Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Minä pidän koirankakkapussia, se on jätevä jos hätä yllättää väärässä paikassa ja pitää korjata jälkensä.
En käytä tamponeja, mutta jos käyttäisin luultavasti joku joka ei varasta kaikkea huomiota, mutta ihmiset huomaavat sen.
En kestä!! ;D Nauran vedet silmillä näille jutuille :'DD Kyllä on naiset viksuja, itelle ei oo tuommonen tullu mieleenkään :O
sellaisen pienen amppelin kielitoimiston suosittelema nimi on pimppeli. Se on kaunis. Tilasin omani jenkeistä jo vuosia sitten. Kiva et niitä saa nykyään täältä peräkylästäkin. Siihen voi sit laittaa vaikka anopinkielen, tai ihan mitä vaan ite keksii.
Yleensä roikotan siinä261 viiden kilon käsipainoa. Se on helvetin hyvää tinsatreeniä!!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 02:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:18"]Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Mä sidon siihen mun cadillacin hinausköyden, on aina apu lähellä, kun se jää rahan painosta mäkeen...
terkuin neljäs yö/ hoitsu
[/quote]
Hoitajilla huonot palkat? :)
Miten niin?!
Onko kukaan vielä keksinyt koiran jätöspusseja tamponin narussa roikottavansa?
Niitähän on niin inhaa käsissä pidellä, jos ei roskiksia lähellä....
Pimeällä heijastin. Jos nurtsipissan tarve yllättää, saan huomion itseeni autojen ajovalojen osuessa jalkoväliini.
Tuulisella säällä naruun sidotaan leija, pitää vaan varoa, ettei tuule liikaa, lähtee pian eritteinen patukka sisuksista leijan mukana.
Minkäikäiselle olette ostaneet tampoonikoruja?18v ok esim. joululahjaksi?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:27"]
Minkäikäiselle olette ostaneet tampoonikoruja?18v ok esim. joululahjaksi?
[/quote]
Meidän suvussa ollut tapana antaa rippilahjaksi ensimmäinen tamponikoru, yleensä se on ollut jonkinlainen risti. Itse sain hopeisen ja timanteilla koristellun tamponikorun. Eli ihan hyvin voi 18 vuotiaalle antaa joululahjaksi, esim. ne jo muutamaankin kertaan mainitut kulkuset olisi ihan hyvä idea.
Hei,
olen maisteriopiskelija Itä-Suomen yliopistosta ja teen parhaillaan gradua aiheesta "tamponikorujen merkitys suomalaisen naisen itsetunnolle". Aihetta on tutkittu Suomessa valitettavan vähän. Yhdysvalloissa on julkaistu muutamia tutkimuksia aiheesta, mutta näinkin yhteiskunnallisesti merkityksellinen aihe vaatii mielestäni vielä paljon huomiota.
Nyt etsinkin 15 naista haastateltavaksi. Kysymykset liittyvät tamponikoruihin ja niiden merkitykseen. Haastettelut tehdään helmikuussa 2015 Joensuussa, Tampereella ja Helsingissä. Huomio: olen tarkoituksella rajannut aiheen käsittelemään vain koruja, joten te naiset jotka kiinnitätte tamponeihinne muita esineitä kuten kahvakuulia tai ongenkoukkuja, ette valitettavasti kuulu tutkimuksen kohderyhmään.
Eli sinä tamponikoruja käyttävä nainen, tule mukaan tekemään uraauurtavaa tutkimusta! Jos kiinnostuit tai sinulla on lisäkysymyksiä, ota yhteyttä sähköpostilla tamponikorutrulez@gmail.com
Nöyrästi kiittäen,
Tytti "Tamponi" Tuppurankainen
Rekkamiehen pastilli on se yleisin
Mulla roikkuu siinä Wunderbaum ja suosikkituoksuni eli "Uuden auton tuoksu".
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:20"]Mulla roikkuu siinä Wunderbaum ja suosikkituoksuni eli "Uuden auton tuoksu".
[/quote]
mä tykkään taas siitä mansikan hajuisesta! :)
Mä käytän karvanoppia, koska olen posliini, enkä halua huomion kiinnittyvän myöskään siihen!
Minä laitan siihen timantteja kiinni ja amuletin, jonka sisällä on mieheni kuva
Hervotonta, makeat naurut tällekin päivälle:D :D :D
Mulla roikkuu siinä onnea tuova jäniksenkäpälä.
[/quote]
Voisinkin itseasiassa lainata sivulta yhtä tekstiä tänne, jos joku palstalainen on samantapaisen ongelman kanssa kuin mä:
[/quote]
Yhyy, toi poisti ton hienon oirelistan muotoilut :( Nyt meen kyllä halaamaan tamponikoruani tästä.