Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Ei jumaliste. Tällänen aihe ja 54 sivua kommentteja. Huomaa ettei ihmisillä oo mitään järkevää tekemistä.
Mutta sain minäkin makeat
"ei oo todellista" naurut.
Hölmöin ketju mihin olen täällä törmännyt. En tiedä ärsyttääkö vai huvittaako enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Hervotonta, makeat naurut tällekin päivälle:D :D :D
Mikä näissä jutuissa muka naurattaa?
Minulla siinä on välillä pölynimuri, valillä sisäfilee.
Miranta
Vierailija kirjoitti:
Tää kaamosaika on vähän hankalaa aikaa tamponinnarukoruille, onneks kohta voi ottaa jouluaiheiset käyttöön
Joo, ihanaa kun joulu tulee. Mä olen jo askarrellut lasten kanssa kävyistä ja huovasta pieniä tonttuja, jotka voi laittaa roikkumaan. Viime jouluna mulla oli jouluseimi, se oli tosi kiva. Muualla Euroopassa se on kai ihan tavallinen koriste.
Enpä ole sinne koskaan koruja keksinyt tunkea, mutta kun nyt kysyit niin joku tällainen voisi toosasta roikkuessaan tuntua kivalta reittä vasten.
https://gemtrade.fi/product/hieno-ranneketju-18k-kultaa-20-cm/
Minähän olen siis punk-henkinen ja mulla on siinä metalliketju jonka toinen pää on kiinni hakaneulalla korvassa.
Lex Pistols 77
Pnuk kirjoitti:
Minähän olen siis punk-henkinen ja mulla on siinä metalliketju jonka toinen pää on kiinni hakaneulalla korvassa.
Lex Pistols 77
Tämä. Punk- N61 kaipaa menkkoja!!!
Vierailija kirjoitti:
Pnuk kirjoitti:
Lex Pistols 77
Tämä. Punk- N61 kaipaa menkkoja!!!
Idiootti nostaa esiin 8 vuotta vanhan jutun.
Miehenä täytyy sanoa, että naisilla on mielikuvitusta ja huumorintajua.🙂
satiaiset leikkivät Tarzania....
Rikkaimuri ja kangaspuut. Oksasilppuria olen myös katellut, naapurilla on.
Paavo Väyrysen kuva ois myös cool.
Hopealla maalattuja männynkäpyjä. Heijastava efekti. Ei liian jouluinen.
Laura Ahonen lopetti alkuvuonna kertoi Maikkakkarin Urheiluruutu 16.11.2022.
Vierailija kirjoitti:
Laura Ahonen lopetti alkuvuonna kertoi Maikkakkarin Urheiluruutu 16.11.2022.
Ymmärsinkö oikein: Sulla roikkuu urheiluruutu tamponinnarussa...
Mulla oli sunnuntaina 1 🕯. Ens su on 🕯🕯. Ei ku ei ookkaa menkat sillon.
Korvaa epäseksikkäät villahousut
pesusienen, kätevää