Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Mulla on siinä narun päässä koristeena roikkumassa vain pieni pahvinen Lipton-lappu, joskus vaihtelun vuoksi Earl Grey.
Kyllä se pitää tekomuna siihen ripustaa. Tuntuu pätevältä.
Yksinkertaisesti ruusu ja kukaan ei huomaa eroa. Ellei koiria ole paikalla :D
Minä en tarvitse mitää korua tampoonin naruun, koska minulla on sisäreisissä kivat kärpästatskat.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:34"]
Ei mitään koruja! Kiinnitän siihen naruun roikkumaan sen uimahallin kaapin avaimen, pysyy hyvässä tallessa.
[/quote]
Toi toimii samalla lihasjumppana.
Itse olen jo niin pitkällä, että laitan n. 2 kg kahvakuulan naruun kiinni. Mies kehuu tiukaksi!!
[/quote] Lue ketjua pliis! Aiemmin jo hienovaraisesti ehdotin oman aloituksen avausta teille "kahvakuulakilluttajille".
Me jotka käytämme koruja emme sentään pyörtyile kylpylöiden lattioille kun lihaksisto pettää.
Eikä se edes näytä hyvältä... Moni on ripustanut naruunsa liian painavan ja kaiken lisäksi ruman värisen kahvakuulan.
Te näytätte oikeesti ihan pelleiltä.
Terveisin Hyvällä maulla ja koruilla. :)
Ulkoisten häpyhuulien jatkeet, uusin plastiikkakirurginen toimenpide. Naruun vielä vähän bling bling ja se on siinä.
Itsellä roikkuu siinä askelmittari. Voi sitten kehuskella kavereille kun on enemmän askeliakuin niniillä. #healthylifestyle #fitness
Ei helv... mä pissaan housuun kohta. :DDD
Mä pinnoitan narun pihkalla. Aina kesäpäivän päätteeksi mukava sitten aviomiehen kanssa tutkia niitä hyönteisiä mitä siihen on takertunut. Kerran oli herhiläinen.
On meissä kokoeroja, römpsässä siis. Minulla tekee tiukkaa käyttää tamponina tulitikkua jonka ympärillä hieman vessapaperia. Kun käyn Korson uimahallissa römpsä verisenä niin narussa roikkuu koristeena isältäni saama pinkki hiuspinni ja edesmenneen veljeni armeijan tuntolevy. Korsossa tavataan!
Mulla on Baby Born joka pidäää aina välillä ääntä. Tummaihoinen.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 16:07"]
En olisi uskonut, että kannatti avata tämä ketju:-)
[/quote]
Jatkakaamme samaa tamponiperjantai-linjaa :DDD Onhan meillä jo tämä, ja se Siljan Tamphony-ketju ;D
Mulla on sellainen kotelo tabletille jossa on nauha. Sitä oon käyttäny duunissa niin tabletti pysyy hyvin mukana kun sitä kuitenki tarvii. Tää tabletti on muuten paljo kätevämpi ku läppäri, se oli aika hankala laukkuineen.
Urheillessa mukana on iPod nano niin saa kuunnella musaa. Kamera on kans joskus mukana.
Sit jo johonki parempaan paikkaan mennään niin sit mieheltä lahjaksi saatu aito tamppoonikoru, esim Chanelia. Mies nykyään ostelee mulle noita pikku hemmottelulahjoiksi, viimeksi sain Michael Korsin tamponikorun <3 (blogissani voitte nähdä noi kaikki) <3
Arkena joskus pinkkejä pupuja, hello kittyä tai Angry birdsiä, mut meidän lemmikkiboa tuppaa nappaan niistä kiinni kun luulee että saaliesläinhän sexsiinä killuu. Käärmeen talutinta en oo vielä hommannu. Kesäksi ehkä :)
Mulla on sellainen kotelo tabletille jossa on nauha. Sitä oon käyttäny duunissa niin tabletti pysyy hyvin mukana kun sitä kuitenki tarvii. Tää tabletti on muuten paljo kätevämpi ku läppäri, se oli aika hankala laukkuineen.
Urheillessa mukana on iPod nano niin saa kuunnella musaa. Kamera on kans joskus mukana.
Sit jo johonki parempaan paikkaan mennään niin sit mieheltä lahjaksi saatu aito tamppoonikoru, esim Chanelia. Mies nykyään ostelee mulle noita pikku hemmottelulahjoiksi, viimeksi sain Michael Korsin tamponikorun <3 (blogissani voitte nähdä noi kaikki) <3
Arkena joskus pinkkejä pupuja, hello kittyä tai Angry birdsiä, mut meidän lemmikkiboa tuppaa nappaan niistä kiinni kun luulee että saaliesläinhän sexsiinä killuu. Käärmeen talutinta en oo vielä hommannu. Kesäksi ehkä :)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 21:53"]
luuletko olevas hauskakin? :D ihan oikeasti. huumorintaju jääny jollekin 10-vuotiaan tasolle.
[/quote]
Vinkki sulle: OSTA HUUMORINTAJU. Sitä voisi peräti olla jossain alennuksessakin nyt!
Suomalaiset bloggaajat ovat taas niiiin jäljessä näidenKIN suhteen, kukaan ei ole niitä tamponikoruja vielä blogeissaan esitellyt ja ulkomailla nämä ovat olleet tosi in jo kohta 2 vuotta!
Uimaan mennessäni laitan siihen kiinni kellukkeet.:) Ei tarvitse pelätä hukkumista.
Hyvä ketju!
Juuri tänään kokeilin uutta juttua ja sidoin ihan mieheni siihen naruun killumaan. Keijo on nyt ollut työttömänä pari viikkoa ja kamalan turvaton olo on hänellä yksin kotona.
Kyllä käy kateeksi teitä joilla pysyy 10kg kahvakuulat tamponinnaruissa ja tamponi vielä sisällä! Me 15 lapsen lestaäidit voidaan kiinnittää uimaan mennessä vain viinipullon korkkeja naruihin tai tamponit luiskahtaisivat kastuessaan ulos.