Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Oh god. Vauva.fi toimittaa jälleen.
Itellä ollu tapana ripustaa vanhoja tamppooneja siihen naruseen :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:57"]Ei helv... mä pissaan housuun kohta. :DDD
[/quote] Sunki kannattais sitten ehkä kokeilla sitä kahvakuulan kiinnittämistä, siitä vois olla apua noihin pidätysvaivoihin. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:34"]
Ei mitään koruja! Kiinnitän siihen naruun roikkumaan sen uimahallin kaapin avaimen, pysyy hyvässä tallessa.
[/quote]
Toi toimii samalla lihasjumppana.
Itse olen jo niin pitkällä, että laitan n. 2 kg kahvakuulan naruun kiinni. Mies kehuu tiukaksi!!
Joku käytti uidessa siimaa ja ongenkoukkua, mut mä käyn mensujen aikaan usein myös pilkillä! Siima, koukku ja kärpäsentoukka ja pieni nytkyttely pilkkiavannolla. Tietenkin katselen ensin vähän ympärilleni ettei järvellä ole yleisöä ja kovin kauan ei kestä kylmässä nytkytellä. Kevätauringossa ihan jees ja pakaratkin ruskettuu.
10 kg kahvakuulan ripustan siihen naruun sievästi. Hyvin pysyy. Tykkään olla erilainen, erottua massasta.
Mä askartelen vanhoista kahvipaketeista korut.
Olen sen verran seksuaalinen naisihminen, että kannan mukanani siinä tamponinnarussa aina dildoa, niitä on eri kokoisia ja värisiä, mikä nyt sattuu milloinkin miellyttämään, on katsokaas sinä härsäämässä römpsää jo valmiiksi ja nopea käyttöönotto mahdollistuu. Uimahalliin on kyllä aina pakko ottaa sellainen patteriton versio, patterit kun ei tykkää kloorivedestä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:30"]Mä en tuhlaa aikaani koruihin, kun tampoonin narun voi yhtä hyvin hyödyntää treenaamiseen. Kiinnitänkin siihen kahvakuulan ja harjoitan näin lantiopohjan lihaksia.
[/quote] Tälle aiheelle vois avata ihan oman ketjunsa. Muutama viikko sitten olin uimahallissa ja näin kolme näitä "kahvakuulanaista". Ja kuinkas kun ollakaan näin kun yksi oli pyörtynyt suihkun alle liian painavan kahvakuulan takia :(
[/quote]
Mä näin kerran kun yks rouva sätkytteli altaan pohjalla 16 kg:n kahvakuulan kanssa. Onneks allasvalvojat näki sen kameroista ja kävi poimimassa sen sieltä.
Vuodenaikojen mukaan. Pääsiäisenä pieni suklaamuna kauniilla foliokuorella tai maalattu aito muna.
Mulla siitä roikkuu Honda Monkey vm. 1983, se sellainen pikkunen ja söpö. :)
Siis OMG, voi ei.. Nyt mä tajuan :/ Olenkin ihmetellyt, miksi aina uimahallissa kaikki muut naiset tuntuvat jotenkin hirveän paheksuvasti ja julkeasti tuijottavan mun tamponin narua, kun istun ylälauteella jalat koukussa surkeita riipputissejäni peitellen. Nehän ovat ilmeisesti vain järkyttyneenä ihmetelleet tällaista epätrendikästä friikkiä, jolla roikkuu häppäreiden välistä pelkkä vitivalkoinen naru. Olen pitänyt siis naruni ihan "naturellina", ilman mitään ylimääräisiä killuttimia :( Ehkäpä ensi kerraksi värjään narun vaikkapa kauniin punaiseksi, kun en tähän hätään ehdi vielä mitään korua hankkia. Hyvä, että tulin lukeneeksi tämän ketjun!
Mä haluaisin ostaa kummitytölle rippilahjaksi jonkun kivan, onko kellään ehdotuksia? Risti ei ymmärtääkseni olis kauhean tervetullut. Mistä nuori nainen tykkäis?
Mä oon osatanut Biltemasta karvanopat tätä varten. On kivannäköiset ja mukavan pehmeät.
onko teillä näin lapsellinen ja huono huumorintaju ihan oikeasti? HIHHIH TAPMOONINKORU VANHOISTA KORVIKSISTA EI HELVETTI KUI HAUSKA JUTTU AHAHAHAHAHA VITSI JOS MIEHET TIETÄIS!!!!!!! vitunmoista facepalmia ja myötähäpeää teille
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 21:35"]
Siis OMG, voi ei.. Nyt mä tajuan :/ Olenkin ihmetellyt, miksi aina uimahallissa kaikki muut naiset tuntuvat jotenkin hirveän paheksuvasti ja julkeasti tuijottavan mun tamponin narua, kun istun ylälauteella jalat koukussa surkeita riipputissejäni peitellen. Nehän ovat ilmeisesti vain järkyttyneenä ihmetelleet tällaista epätrendikästä friikkiä, jolla roikkuu häppäreiden välistä pelkkä vitivalkoinen naru. Olen pitänyt siis naruni ihan "naturellina", ilman mitään ylimääräisiä killuttimia :( Ehkäpä ensi kerraksi värjään narun vaikkapa kauniin punaiseksi, kun en tähän hätään ehdi vielä mitään korua hankkia. Hyvä, että tulin lukeneeksi tämän ketjun!
[/quote]
luuletko olevas hauskakin? :D ihan oikeasti. huumorintaju jääny jollekin 10-vuotiaan tasolle.
^Tapmoonille vahva peukalo. Kukin voi itse miettiä kumpaan suuntaan.
Olette aika turhamaisia. En jaksa väkertää sen narun kanssa. Tyttäreni tiedän käyttävän jotain korua siinä narussa.
Minulla on pieni kultainen sydän<3
Pari punaista pisaraa, ihan aitoja.