Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
mä laitan siihen avainnipun, niin jengi tietää varoa että olen tällä hetkellä epäpuhdas. nuorisojengit pelkää kiliseviä avaimia...
Pistä siihen isoisän taskukello roikkumaan, niin saavat reiällä käyneet katsoa kellosta, paljonko veloitetaan.
Mulla roikkuu siinä napanuora, jonka toisessa päässä jonne. Välillä se vähän kitisee, mutta ei sitä voi yksin minnekään päästää, kun on niin epäkypsä.
Milloin mitäkin. Talvella siinä roikkuu yleensä heijastin, kesällä jokin viehe, jos vaikka tekee mieli lähteä kalaan ex tempore. Jos on bakteerivaginoosi päällä, niin Wunderbaum.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen keskustelu.
Samaa mieltä. Kuvuttelin, että lastentarhoissa ei pennut älypuhelimia tarvitse.
Sen verran tosikkomaisia kommentteja täällä, että taitaa useilla tamponin narussa roikkua hiekkakakku :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen keskustelu.
meneppä nyt keskusteleen vaikka tunnettujen laulujen sanoilla tai pohtimaan pienitalopreerialla sarjan käänteitä.
tai aloita itse joku "aikuisten keskustelu". on tänne joskus sellaisia "aikuisten aiheita" joku joskus laittanutkin, mutta ne yleensä katoaa ennen kuin ehdit sitä kuuluisaa "kissaa" näppäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen keskustelu.
Party pooper
Netflixin Insatiable on jo vuosilta 2018-2019, mutta siellä esitellään nämä Tampoozle- ja (kilpaileva) Tampazzle-liikeideat ja -tuotejulkkarit. Tämän ketjun edustamaa suomalaista ideointia yksinkertaisempi kuitenkin jenkkikoru on, että on ihan vain jonkinverran tuunailtu versio tupsusta.
Mulla on siinä heppa. Välillä talutan, välillä ratsastan. Mies tuossa huutelee jotain heppiä, mutta kirjottakoon ite tänne.
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus oli ekana vastassa aamulla, luulin että on jäänne jokailtaisesta trollirallista ja jäänyt epähuomiossa siivoamatta pois. Täähän onkin ihan kruunattua settiä, onko lennonjohtotorni kaapattu?
Tuli myös mieleen, että onko tää ketju vähän niin kuin luvallinen graffitiseinä, että trollit pysyy muualta pois, kun täällä saa päästellä höyryjä ihan luvan kanssa...
Mulla roikkuu siinä koko perussetti: kotiavaimet, auton avaimet, sytkäri, linkkuveitsi, jeesusteippiä ja MacGyver.
Mulla paksu rintakarva juurineen. Mita mita mita sina sanoa onko tamponin narussani jotain muka vikana.
Mä oon kiinnittänyt siihen tietenkin miehen. Kun hätä on suurin, on apukin lähellä.
Minulla on semmoinen muovinen katiskalupaläpyskä. Siinä on tilinumeroni valmiina, etten satu unohtamaan sitä kun käyn huoraamassa. Näin saan massit suoraan s-pankin tililleni. Usein kuitenkin piriä pillulla hommatessa kaikki perustuu vaihtokauppaan.
Mulla roikkuu narussa matkailuauto. Usein alkaa vähän ramasta liikunnan ja saunomisen jälkeen, niin on kiva vetää pikku nokoset ennenkuin lähtee ajamaan kotiin. Matkaa kumminkin 2,7 km