Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
1041/1663 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran hukkasin tamponin uimahallissa.
Siitä asti oon kiinnittänyt siihen pienen styrox-pallon, jos tamponi valahtaa ulos,niin kelluu heti pinnalle ja löydän sen.
Toimii varmaan myös ongenkoholla, mutta en oo vielä kokeillut. Se ois varmaan niin näkyvä, että itteä nolottais.

Tästä tulikin mieleeni. Voisiko naruun laittaa koukun ja madon, kun lähtee luonnonvesiin uimaan?

Luepa koko ketju, lisää aiheesta löytyy...😊

Hah! Arvelinkin, että ihme jos ei joku villinainen ole vielä kokeillut. Kiitti, alan selaamaan.

Vierailija
1042/1663 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran hukkasin tamponin uimahallissa.
Siitä asti oon kiinnittänyt siihen pienen styrox-pallon, jos tamponi valahtaa ulos,niin kelluu heti pinnalle ja löydän sen.
Toimii varmaan myös ongenkoholla, mutta en oo vielä kokeillut. Se ois varmaan niin näkyvä, että itteä nolottais.

Tästä tulikin mieleeni. Voisiko naruun laittaa koukun ja madon, kun lähtee luonnonvesiin uimaan?

Luepa koko ketju, lisää aiheesta löytyy...😊

Hah! Arvelinkin, että ihme jos ei joku villinainen ole vielä kokeillut. Kiitti, alan selaamaan.

Jonnat ei vissiin muista et tää temppu oli extreme boobsoneissa jo vuonna nakki. Ton jälkeen mimmit meni vaan haarat levällään nuotion päälle mut ei ne kalat tainnu oikein paistua ennenku paistu haarat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1663 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua ehkä olla näin epämuodikas. Annan tamponinnarun liehua ihan luomuna. Käytän siis luomupellavaisnarutamponeja pelkästään. Joskus rohkenen värjäämään narun mustikalla tai teellä. Jos hurjaksi alan tai suuret juhlat tulossa...

Vierailija
1044/1663 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DILDO.

Vierailija
1045/1663 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salamanteri roikkuu narussa pitämässä ilmatilan vapaana kärpäsistä.

Vierailija
1046/1663 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua ehkä olla näin epämuodikas. Annan tamponinnarun liehua ihan luomuna. Käytän siis luomupellavaisnarutamponeja pelkästään. Joskus rohkenen värjäämään narun mustikalla tai teellä. Jos hurjaksi alan tai suuret juhlat tulossa...

Just ihana hippityttö! Minäkin tykkäisin, mutta mies muuttuu jotenkin etäiseksi ja alkaa töksäytellä joka asiaan, kun olen joskus kokeillut olla luomuna. Exien kanssa ilmeisesti tottunut siihen, että lookin pitää olla "naisellinen" ja "huoliteltu".

Vierailija
1047/1663 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just ihana hippityttö! Minäkin tykkäisin, mutta mies muuttuu jotenkin etäiseksi ja alkaa töksäytellä joka asiaan, kun olen joskus kokeillut olla luomuna. Exien kanssa ilmeisesti tottunut siihen, että lookin pitää olla "naisellinen" ja "huoliteltu".

Voi. Minultakin kesti kauan, että uskaltauduin eroon valtavirrasta. Tämä ilmastonmuutos keskustelu sai tekemään lopullisen päätöksen. Ja luonto kiittää. Vaatii kyllä rohkeutta, mutta uskallan silti. Toivottavasti sinäkin💕

Vierailija
1048/1663 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solmin tänään orvokeista kauniin kimpun. Kiva väri ja kestää pakkastakin.... näin Suomen kesässä😉🤔

Vierailija
1049/1663 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan 10 ml pussiin liukuvoidetta ja jesarilla kiinni tampaxin naruun, katalysaattorin viihdekäyttöä varten

Vierailija
1050/1663 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Minultakin kesti kauan, että uskaltauduin eroon valtavirrasta. Tämä ilmastonmuutos keskustelu sai tekemään lopullisen päätöksen. Ja luonto kiittää. Vaatii kyllä rohkeutta, mutta uskallan silti. Toivottavasti sinäkin💕

Mullon myös puupallot, semmoset pienet. Nyt on juhlia tulossa, niin maalaan muutaman luonnon punamullalla.

Vierailija
1051/1663 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääää, vasta näin jossakin englanninkielisessä blogissa aivan ihania silikoni(?)koruja, mistä oli joku sensitive ja aloe vera versiokin herkkäihoisille. Nyt en vaan löydä sitä sivua enää?? Korut oli sellaista sabluunatyyliä niin kuin ne ääriviivoilla piirretyt kolibrit, kukat, timantit yms. joita on korviksina. Auttakaa joku, jos tunnistatte blogin!!

Vierailija
1052/1663 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena tietysti 7 luonnonkukkaa💕💕💕 ja ahomansikoiden kypsyttyä on kiva laittaa niitä. Jossei muuten onnistu, käytä Timoteitä apuna

Vierailija
1053/1663 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon 😵💫

Vierailija
1054/1663 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboille tarkoitettu höperyys ja älytön juttu muutenkin, ei edes naurata. Samanlainen aihe kun "pestään jauheNlihaa."

Vierailija
1055/1663 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, sanon minä!

Vierailija
1056/1663 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saana, sanon minä.

Vierailija
1057/1663 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saana, sanon minä.

Siis hyi saatana.

Vierailija
1058/1663 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki valaisin

Vierailija
1059/1663 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, mikä teitä vaivaa?

Vierailija
1060/1663 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se osallistuu, ken osaa.

Nillittäjät voi poistua takavasemmalle pilaamaan toistensa päivän - täällä ei teitä kaivata😠🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi