Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Tällaisena sadekuurojen päivänä siinä roikkuu tietenkin käytännöllisesti sateenvarjo.
Sellaiset feikit kivespussit, jotka roikkuvat polvien korkeudella. Aikaansaavat ihan kivan vaikutelman puoleen reiteen ulottuvan kesämekon kanssa.
Söpöä. Itse asetan narun varovasti häppäreiden väliin (ei sisään, niin ei katoa). Mutta kukin tyylillään!
Vierailija kirjoitti:
Söpöä. Itse asetan narun varovasti häppäreiden väliin (ei sisään, niin ei katoa). Mutta kukin tyylillään!
Ei pysy, jos narussa on kahvakuula.
Vierailija kirjoitti:
Hervotonta, makeat naurut tällekin päivälle:D :D :D
Ei mua naurata.
Mulla roikkuu koristeena kahvakuula. Tamponin kun pitää sisällä sen kanssa, niin saa samalla lantionpohjan lihasjumpan.
Jatkan naruun makrame-luomuksia. Esim just joku amppeli on täydellinen ja vesihyasintti siihen.
Voi, siihenhän voi ripustaa ihan vaikka mitä! Voit korostaa omia harrastuksiasi ja ripustaa vatkaimen tai luistimet, raamatun tai kutimet. Taivas on rajana. Käytä luovuuttasi ja ole tohkeasti oma itsesi!
Näin korona-aikana kuljetan narussa kätevästi pientä kåsidesipulloa.
Mä värjäsin sen narun vihreeksi ja kiinnitin siihen pienen tarzan figuurin, niin näyttää kuin liaanissa heiluis.
Ihan oikeastiko koristelette noita naruja?
Tämä palsta on niin silmiä avaava. En ole vuosiin käynyt yleisissä saunoissa tai uimahalleissa, niin en olisi kyllä arvannut, että tällainen on tullut muotiin. Voisin kyllä kuvitella, että aika epäkäytännöllisiä ovat monet noista.
Suomileijona metalliriipuksena tietenkin.