Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, saatko orgasmin ilman klitoriksen stimulointia?

Vierailija
01.03.2014 |

Itse en ole koskaan saanut, ellei klitorista selvästi stimuloida. Ihmettelen, miten se on fyysisesti mahdollisesta että joku saa. Olen kolmekymppinen.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään pelkkä klitoriksen stimulointi tuottaa minulle orgasmin. Yhdynnässä en ole tullut koskaan.

Vierailija
22/124 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisista vain pieni osa (20-25 %) saa orgasmin pelkästään yhdyntäliikkeiden seurauksena." http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/orgasmihairiot

Aivan luonnollinen asia, joka sekä naisten että miesten olisi hyvä tiedostaa jo teini-iästä lähtien. Säästäisi monet kummastukset ja ihmetykset, jos tästä puhuttaisiin jo yläasteikäisille. Nämä kun ovat monesti televisiosta ym. johtuen siinä luulossa, että aina pitäisi saada emätinorgasmi ja vielä samaan aikaan kumppanin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kovasti emättimen hieronnasta mutta orgasmin saan vain voimakkaasta ja melko pitkäkestoisesta klitoriksen hieronnasta. Orgasmit ovat syviä ja tuntuvat koko lantion alueella ja ovat voimistuneet ja parantuneet iän myötä. 

Vierailija
24/124 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan ilman klitoriksen koskettelua orgasmin. Saan orgasmin nykyisen mieheni kanssa. Parasta on emätin ja klitoriorgasmi yhdessä. Minä myös ejakuloin lähes joka kerta. Olin 27-v saadessani orgasmin miehen kanssa yhdynnässä. Minulla lantiopohjan lihaksisto on hyvässä kunnossa :) ja puristelen mieheni kullia panojen aikana. Paras asento minulle on ihan lähetyssaarnaaja, jossa pääsen itse myös liikkumaan. Ah, nyt alkoi panettaa ja mies on reissussa, tulee huomenna kotiin...

Vierailija
25/124 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa emätin orgasmin? En ole koskaan saannut? Kuinka suuri merkitys on lantiopohjanlihaksilla? Mikä on hyvä asento saada o ilman että klitorista hierotaan?

Vierailija
26/124 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
27/124 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa.

Vierailija
28/124 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
29/124 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan, klitoriksen kosketus tuntuu epämiellyttävältä, ja siitä saatu orgasmi on nopea kuin vilunväristys. Parasta esileikkiä on kun mies koskettelee emättimen suuaukkoa. Juuri viimeksi laskin että mulla emätinorgasmi kestää n. 30 työntöä, eikä mitään puputikkausta.

Vierailija
30/124 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:42"]

Miten saa emätin orgasmin? En ole koskaan saannut? Kuinka suuri merkitys on lantiopohjanlihaksilla? Mikä on hyvä asento saada o ilman että klitorista hierotaan?

[/quote]

Itse sain ensimmäisen kerran vasta todella rakastuneena nelikymppisenä, siihen asti se oli hömppää. Miehellä oli lyhyehkö tattimainen penis ja paras asento taisi olla lähetyssaarnaaja lantio hyvin nostettuna. Paras tunne tuli nimenomaan lihakset rentouttamalla, jotenkin niiden jännittäminen vie tuntoa. Eli välillä jännitystä, sitten rennoksi, taas jännitystä, sitten rennoksi.

Vierailija
31/124 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa, haluaisin kyllä :( Minkä verran teillä on matkaa emättimen aukosta klitorikseen? Mulla on aika kaukana, jospa selitys on sit siinä et en saa emätinorgasmia.. Yhdyntä kyllä parantaa orgasmia huomattavasti vaikka se tulisi klitorista stimuloimalla. Pelkästään klitorista hieromalla, ilman että sisällä on mitään, ei tunnu yhtä hyvältä.

Vierailija
32/124 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa vaikka haluaisin :( matka on pitkästi aukosta.

Vierailija
33/124 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa vaikka haluaisin :( matka on pitkästi aukosta.

Vierailija
34/124 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin joskus juuri nelkyt täytettyäni. Ykskerta vaan huomasin että tuntuu hyvälle ja liikkumalla ja puristelemalla se sieltä tuli. Sen jälkeen en enää klittaorkkuja huolinutkaan.

Vierailija
35/124 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:42"]

[/quote]

Ei mitään hajua, minä olen aina saanut, lähetyssaarnaaja on ollut käytössä (pelkästään) viimeiset 15 vuotta. Mutta minä kyllä tykkäisin olla päällä tai koiratyylistä. Minä luulen että se on eniten korvienvälissä, että saako vai ei. Minä en esimerkiksi juurikaan siinä kohtaa mieti mitään muuta kuin omaa nautintoani, en mieti mitä mies miettii mun läskeistä ym, mulle on niin tärkeää se kosketus, ja rakastelu, minä en voisi elää kokonaan ilman.

Nykyään kun seksiä on ihan liian harvoin, kiihotun todella helposti, ja joskus alan saada jo ensimmäisestä työnnöstä, ja joskus se kestää koko yhdynnän ajan.

En osaa kuvitella että rakastelisin jonkun vieraan ihmisen kanssa, mulle se on vaan sitä fyysistä rakkautta kaikki seksi.

104

Vierailija
36/124 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan, mutta se alkoi vasta treenaamisen ja joogan jälkeen, eli kun lihakset ja vetreys ja verenkierto paranivat.. niin ja paras asento saada on istua miehen päällä kun mieskin on istuvassa asennossa esim. sohvalla kasvot vastakkain, pankaas kokeillen :) räjäyttää pankin

Vierailija
37/124 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä.

Vierailija
38/124 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/124 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. En edes siedä rintojen tai klitan koskettelua. Ne ovat jotenkin yliherkkiä. Saan orgasmin g-pisteen kautta. Jos saivartelemaan ruvetaan, niin klitorishan on enemmän kuin vain se pikku nypykkä, ja yhdyntä kuulemma stimuloi sitä epäsuorasti. Niin että minulla yliherkällä tämmöinen epäsuora kiihotus toimii täydellisesti. Olen myös saanut pari kertaa spontaanin orgasmin nukkuessani, tiedän, että fyysinen reaktio on todellinen, koska heräsin siihen.

Vierailija
40/124 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: olen 50v, ja ensimmäisen emätinorgasmini sain jo parikymppisenä ensimmäiseltä poikaystävältäni suhteen kestettyä muutaman kuukauden. Sama juttu myös myöhempien kumppanien kanssa: vaikka olisin kuinka rakastunut, niin kesti aina sen pari kuukautta, ennen kuin aloin todella nauttia seksistä.

-114

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi