Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran hukkasin tamponin uimahallissa.
Siitä asti oon kiinnittänyt siihen pienen styrox-pallon, jos tamponi valahtaa ulos,niin kelluu heti pinnalle ja löydän sen.
Toimii varmaan myös ongenkoholla, mutta en oo vielä kokeillut. Se ois varmaan niin näkyvä, että itteä nolottais.Tästä tulikin mieleeni. Voisiko naruun laittaa koukun ja madon, kun lähtee luonnonvesiin uimaan?
Luepa koko ketju, lisää aiheesta löytyy...😊
Hah! Arvelinkin, että ihme jos ei joku villinainen ole vielä kokeillut. Kiitti, alan selaamaan.
Jonnat ei vissiin muista et tää temppu oli extreme boobsoneissa jo vuonna nakki. Ton jälkeen mimmit meni vaan haarat levällään nuotion päälle mut ei ne kalat tainnu oikein paistua ennenku paistu haarat.
Epäreilua ehkä olla näin epämuodikas. Annan tamponinnarun liehua ihan luomuna. Käytän siis luomupellavaisnarutamponeja pelkästään. Joskus rohkenen värjäämään narun mustikalla tai teellä. Jos hurjaksi alan tai suuret juhlat tulossa...
Salamanteri roikkuu narussa pitämässä ilmatilan vapaana kärpäsistä.
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua ehkä olla näin epämuodikas. Annan tamponinnarun liehua ihan luomuna. Käytän siis luomupellavaisnarutamponeja pelkästään. Joskus rohkenen värjäämään narun mustikalla tai teellä. Jos hurjaksi alan tai suuret juhlat tulossa...
Just ihana hippityttö! Minäkin tykkäisin, mutta mies muuttuu jotenkin etäiseksi ja alkaa töksäytellä joka asiaan, kun olen joskus kokeillut olla luomuna. Exien kanssa ilmeisesti tottunut siihen, että lookin pitää olla "naisellinen" ja "huoliteltu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just ihana hippityttö! Minäkin tykkäisin, mutta mies muuttuu jotenkin etäiseksi ja alkaa töksäytellä joka asiaan, kun olen joskus kokeillut olla luomuna. Exien kanssa ilmeisesti tottunut siihen, että lookin pitää olla "naisellinen" ja "huoliteltu".
Voi. Minultakin kesti kauan, että uskaltauduin eroon valtavirrasta. Tämä ilmastonmuutos keskustelu sai tekemään lopullisen päätöksen. Ja luonto kiittää. Vaatii kyllä rohkeutta, mutta uskallan silti. Toivottavasti sinäkin💕
Solmin tänään orvokeista kauniin kimpun. Kiva väri ja kestää pakkastakin.... näin Suomen kesässä😉🤔
Mä laitan 10 ml pussiin liukuvoidetta ja jesarilla kiinni tampaxin naruun, katalysaattorin viihdekäyttöä varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Minultakin kesti kauan, että uskaltauduin eroon valtavirrasta. Tämä ilmastonmuutos keskustelu sai tekemään lopullisen päätöksen. Ja luonto kiittää. Vaatii kyllä rohkeutta, mutta uskallan silti. Toivottavasti sinäkin💕
Mullon myös puupallot, semmoset pienet. Nyt on juhlia tulossa, niin maalaan muutaman luonnon punamullalla.
Ääää, vasta näin jossakin englanninkielisessä blogissa aivan ihania silikoni(?)koruja, mistä oli joku sensitive ja aloe vera versiokin herkkäihoisille. Nyt en vaan löydä sitä sivua enää?? Korut oli sellaista sabluunatyyliä niin kuin ne ääriviivoilla piirretyt kolibrit, kukat, timantit yms. joita on korviksina. Auttakaa joku, jos tunnistatte blogin!!
Juhannuksena tietysti 7 luonnonkukkaa💕💕💕 ja ahomansikoiden kypsyttyä on kiva laittaa niitä. Jossei muuten onnistu, käytä Timoteitä apuna
Lesboille tarkoitettu höperyys ja älytön juttu muutenkin, ei edes naurata. Samanlainen aihe kun "pestään jauheNlihaa."
Vierailija kirjoitti:
Hyi saana, sanon minä.
Siis hyi saatana.
Hyi helvetti, mikä teitä vaivaa?
Se osallistuu, ken osaa.
Nillittäjät voi poistua takavasemmalle pilaamaan toistensa päivän - täällä ei teitä kaivata😠🤢
Hah! Arvelinkin, että ihme jos ei joku villinainen ole vielä kokeillut. Kiitti, alan selaamaan.