Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi koulukiusatuilla ei ollut tyttöystäviä

Vierailija
28.02.2014 |

mutta kiusaajilla oli?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
42/45 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen pari syytä. Ensimmäinen on se, että miksi tyttö tai nainen haluaisi pojan/miehen joka ei pysty puolustamaan edes itseään? Toinen syy on se, että kiusatuilla on niin heikko itsetunto, että eivät he tyttöjä lähesty.

Terveisin Naispelko22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 21:22"]

Taas tätä lassukoiden paskamantraa, jonka keskeinen sanoma on, että tytöt eivät koskaan voi olla kiusattuja ja saavat poikaystävän aina halutessaan.

Tytöt voivat olla kiusattuja, mutta kyllä saavat poikaystävän niin halutessaan aina. 

Ja vitut. Ymmärrätkö sä, mitä kiusaaminen voi tehdä ihmiselle? Millaista on, kun on VARMA, ettei ikinä voi kelvata kellekään? Että olisi täysin absurdi ajatus, että joku voisi kelpuuttaa sut siinä mielessä?

Sinun varmaan kannattaisi laihduttaa?

Tämä vastaus kuvaa lassukoiden argumentointikykyä aika hyvin. Kukaan muu kuin typerä ja pullossa kasvanut ihminen ei voi kannattaa tuollaisia naurettavia teorioita. Omaa ajattelukykyä ei ole nimeksikään, ja siksi toistellaan noita typeriä mantroja. :D Eräänlaisia uskovaisia hekin.

Vierailija
44/45 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen pari syytä. Ensimmäinen on se, että miksi tyttö tai nainen haluaisi pojan/miehen joka ei pysty puolustamaan edes itseään? Toinen syy on se, että kiusatuilla on niin heikko itsetunto, että eivät he tyttöjä lähesty.

Terveisin Naispelko22

Jos muistelen omaa ajatusmaailmaani tuona aikana, kun olin kiusattu, niin oli ihan mahdoton ajatus että joku tyttö olisi kiinnostunut minusta. Vaikka itse asiassa monikin oli, kun jälkeenpäin tulkitsin tilanteita... Ajattelin myös, että jos jollain ihmeen kaupalla päätyisin tapailemaan jotain tyttöä, todennäköisesti hän kyllästyisi minuun kun en ollut (enkä ole vieläkään) mitään naistennaurattajatyyppiä. Eikä mun jutut muutenkaan ole aina niin fiksuja ja mielenkiintoisia.

Vierailija
45/45 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös niitä joiden määrätietoisuus herää aikaisin. Mun luokalla oli eräs jäätävän kaunis ihminen, juuri sitä ihmistyyppiä joka saa valloitettua kenet tahansa jo sillä, että kävelee paikalle. Hän ei kuitenkaan suosiosta huolimatta hypännyt siihen perinteiseen teinikelkkaan mukaan, vaan rupesi tahkoamaan aivan törkeän kovia numeroita käytännössä katsoen joka aineesta.

On nykyään menestyvä lääkäri ja onnellisesti naimisissa.

-m35