Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
1021/1663 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuula

Vierailija
1022/1663 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N61 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun oon N60, enkä enää tarvi tamponeja, niin mistä voisin hankkia tamponinnaruja? Missä niitä myydään?

Voipi olla vaikea löytää, jos 5G myötä siirrytään täysin langattomiin tamponiin. Jossain vanhassa sekatavarakaupassa voi olla tai lyhyttavaraliikkeessä. En ole löytänyt kylläkään.

Kirppiksillä olen välillä nähnyt myynnissä tamponin naruja. Pitää ostaa talteen seuraavalla kerralla kun näkee myynnissä, kerta kysyntää saattaa olla langattomiin tamponeihin siirryttäessä. Suomessa ei onneksi enää ole paljon alueita missä 5G ei toimisi. Saattaa katveet aiheuttaa läpivuotoa kiusallisissa paikoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1663 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu tamponin narussa rotan raato, kun kissa niitä aina lahjaksi pihamaalta tuo ja hokasin, että tällasen kun hirtän tampaxin naruun, niin ei sitten niin kiinnity huomio mun menkkoihin.

Vierailija
1024/1663 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalokivilinjalla kierron mukaannmennään.

Syvänpunainen rubiini: ei missään tapauksessa.

Keltainen topaasi (vaihtarina meripihka): Ehkä jo huomenna.

Smaragdi: Tänä iltana.

Napakoruissa sama koodaus. Lisänä timantti: tänään on se päivä, ehdottomasti ja monesti.

Olen toivonut mieheltä, että antaisi lahjaksi keltaiset timanttikorut. Topaasi ja meripihka ovat niin tylsän arkiset, mummojen tyyliä.

Vierailija
1025/1663 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N61 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun oon N60, enkä enää tarvi tamponeja, niin mistä voisin hankkia tamponinnaruja? Missä niitä myydään?

Voipi olla vaikea löytää, jos 5G myötä siirrytään täysin langattomiin tamponiin. Jossain vanhassa sekatavarakaupassa voi olla tai lyhyttavaraliikkeessä. En ole löytänyt kylläkään.

Kirppiksillä olen välillä nähnyt myynnissä tamponin naruja. Pitää ostaa talteen seuraavalla kerralla kun näkee myynnissä, kerta kysyntää saattaa olla langattomiin tamponeihin siirryttäessä. Suomessa ei onneksi enää ole paljon alueita missä 5G ei toimisi. Saattaa katveet aiheuttaa läpivuotoa kiusallisissa paikoissa. 

Asun puolet vuodesta Alankomaissa ja taalla toimii ainakin paakaupunkialueella 5G kuin unelma. Oon niin tottunut langattomiin, etta jouluna Suomessa miehen vanhempien huvilalla ei ollutkaan verkkoa lainkaan ja sen ymmarsin vasta kun menkat tuli lapi. Naa mun edulliset tamponit kun ei varoita heikosta verkosta varahtelemalla... Mutta en viela halua ostaa mitaan kallista iTampia, kun odotan että hinnat laskee.

Vierailija
1026/1663 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N61 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun puolet vuodesta Alankomaissa ja taalla toimii ainakin paakaupunkialueella 5G kuin unelma. Oon niin tottunut langattomiin, etta jouluna Suomessa miehen vanhempien huvilalla ei ollutkaan verkkoa lainkaan ja sen ymmarsin vasta kun menkat tuli lapi. Naa mun edulliset tamponit kun ei varoita heikosta verkosta varahtelemalla... Mutta en viela halua ostaa mitaan kallista iTampia, kun odotan että hinnat laskee.

Hyvä jos on kenttää joka paikassa. Meillä keskellä metsää ei androidin MoonisProtect toimi kunnolla ja olen ajatellut ostaa plus version missä ei tule mainoksia, koska tämä kaatuu välillä ja sitten tienoo on aika rajun näköistä. Varsinkin pihalla sudet ja ahmat saavat verijäljen ja rupeavat vaeltelemaan öisin pihalla. iTamppia voisi kokeilla tuolla iPadin kanssa.

