Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Mulla on aika pitkät hiukset, joten kasvatin ne pari vuotta sitte sen verran pitkiksi, että sain letitettyä ne takakautta suoraan tampoonin naruun kiinni.
Kysyin uimahallissa, että riittääks et pidän vaan bikien yläosaa, koska letti peittää persvaon kuitenkin aika hyvin. Ja se sopi! Piti kuitenki luvata, että käytän tuuheuttavaa shampoota, ettei mee liian paljastavaks...
Miul on tekohampaat (omat) narussa mukana. Alaleukaa ei tarvitse kiristellä kovassa vauhdissa vaan näyttää sporttisemmalta.
Mä tykkään kiepsauttaa siihen huulikiillon tai -punan. On sitten näppärää vessareissulla korjailla alahuulten meikkiä. Se kun tuppaa pyyhkiessä aina kulumaan niin nopeesti.
Mä oon laittanu siihen tikkarin ukolle lohtunamuks, jos on paha keli muuten ajella.
Pidettiin tyttöjen menkkailtaa muutama viikko sitten ja esiteltiin toisillemme saunassa sitten narukorut. Hienoja oli. Monilla strassikoruja, toisilla sitten omaperäisempiä kuten aviopuolison kuva medaljongissa, yhdellä jopa äidin kuva, erikoisin oli ehkä se missä narun paikalle oli vaihdettu 50cm piikkilankaa (mies on vangittuna taposta ja halusi kompata).
mä olen lainannut yhdet liikennevalot ja nehän on näppärät etenkin baarissa ni äijät näkee heti mikä on fiilis, punaisella ei kandee yrittää ko on hilloviikot ja keltainen sit jos ei äijä kiinnosta ja vihreetä sitten ko näkyy hottis mies. Tosi kätevä tää mun liikennevalotamppoonikoru
Vitut koruista..mä oon tyytyväinen ku en oo tappanu ketää mun pms oireide jälkeen...
Itse en käy kylläkään uimahalleissa, mutta kotona olen aina ilman housuja ! Tykkään koristella narun yleensä kulkusilla/hiirillä, jotta kissani voi leikkiä niillä !
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:20"]
Rekkamiehen pastilli on se yleisin
[/quote]
Taisit kuunnella aamulla Radio SuomiPoppia?
Ei helvetti oikeesti kuka laittaa koruja tamponin naruun?:'D jos oot esim uimassa ja meet suihkuun nii ei kukaan sitä narua huomaa mut jos laitat jonku vitun korun siihen ja se koru roikkuu sun pillusta nii kyl aika moni kahtoo jo sillain et miks helvetis tol muijal on koru pillus xD
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:20"]
Rekkamiehen pastilli on se yleisin
[/quote]
Taisit kuunnella aamulla Radio SuomiPoppia?
[/quote]
Tuo viesti on kirjoitettu eilen, eli Suomipoppi juontajat on tainneet käydä lukemassa av:ta ;)
Toivon todella että tämä on vitsi... Jos ei niin vältän jatkossakin uimahalleja ja kylpylöitä etten varmasti törmää yhteenkään teistä!!
Mulla on sellainen kuminen Paavo Pesusieni kännykkäkoru uimahallissa. Koulupäivinä kotiavaimet niin ainakaan ei häviä. Kotosalla kun tykkään olla alasti niin sitten jotain mukavaa, huovutettu pallo, lapanen tai Kalpan laudeliina.
Äidille pitäis keksiä lahja, taidan hankkia sille klipsuja johon voi sit laittaa vaikka Kalevala korun kun käy uimassa tai kylpylässä. Flamingossa oon nähnyt useempia narukoruja.
Mulla on kadonnut useempi koru kun en oo saanu niitä kunnolla kiinni naruun. En vaan jotenkin osaa. Onko joku kokeillu niitä uusia tampaxeja joissa on koriste valmiina?
Voi teitä raukkoja joilla ees on menkat....mulla alko menkat tosi nuorena (varmaa 9-10 v) ja loppu parin vuoden päästä ku seinään. Voin mennä uimaan silloin ku huvittaa jos paikallinen kylpylähotelli (varmaa 20 km päässä kotoa) on auki :D
No en ainakaan laita dildoa siihen roikkumaan kun en sillä mitään tee, koska palstan mukaan pillussa ei ole tuntoa.
Mä laitan yleensä puhelimen :) eipähän ainakaan katoa ja jos on hukkumis hätä niin eiku soittamaan :)!! Huoh**
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 13:52"]reppeee
[/quote]
Liian iso koru jos repee.
Sen kahvakuulanhan voi koristella söpöksi koruksi ettei ole niin karun näköinen. Esim. kynsilakat ja muut kynsienlaittovermeet käy siihen mainiosti. Saa vaihdella vaatetuksen ja mielialan mukaan. Jos haluaa pysyvämpää mallia niin käyttää jollain ammattilaisella ruiskumaalaamassa siihen kivan kuvan. Tai maalaa itse jos on taiteellinen.
Kotioloissa mulla on jumppapallo siinä narussa. Tulee reenattua samalla.
Baari-iltoja varten olen askarrellut kanojen höyhenistä ja hevosen jouhista kivoja intiaanityylisiä koruja. Unensieppaajat ovat hienoja ja niillä sieppaa hyvin uroita ;)