Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Minulla on pieni pussillinen salmiakkia, koska se on suurinta herkkuani:P
No hyvähän teidän on sanoa, entäs me ressukat jotka ei osata tamponia käyttää eikä näin ollen päästä menkkojen aikana esittelemään mitään koruja :( Just sain mieheltä hienon tamponikorun mutta pakko varmaan antaa se kiertoon. Vai olisiko jotain hyviä vinkkejä missä muualla noita koruja vois käyttää?
Ostimme 3 veljeni kanssa äitillemme (75vuotta) syntymäpäivä lahjaksi paketin OB tampooneja ja koruksi Tillanderista Cavallo hevoskoru. http://www.tillander.fi/product/cavallo/
Kakku oli sitten Frödingen pakastekakku ja Euroshopper keksejä.
Minulla on menkka+uimahallipäivinä useasti vanha tuohitorvi jatkonarun päässä. Kelluu ja tulee perässä, lapseni tunnistavat minut aikuisten altaasta helposti kun on aika mennä lämmittelemään saunaan.
Kesällä järvessä uidessa vedän pientä nuottaa perässä ja siitäkös kalat pannulle tai keittoon.
Mä oon askarrellut sellaisen humoristisen varoitusmerkin, niin mies tietää milloin on hillopäivät.
Mä oon askarrellut sellaisen humoristisen varoitusmerkin, niin mies tietää milloin on hillopäivät.
Ei mitään, käytän yleensä sidettä.
hei siteen käyttäjät,olisiko jollain vinkkejä siteen koristeluun?
=D hullua sakkia olette, mutta rakkaita silti<3
Side pysyi paikallaan ennen vanhaan naruilla, jotka koristeltiin kukin varojensa mukaan.
T. Pula-ajan mummo
Huh, oon aina itse yrittäny piilottaa sen langan, mutta tänään kuntosalin suihkussa näin ekaa kertaa jollain tytöllä sellasen strassihörpäkkeen siinä narussa:-o
Kolikkokukkaroa pidän siinä tavallisesti. Mulla on kirjaimellisesti lompsa housuissa:)
Laitan ne uimahallin pukkarin kaapinoven avaimet roikkumaan siihen.
Mieheni Stanley-cup sormus useasti roikkuu narussa kun haluan diivailla mieheni saavutuksilla ja rahoilla. Joskus sitten vaan maitohammas lapsuuden ajoilta. Ystäväni laittoi kerran lävistyskoruja, kivasti kilisivät ja jäivät sitten kiinni saunan lauteiden väliin, lähti vauhdilla suihkuun kun heitin napakasti löylyä niin eikö pullahtanut verinen tamponi ulos saunan lauteille. Naurettiin niin kovaa että minulta pääsi pieru, sellainen märkä pieru hikipyllystä. Muita saunassa olleita ei naurattanut, kumma.
Mä laitan siitä roikkumaan aina lasten pillimehut. Tiedäthän, kun pari tuntia altaassa räpiköi niin lasten on pakko saada vähän nestettä tai ne sippaa ihan täysin. Mä tiedän, että tästä on esteettisyys aika kaukana, mutta mitäpä ei oman perheen eteen tekisi. Mieskin usein mankuu altaan reunalta, että missäs on hänen pillimehu...
Mulla on sellaisia stressitampoonikoruja, että sitä voi puristella. Oikein pahaan stressiin mulla on TAPMOON, yö- ja ilta-ajoiksi T-MOON ja rennompaan stressiin TAP-MOOH.
Ootteko muuten tietoisia, että mistä saa nuorille tytöille ja retrohenkisille niitä My Little Pony-Tampony -merkkisiä koruja My Little Pony -kuvituksilla?
Disneyn hahmokorut on kanssa ihan parhaita. Jos toivon lykkyä, laitan Hannu Hanhen sinne, jos rahaa, niin Roope Ankan. Jos on toope olo, laitan Touhon. Milla Magia tuo voimaa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:12"]
Mä laitan siitä roikkumaan aina lasten pillimehut. Tiedäthän, kun pari tuntia altaassa räpiköi niin lasten on pakko saada vähän nestettä tai ne sippaa ihan täysin. Mä tiedän, että tästä on esteettisyys aika kaukana, mutta mitäpä ei oman perheen eteen tekisi. Mieskin usein mankuu altaan reunalta, että missäs on hänen pillimehu...
[/quote]
No hui, vois luulla että miehes pyyttä pillumehua, punaista. Mutta ihan oiva ja toimiva tapa hyödyntää narua. Minä sidon tamponin narun anustapin juureen kiinni niin ei roiku uimahallissta ihmisten katsellessa. Uintikin on kivaa kun "paikat täynnä", ei reiät hörpi kloorivettä (olen hieman löysä).
Menen usein suoraan uimahallilta kauppaan, siksi sidon naruun kärrypoletin valmiiksi. Himmeleistä tulla jo juteltiinkin, meidän kylän kansalaisopistolla oli kurssi "mehupillistä hilpeä himmeli" eli tehtiin kivoja tamppoonihimmeleitä. Kestävät tosi hyvin vedessäkin, malleja oli eri kokoisia eri kokoisille tytöille. Mitä suurempi on himmeli sitä paremmin se vie huomiota kehon epäkohdista, näin luennoi tammonomi Tikkanen ennen kurssia. Jos haluat ohjeen googlaa se.
Itselläni on narun paikalla alumiininen kahva, jopon tangosta tehty. Saa paljon kätevämmin tamponina käyttämäni talouspaperirullan pesän sisälle, on tässä viiden lapsen äitinä meinaan vähän vehkeisiin tullut välystä.
Mua onnisti. Hain harkinnanvaraista toimeentulotukea juuri tamponin koristeluun ja sain myönteisen päätöksen. Sossu kirjoitti mulle maksusitoumuksen, jolla saa hakea kunnan työpajalta vanhoista sukkahousuista väkerreltyjä koruja.
Sitä mä vaa mietin, että tunnistetaanko mut korun perusteella uimahallissa luuseri wt-mammaksi, joka elää yhteiskunnan varoilla? Ehkä mun pitäis tuunata niitä koruja, ettei mua vaan luulla köyhäksi.