Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Vierailija kirjoitti:
Anustapin laitan ja nautiskelen!
Mä kans. Olo on alaston ilman tappia anuksessa.
Wunderbaum itselläkin. Sillintuoksu, jotta ei tule eri hajujen sekamelskaa.
Meillä jäi vanhasta runkopatjasta jousisto tyhjänpantiksi. Siitä sai hyvän treenilaitteen sisäreisien jumppaan, kun sen ripustaa naruun.
Huono puoli on, että killutin ruostuu herkästi uidessa.
Mulla on iso korurasiallinen näitä ja hirvittää, kun miettii paljonko niihin on mennyt rahaa... Kun kumminkin oon lopulta käyttänyt lähinnä paria suosikkia ja osa on vielä paketissa.
Pitäisi kai nyt koettaa fb-kirppiksellä myydä enimpiä pois ennen kuin se 5G-pisteverkko ja langattomat tamponit tulee. Sittenhän noita ei varmaa käytä enää kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso korurasiallinen näitä ja hirvittää, kun miettii paljonko niihin on mennyt rahaa... Kun kumminkin oon lopulta käyttänyt lähinnä paria suosikkia ja osa on vielä paketissa.
Pitäisi kai nyt koettaa fb-kirppiksellä myydä enimpiä pois ennen kuin se 5G-pisteverkko ja langattomat tamponit tulee. Sittenhän noita ei varmaa käytä enää kukaan.
Vo luojan tähden. Tuota ei moni ole ajatellutkaan! Tieto lisää tuskaa⁉️
Tämä on kyllä semmonen tietoverkko koko ketju. Ja sit tosikot tuhahtelee...hiekkaa tiedätte kyllä missä.
Pahempi kuin Nokian romahdus. Koko tamponinnarukoruteollisuus kaatuu. Voi sitä työttömien määrää. Huoh. Ikävä uutinen heti viikon alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, nyt oli jo huono trolli. Ei kukaan tuollaista usko.
Vierailija kirjoitti:
"Langattomat tamponit". x-D x-D x-D!!!
Minulla roikkuu sellanen vanha 5 kilon magneetti🧲 sillä jännä keräillä rannalta tai altaan pohjalle pudonneita koruja
Itse en käytä koruja tamponinarussa, sen sijaan ripustan siihen vahvan koukun johon on kätevä ripustaa kauppakassi rahtihameen alle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla roikkuu sellanen vanha 5 kilon magneetti🧲 sillä jännä keräillä rannalta tai altaan pohjalle pudonneita koruja
Painaako se sen 5kg vai pystyykö se nostamaan sen 5kg?
Luonnonmukaiset kivoja. Kävyt, kukat tai vaikka koristeelliset siemenkodat.
Tarra roikkuu narusta, siinä lukee Nahka-visa.
Mulla on kerätty Karjala ja Karhu pullonkorkkeja, niistä saa kivat.
Tölkit on hankalammat. Joskus laitan myös korkinavaajan, jos on isompi pouta suussa. On tallessa. Vaik hellepäivänä rannall.
Vierailija kirjoitti:
Mä kun oon N60, enkä enää tarvi tamponeja, niin mistä voisin hankkia tamponinnaruja? Missä niitä myydään?
Voipi olla vaikea löytää, jos 5G myötä siirrytään täysin langattomiin tamponiin. Jossain vanhassa sekatavarakaupassa voi olla tai lyhyttavaraliikkeessä. En ole löytänyt kylläkään.
Pikkuinen kamera. Näyttää äkkiä vaan kultakorulta jossa on pieniä kristalleja. Tulee villejä 360-videoita vaikka rannalta. Akku kestää huonosti ja kuvan laatu ei ole mikään huikea, mutta enpä mitään ammattilaiskameraa tarvitsekaan kun julkaisen ihan vaan omassa somessa.
Ai mikä hieno vinkki jaettavaksi:
Tulin ulkoa maalaushommista ja hiki&jano.
Vissyn sekaan pakastettuja makaroninkeitinvesipaloja -> mikä herkku.
Ruokakin tuli niinku siin samalla.
Joku jo kertoi pakastavansa ketsupin kanssa mehujääksi. Sama maku kävisi näihinkin jääpaloihin. Itse ehkä lisäisin vielä yhden valkosipulinkynnen.
Vierailija kirjoitti:
Ruokakin tuli niinku siin samalla.Joku jo kertoi pakastavansa ketsupin kanssa mehujääksi. Sama maku kävisi näihinkin jääpaloihin. Itse ehkä lisäisin vielä yhden valkosipulinkynnen.
Kuulostaa raikkaalta mutta ruokaisalta! Taisi vaan tulla väärään ketjuun. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokakin tuli niinku siin samalla.Joku jo kertoi pakastavansa ketsupin kanssa mehujääksi. Sama maku kävisi näihinkin jääpaloihin. Itse ehkä lisäisin vielä yhden valkosipulinkynnen.
Siis laitan näitä jääpaloja naruun roikkumaan - virkistää kummasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis laitan näitä jääpaloja naruun roikkumaan - virkistää kummasti
Jos on vielä miehenpuolikaskin samoissa hikisissä maalauspuuhissa, niin mikäs viekoittelevampaa kuin nostaa helmaa ja tarjota hänellekin.
Anustapin laitan ja nautiskelen!