Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
121/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Samsungin Xcover 2 hyvä vedenpitävä "tamponipuhelin"? Ja laittas vähän jatkonarua niin vois vaikka uimahallissa saunassa kilauttaa kaverille tai ottaa kuvia ja lähettää poikkikselle.

Vierailija
122/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tunkea se naru hanuriin niin ei näy sekään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite laitan siihen pippurisprayn jos joku koittaa päälle käydä! Ei oo kuule kukaan koittanu

Vierailija
124/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän blogii, joss esitellään ain päivän tamponikoru.. :) en keskity siis niinkään päivän asuihin, ainoastaan koruihin.. siel on mul myös vinkkei et millaisten pikkareiden kaa käy vai kannattaako unohtaa kokonaan sinä päivänä :)! Kerran kuussa yleensä noin 7 päivää saa pitkien menkkojeni ansiosta onneksi kirjoitella.. salaa aina toivon et kestäisi pidempään niin saisin käytettyä mahdollisimman paljon erilaisia muotikoruja.. käyn ain losis ja nykis ym bongaa uusii korui..tilaan myös netist <3!

Vierailija
125/1663 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuula mulla

Vierailija
126/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 15:44"]

Kannattaa tunkea se naru hanuriin niin ei näy sekään :D

[/quote]

Mieluummin minä koristelen sitä narua kuin alkaisin kantelemaan haitaria mukana, en ole mikään musiikin harrastaja! Omassa narussa pikkukoruja ja hilettä. Äidillä pinkkejä leikki höyheniä, isällä Volvo-avaimenperä 

Vierailija
127/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan yleensä kolme tampsaa kerralla että saan tehtyä kivan letin niistä naruista!

Oon joskus kokeillu kanssa värjätä niitä tamppiksii mut sit se on vähän hankalaa kun ne turpoo. Silloin joudun käyttää vaan kahta kerralla, mutta saa niistäkin ihan kivan rusetin vaik aikaseks. :)

Vierailija
128/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä mun häissä meidän vuokra avo-auto lahos kesken matkaa kirkosta hääpaikalle. No onneks hääpaikalle oli tosi lyhyt matka niin mentiin kävellen. Mua harmitti että kun olin kovalla vaivalla miettinyt et mitä pistän sinne auton perään raahautumaan ja nyt se kaikki olis jääny sen auton takia. Mies sai hyvän idean että laittaa ne kiinni tanmpoonin naruun, kerrankin menkoiata on jotain iloa! Siellä ne komeesti raahautu mun perässä miehen pesäpalloräpylä ja mun perintömonot.

Vierailija
129/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä kieritän siihen narun ympärille kullanväristä piippurassia. Sen avulla sen voi taivutella haluamaansa muotoon, on kaunis ja kestävä (toimii myös kahvana) ja piippurassi rapsuttelee sen verran mukavasti, että tietää ainakin, että tamppooni on vielä mukana menossa. Ei muuten meinaan, mutta jos on vähänkin isompi römpsä, niin kyllä sieltä pienemmät oobeet hulahtaa aika äkkiä pihalle täyttyessään. Etenkin uimahallissa.

Vierailija
130/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen kuivatut pallit.

Vierailija
131/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapanr vaihtaa naru kultaketjuun ja kiinnittää siihen koko korukokoelmani :)

Vierailija
132/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kohtu poistettu viisi vuotta sitten mutta käytän yhä silloin tällöin tamponeja ihan vaan ihanien korujen takia!!

Vierailija
133/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomenruotsalainen, joten minulla on vaan hillityt aidot helmet.

Vierailija
134/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laitan tamponin naruun tiiliskiven, vähän treenausta samalla (:

Vierailija
135/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkusen.

Vierailija
136/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laminoisin paperilapun jossa lukee "Beware hungry octopussy" .

Vierailija
137/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamponin naruun kannattaa kiinnittää roikkumaan joku itsepuolustus ase, vaikka pippurisumutin. ikinä ei tiedä jos joku yrittää vaikka siepata sinut.

Vierailija
138/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen häpeilemättömän glamour ja käytän tamponikoruna kettupuuhkaa, käytän siitä nimeä **ttupuuhka. 

Vierailija
139/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä uskallanko miehenä tänne mitään kirjoittaa tai tunnustaa mutta teen sen kuitenkin ottaen vastaan kaikki seuraamukset mitä tästä tulee kuin sen hiljaisen hissukan kuuluukin...

Myönnän että Valintatalon kassi herättää välittömästi kiinnostukseni. Pienimun.. eikun pienituloisena Valintatalon kassi viestittää kantajan talouden olevan vatupassissa niinkuin se aikoinaan mainoslauseessakin kerrottiin:

"Valintalon kassissa on talous vatupassissa"

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:17"]

Nii-in. Mitä viestittäisi Valintatalon kassi...

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 10:01"]

Siis ihan huippu naurut sain kun luin kommentteja. Laittakaa kauppa kassit roikkumaan niihin

[/quote]

Joo, mutta mieluummin sitten joku Stockmannin kassi, eikä halvalta näyttävää Siwan kassia. Ajatelkaa sitä vaikutelmaa minkä halvannäköinen kassi jalkojen välissä aiheuttaa.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
140/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, mitä pröystäilyä. Mulla vain hippo-avaimenperä jostain 90-luvulta. Sellainen, joita sai ilmaiseksi pankkipostista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme