Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Mulla on paha endometrioosi eikä tamponit käy. Siteeseen olen sitten koittanut jotain ketjua viritellä pikkareista roikkumaan mutta eihän se oo sama. Muutenkin kivut masentaa ja tää on sitten se viimeinen niitti ettei kivaa koruakaan mulle suoda :-(
Käytetty kumikana ja Wunderbaum.
Vierailija kirjoitti:
Käytetty kumikana ja Wunderbaum.
😄
Silakkaa. Peittääkseni alapään oman hajun, voi sitten oikeasti haista silakalta.
Askartelin maskista jouluruusun. Nätisti yhdistyy koronavuosi ja joulu.
Kiinnitin nyt joulun kunniaksi välkkyvän ja soivan valosarjan.
Unisieppari on mun suosikkini. Menee näppärästi mekon alle. Värien pitää tietty sopia yhteen.
Pienen taskumatin kiinnitän naruun, kun menen anoppilaan jouluksi...
Kolmen kilon kahvakuula.
Tahtoo vain tippua tamppooni, oon sen verran löysä.
Asennan siihen samanlaisen kelanarun kuin koiran hinnoissa ja kiedon sen lapseni nilkkaan. Naru on kaiken lisäksi varsinaisesti rautaketju, eli meillä ei kyllä napanuoraa hevin leikatakaan.
Tuulikelloja pidän silloin kun haluan olla leikkisä. Ihmisten ilmeet ovat sanoinkuvaamattoman hauskoja kun menen heidän ohitseen kuin helinäkeiju konsanaan.
Tuulikello tai valkoinen tennissukka. Riippuu vähän, onko ulkona pakkasta.
Piparimuotteja ja Lidlin pakastepiparitaikinaa.
Joulun kunniaksi mistelin oksa 🌿