Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
21/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi pitää tamponikoruja ihan turhina. Niin tai näin, itse niitä käytän ja olen jo pitemmän aikaa käyttänyt. Mutta onpa niistä hyötyäkin.

Jätin mieheni pariksi tunniksi yksin ja mitä löysinkään kylppärin lattialta!!! Täysin vieras tamponikoru. Nyt mies yrittää selittää että se on mun, mutta ei voi olla! Vain lutka käyttäisi tollaista tamponikorua. Ei ole mun!

Tuolla se mies nyt yrittää selittää että mulla on niin monta tamponikorua etten muka muistaisi omaani. Just joo. Ja niin kun mä luulin että kaikki olis hyvin. :(

Vierailija
22/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäkoruista ihan vaan olen tuunaillut, vähän sellaisia diy-juttuja. Blogissani olen niitä esitellytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras. :D Oikea luonnonlapsi. 

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:16"]

Luonnonvesissä kroolatessani olen laittanut tamponin naruun kiinni ongenkoukun ja madon. Aina silloin tällöin uimareissun päätteeksi on saanut paistaa haukea taikka säynävää.

[/quote]

Vierailija
24/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo korut maksaa? Siis oikeat, omatekoiset ei kiinnosta. Nettikauppoja?

Vierailija
25/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoripläjäyksenä olen käyttänyt kiveksiä muistuttavaa tamppoonikorua. Kerran yksi av-mamma (oli muuten kauhea rämemajava sillä) pelästyi suihkutilassa, mutta kohta tajusi idean ja hyvät naurut siinä saatiin aikaan :)

Vierailija
26/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritin olla egolooginen ja tilasin netistä kierrätetystä materiaalista tehdyn tamppoonikorun. Niin mainostivat että hieno on ja viimeisintä hottia. Mutta hemmetti, sehän liukeni uimahallissa veteen! En mä sitä tajunnut. Lisäksi kun se oli värjätty jollain luonnonväreillä keltaiseksi, se väri liukeni ja näytti ihan kuin olisin seissyt altaassa omassa isossa pissalätäkössä. Vähänkö nolotti, itkuhan siinä tuli :,(

Vierailija
27/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole niin pikkusiveä tyyppi kuin te; solmin toisen tamponin roikkumaan. Kun eka on käytety, vaihdan sen toisen. Siinä se ensimmäinenkin huuhtoutuu ja näin menen puhtailla koko uimareissun.

Vierailija
28/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan naurut :) Pronssikaudella käytettiin kuivattuja angorakaneja tamppoonina. Siinäpä korua kerrakseen.

Vierailija
29/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän nyxän naamakuvaa et voin istuu sen päällä!!

Vierailija
30/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 18:06"]

Illan naurut :) Pronssikaudella käytettiin kuivattuja angorakaneja tamppoonina. Siinäpä korua kerrakseen.

[/quote]

Kun kirjoitat palstan hakukenttään "Historian dosentti vastaa" niin nlöydät palstan dosentin muut historialliset valistusviestit aikaisemmista ketjuista ;)

Vierailija
31/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on häpykarvat murkkuikäisestä asti kasvatetuilla rastoilla jo nilkkaan asti, niin niiden takaa ei välttämättä näe, että olen kiinnittänyt tamponinnaruuni aromipesän tv-shopista. Siellä rastojen lämmössä valmistuu kätevästi puurot ja padat koko perheelle.:) Ekologista ja aikaasäästävää. Mieskin tykkää aromipesästäni.;)

Vierailija
32/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kummiltani rippilahjaksi kultaisen, ristin muotoisen tamponikorun. Sitä olen sitten käyttänyt kohteliaisuussyistä jo vuosia. Tekisi kyllä mieli vaihtaa jo johonkin modernimpaan.

Vierailija
33/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sisustussuunnittelijana kannatan tampoonikorun vaihtamista sesongin mukaan. Mm. Joulun aikaan laitoin himmelin roikkumaan, oli tosi nätti!

Vierailija
34/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on myyty niin monta tamponikorua joitten olis pitänyt olla kultaa. Olen nikkelille allerginen ja aina olen saanut näppyjä. Muovisia olen etsinyt. Nehän vois tavallaan olla näyttävätkin värikkäitä. :) Itse kun en jaksaisi alkaa tekemään...

Vierailija
35/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä on tullut aikamoinen riesa lentokenttien turvatarkastuksissa.

Vierailija
36/1663 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva kuulla miten erilaisia koristeluideoita naisilla on. Minä näin n. vuosi sitten eka kerran uimahallissa jollain teinillä liimattuja kristalleja naruun ja siitä itsekkin innostuin. Omassa narussa on roikkunut muovisia pikku sotilaita, barbie nukke, sykemittari jne. Toki sitten myäs naisellisempaa kuten kihlasormus <3 tai 4kpl kullan väriseksi maalattuja isoja käpyjä. PartyLite kynttilöitä kokeilen seuraavksi.

Vierailija
37/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain mun mieheltä huomenlahjaks sellasen misson timantteja :-))) Se oli kuulemma maksanut hänen kolmen kuukausipalkan verran mut niinhän sen tietty kuuluukin. I wouldn't have it any other way! Terkut vaan kultsille et ihana on, ja pusuja sun omalta mussukalta <3

Vierailija
38/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain roikkui siinä narussa vielä hintalappu. Oli varmaan tahallaan jättänyt sen kun oli niin kallis glamourtamppooni.

Vierailija
39/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se hintalappu oli pakko jättää paikoilleen koska korua käytettiin vain sen aikaa että se kuvattiin blogiin. Sitten palautettiin kauppaan.

Vierailija
40/1663 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset! Vinkki ensi kesäksi marjametsään tai vaikka mansikkapellolle: Ikean Mammut-jakkara on kätevä sitaista naruun. Se kulkee siinä mukana, ja on valmiiksi hollilla istuttavaksi kun sopiva mätäs löytyy!

Viime kesänä tuli kerättyä ennätysmäärä marjoaja pakkaseen. Hillasuolla ihan ykkösjuttu!