuri tämän vuoksi kysyin toisilta naisilta. :) Koska miesten fysiikka toimii hieman eri tavalla. Mutta selvennän vielä, että lantionpohjalihakseni ovat aina olleet hyvässä kunnossa, olen todella piukka, päässäni ei ole vikaa ja olen aina ollut seksuaalisesti aktiivinen. Mutta minulla se klitoris on se juttu. Ja tosiaan olen kolmekymmpinen ja vuosikausia ollut nykykumppanini kanssa.
Itselläni on aika pieni klitoris. Mietin että voisiko se vaikuttaa. Että jos jollakulla on suuri klitoris, se on tavallaan enemmän kosketuksiisa yhdynnässä?
En taida saada, mutta toisaalta en ole koskaan kokeillut ;) Mieluummin olen varmistanut oman orgasmini hieromalla klitoristani panon aikana...
Niin ja olen yli 40v.
En saa. Pitää joko naida tai sormettaa. Tai penetroida anaaliin.
Ja samalla kiihottaa klitorista. Muuten ei onnistu, ei tule tarpeeksi stimulaatiota.
Saan joskus, yleensä kun jännitän erityisen paljon lantiopohjan lihaksia, ns puristan mieheni peniksen ympäryyttä...Kokeilkaa jos auttaa... :) Miehellä silloin vaikeuksia pidätellä kuin olen tiukempi ja paine kohhdistuu koko penikseen. Mutta kun hän tarpeeksi kauan jaksaa pidätellä niin yleensä saan! ;) Välillä hänellä on sit vaikeuksia pidätellä ja joutuu vaihtamaan asentoa, tahtia niin että iso O häviää...
En saa. En ikinä saa orgasmia yhdynnässä toisin kuin suuseksissä, josta tulen aina.
Saan, ja suht helposti jopa. Mutta klittaorkutkin on jees :)