Vierailija
1027/1663 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kilon kahvakuula pitää lantionpohjan kunnossa. Joskus laitan wc raikastimen kun inhoan kloorin hajua.

Vierailija
1028/1663 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten keksimä selkeästi tuo 5G⁉️

Haluaisin Ilveksen pihalleni, kun en ole koskaan nähnyt. Houkuttaisiko verijäljet?

Vierailija
1029/1663 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kiinnittää siihen sellaisen puolen metrin levyisen leijan narun. Kun se juoksee, niin se leija nousee hallin kattoon ja ihmiset hurraa.

Vierailija
1030/1663 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna laitan Suomen ja Ukrainan liput

Vierailija
1031/1663 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hukkasin tamponin uimahallissa.
Siitä asti oon kiinnittänyt siihen pienen styrox-pallon, jos tamponi valahtaa ulos,niin kelluu heti pinnalle ja löydän sen.

Toimii varmaan myös ongenkoholla, mutta en oo vielä kokeillut. Se ois varmaan niin näkyvä, että itteä nolottais.

Vierailija
1032/1663 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-500Z

Sopivan kokoinen, ei jää huomaamatta keneltäkään. NAM.

Vierailija
1033/1663 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin ketju ikinä.

Vierailija
1034/1663 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N61 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos on kenttää joka paikassa. Meillä keskellä metsää ei androidin MoonisProtect toimi kunnolla ja olen ajatellut ostaa plus version missä ei tule mainoksia, koska tämä kaatuu välillä ja sitten tienoo on aika rajun näköistä. Varsinkin pihalla sudet ja ahmat saavat verijäljen ja rupeavat vaeltelemaan öisin pihalla. iTamppia voisi kokeilla tuolla iPadin kanssa.

Joo, ei ole mihinkään susirajalle suunniteltu näitä. Tuon MoonisProtectin Outdoor-versio muuten kestää paremmin huonoa verkkoa. Vähän on sellainen, öh, miehinen ja erähenkinen ulkoasultaan eikä mitään varsinaisia älyominaisuuksia, mutta ainakin varmatoiminen. 

Vierailija
1035/1663 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorisahan, sen jonka vien kaupasta kassan ohi.

Vierailija
1036/1663 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersumiehenä käytän irrottamaani Mersun merkkiä. Kateelliset miehet saunassa menivöt sanattomiksi. Ainoa haitta on kuumeneva metalli, mikä poltti reiteen punaisen merkin. Toisaalta merkkiuskollisuus näkyy silloinkin kun en tampoonia käytäkään. Nää on näitä Mersumiehen ongelmia

Vierailija
1037/1663 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerin ketju ikinä.

Ja silti olet täällä syystä, että🙃🙃🙃

Vierailija
1038/1663 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersumies kirjoitti:

Mersumiehenä käytän irrottamaani Mersun merkkiä. Kateelliset miehet saunassa menivöt sanattomiksi. Ainoa haitta on kuumeneva metalli, mikä poltti reiteen punaisen merkin. Toisaalta merkkiuskollisuus näkyy silloinkin kun en tampoonia käytäkään. Nää on näitä Mersumiehen ongelmia

Mersumiehet käyttää tamponeja aktiivisesti. Joskus nähnyt jopa mersun etupenkin roikkuvan mersumiehen takapyllystä pilkottavasta narusta.

Vierailija
1039/1663 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä asti oon kiinnittänyt siihen pienen styrox-pallon, jos tamponi valahtaa ulos,niin kelluu heti pinnalle ja löydän sen.
Toimii varmaan myös ongenkoholla, mutta en oo vielä kokeillut. Se ois varmaan niin näkyvä, että itteä nolottais.

Tästä tulikin mieleeni. Voisiko naruun laittaa koukun ja madon, kun lähtee luonnonvesiin uimaan?

Vierailija
1040/1663 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin mieleeni. Voisiko naruun laittaa koukun ja madon, kun lähtee luonnonvesiin uimaan?

Luepa koko ketju, lisää aiheesta löytyy...😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme