Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Vierailija kirjoitti:
Juha Sipilän hääkuva on roikkunut vuodesta 2015 saakka.
😂 Nyt repesin!
No jääkiekkohan se siellä tietenkin näin juhlan kunniaksi!
Vierailija kirjoitti:
No jääkiekkohan se siellä tietenkin näin juhlan kunniaksi!
Maalivahdin patjat on komean näköiset, vaikka jotkut väittävät, että on juntta. Herättävät huomiota, kun laittaa lyhyen hameen.
Sisustus tikkaat. Puolassa viikattuna love live laugh peitto
Mulla kultakolikko Leijonien kunniaksi
Kokeilin kerran ripustaa lasten vanukkaat, ettei mies söisi...
... arvaatte varmaan miten kävi🙃
Mietin juuri lahjaa uudelle tyttöystävälle ja sain lukemattomasti uusia ideoita, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri lahjaa uudelle tyttöystävälle ja sain lukemattomasti uusia ideoita, kiitos!
Vaude. Kiitos. Avltä apu löytyy ongelmaan jos toiseenkin...
Älä vaan osta lemmikille tarkoitettua Kalevalakorua - joku on mennyt vipuun! Ne on lemmikkiELÄIMILLE🤔
Nätti koru tuli, kun pujotin Timoteihin vuoroin metsämansikkaa ja mustikkaa
Oik. Ahomansikka
Suom. huom.
Mulla oikeasti nolottaa kun on menkat vielä tässä iässä, mutta siis tamponin narussa roikkuu sekä J orma Laineen että Helky Juvosen hopeisia koruja, sillä tavalla kausittain. Talvisin kuulasta hopeaa, kesäisin aurinkoista pronssia. Suomalaista designia kuitenkin aina. Ei mitään ulkomaisia koruja tamponinnaruihin hyvänen aika!
Vierailija kirjoitti:
Keep smiling-logo 🙄
Tää on niin hyvä. Hymynaanan lisäksi vinkkaa silmää, haukotteree, ärjyy ja nukkuu... hahmoja joka menkkäpäivälle oman mielialan mukaan.
Jokohan muuten tamponinnarukorut kuuluu peruskoulun terveyskasvatusohjelmaan? On kuulema vieläkin miehiä, jotka eivät ole näistä kuulleetkaan...
Ahkerana isojen korvisten käyttäjänä hukkailen aina parista toisen. Yksin jäänyt pääsee sitten tamponikoruksi.
Tää kaamosaika on vähän hankalaa aikaa tamponinnarukoruille, onneks kohta voi ottaa jouluaiheiset käyttöön
Vierailija kirjoitti:
Salamanteri roikkuu narussa pitämässä ilmatilan vapaana kärpäsistä.
Mulla on arkena ihan vain kärpäspaperia. Salamanteri tai kameleontti vain juhlissa.
Joko olette kuulleet uusimmasta Damiano Davidin aloittamasta villityksestä, anustappi koristeena? Onko se sitten joku nuorison muotijuttu, voiko sitä yli nelikymppiset käyttää, vai näyttääkö naurettavalta?