Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 06:28"]
Eiks kukaan käytä uikkateita? Kai ne narut jää sinne piiloon?
[/quote]Mitkä uikkarit? Ei uidessa tarvita vaatteita. Helpompi uidakin.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:18"]
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
[/quote]
Käytän kalevalakorua.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:34"]
Ei mitään koruja! Kiinnitän siihen naruun roikkumaan sen uimahallin kaapin avaimen, pysyy hyvässä tallessa.
[/quote]
....unelma-ammatti, uimahallin pukukaapin lukko
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 17:16"]Kun vaimollani on kuukautiset olen minäkin käyttänyt samaan aikaan tamponia, no tiedätte kyllä missä. Ja tuo koristelu innostus alkoi minullakin kun vaimo siitä jostain luki ja alkoi koristelemaan. Käydään yhdessä askartelukaupoissa ostamassa vaikki mitä tarvikkeita. Minulla hieman miehekkäämpiä esim. kuhajigejä, isoja muttereita. Ja ylpeänä olen uimahalleissakin käynyt naru jalkovälissä ja koristeiden kanssa. Kyllähän sitä vähän katseita saa osakseeen.
Ja tämä on malli mitä käytän http://www.mein.coloplast.de/produkte/inkontinenzversorgung/analtampon/
t: Timppa
[/quote]siis sekaisin on ihmiset kyllä
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:18"]Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
[/quote]
Kai tää sentään on typerä provo? Yök miten ääliömäistä.se naru ei sieltä uikkarien sisältä näy.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:18"]Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
[/quote]
Kai tää sentään on typerä provo? Yök miten ääliömäistä.se naru ei sieltä uikkarien sisältä näy.
[/quote]
täh? ei ole provo.
Ite minä ripustan siihen mitä nyt sattuu, usemmiten kuulokkeet tai nintendon kouluun, jos juhliin menossa nii lahja kulkeutuu siinä kätevästi :)
anteeks mutta mitä vattua mä oon lukenu :Ddd tamppoonikoruja? Lerpattaako ne teillä siellä uimahalleissa sieltä haarojen välistä oikeen silleen näkyvästi? Miks mä en oo nähny yhtäkään, mitä vuosimallia te tamppoonikoruja käyttävät ootte? Noh ainakin tuli päivän naurut ja piristi kivasti työpäivää t. Mies
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:24"]
en käytä tamponeja, ne ovat epähygienisiä. sitäpaitsi uimaloissa on niin paljon vettä että muutama veriklöntti sinne kyllä huuhtoontuu. hyi, teidän tampax-korut lähinnä kertoo teidän epähygienisyydestänne ja siitä että olette lorttoja!
[/quote] Toivottavasti tää on vitsi. Noi muut viestit meinaan on sitä. Sun ei kannata puhu epähygieniasta mitään...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:45"]
Onko tuo ihan yleistä? Tyttöystävälläni ei ole moisia ikinä ollut.
[/quote] Mitäs luulisit :D Vai olisiko nää kuitenkin vitsejä...
Tästä ketjusta puhutaan radiossa nyt!! :) :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 01:07"]
Mutta mä haluan käyttää mun blingbling koruja muulloinkin kun kuukautisten aikaan. Tamppooni tekee kipeää, jos ei ole kuukautisia. Miten te pidennätte korujen käyttöaikaa?
[/quote]
Korun voi kiinnittää myös kuukupin antenniin, ja kun kuukuppi ei kuivata limakalvoja samalla tavalla kuin tamponi, niin sitä voi käyttää vaikka joka päivä!
Novalla siis oli :)
Hyvä av taas!!!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:51"]
siis onx tää joku yleinen juttu?!??!?!? en oo kellää koskaa nähny mitäää korui siin roiukkuu... en oo itekää ikin laittanu?!?!?!? mitä vittuu oikeesti..... hyi vittu!!!!!
[/quote] No mitäpä oikeasti luulet...onko tämä totta vai ei :D
Mää tykkään flava flav tyylistä... eli tiiätsää sen räppärin jolla on kello kaulassa? se toimii. Tosin joutuu vähää reenaa pohjelihaksia jotta se pysyy siin.
minä laitan narusta roikkumaan aina virkamerkkini.
Eilen kävin kylpylässä (Flamingo) ja oli kyllä menkkakorujen suosio kasvanut. Johtuiskohan tästä palstasta ja tästä keskustelusta? Tosi paljon oli enemmän kimaltavaa timanttia kun ennen. Nyt oli semmoset puuhelmet ja muut jäänyt vähemmälle mitä ennen. Kävi mulla jopa mielessä, että onkohan tosta tullut nyt NIIN muoti juttu, että jengi käyttää tamppooneja ja menkkakoruja vaikka ei olis menkatkaan, ihan vaan niin kun esitelläkseen noissa yleisissä pesutiloissa. En meinaan jaksa uskoa, että melki jokatoisella olis ollut menkat eilenkin siellä kylpylässä.
ps. mun suosikki menkkakoru on semmonen napakorun tyyppinen, nätti ja siro. Oli kyllä pakko eilen kokeilla tota pukukaapin avainta mitä tässäkin ketjussa joku käytti. Se oli tosi kätevä.
Kuuma vinkki teille kohtalotovereille, joilta on poistettu kohtu: minä käytän tamponia uidessa ihan vain huvikseni. Silloin pääsen esittelemään kivoja tamponikorujani, vaikka menkkoja ei enää olekaan.
Tamponikoruja myytävänä! Mulla on käsintehtyjen korujen verkkokauppa ja myyn koruja myös myyjäisissä ym. Tamponikorujen metalliosat ovat hopeaa, helmet yleensä akryyliä, joka on kevyt ja kestävä materiaali. Jos kiinnostaa, niin ottakaa yhteyttä!
Mä ulkoilutan yleensä koirani omassa narussani .Käteväåä kun kädet jää puhelimen näpräilyyn .