Suututtaa kuinka vähän ihmiset kayttää maskeja
Kävin viikonloppuna kahdessa isossa kauppakeskuksessa ja totesin että maskisuositus on kyllä mennyt suurimmalla osalla ihmisiä ihan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Miksi sinä et käytä maskia kaupassa tai kauppakeskuksessa?
Kommentit (107)
Katso edelliset 12873 keskustelua.
Ne maskit on ihan turhaa rahastusta.
Koska niistä ei ole mitään hyötyä. Käytän ennemmin vaikka foliohattua.
Maski tuntuu ikävältä. Lisäksi maskipakkomaissa on aivan tolkuttomasti koronaa. Maskinkäyttäjät eivät myöskään osaa pitää turvavälejä. Maskittomuuteni toivon mukaan edes vähän hillitsee heidän iholle pyrkimistään kassajonoissa.
Koska suositus ei ole pakko. En käytä, koska en halua hengittää hiilidioksidia.
Minä olen maaliskuun jälkeen käynyt kaupassa vain muutaman kerran. Käytän ffp2-maskia aina jos on pakko mennä kauppaan.
Etkö ymmärrä, että se on vain suositus. Et itsekään noudata kaikkia suosituksia. Esim. syötkö itse aina lautasmallin mukaan, suositusten mukaisesti?
Suututtaa tiedotuksen paskuus. Huomenna pitäisi mennä kouluun ja uutisissa lukee että yksikössä altistuminen mutta yksiköllä kaksi toimipaikkaa joten ei kauheesti auta toi yksikön mainitseminen. Ota tästä taas selvää.
Ilmiannan kaikki tällaiset provot.
korona aikana kahdessa isossa kauppakeskuksessa....just
Suututtaa nuo maskit katukuvassa. Ihan kuin olisi joku helkkarin sotatila päällä.
En näe eteeni, kun maskin kanssa rillit huurtuu.
Suomessa pitäisi olla maskikuri! Jokaisella.
Koko korona ja maskit on yhtä suurta bisnestä yrittäkää nyt jo pikkuhiljaa tajuta.
Käytän maskia ja hakeudun julkisissa aina turvavälillisesti maskillisten keskelle, vaikka maskittomien lähellä olisi vapaata.
Miksi suojaisin maskitonta, jos se ei välitä musta eikä muista?
En käytä maskia, koska rillit on jatkuvasti huurussa sen takia. Mua ei huvita hortoilla auton alle rillit huurussa.
Koska ei huvita. Toivon että korona leviää paljon ja vähentää planeetan ylikansoitusongelmaa. Tosin ihan surkea tauti näyttää siihen tarkoitukseen olevan kun kuolleiden keski-ikä 84 v.
Siksi että se on hyödytön Koronan torjunnassa. Sen sijaan sen väärinkäyttö altistaa ihmisiä kaikenmaailman epäpuhtauksille ja bakteereille.
Koska en halua. Siksi.