Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:34"]
Ei mitään koruja! Kiinnitän siihen naruun roikkumaan sen uimahallin kaapin avaimen, pysyy hyvässä tallessa.
[/quote]
[/quote]
TÄÄ ON NIIN PARAS!!! KIUKKUINEN OLO HELPOTTUI! oLI PAKKO NAURAA 10 MINUUTTIA ILMAN TAUKOA!!!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:02"]
Mulla roikkuu kuukupin antennissa talutin ja sen toisessa päässä on meidän chihu. Kylpylässä en tietenkään silleen liiku, mutta kesällä se on kätevää, kun on hame päällä ja kädet esim. kauppakassien vuoksi varatut.
[/quote]
Mä kytkin tyhmyyttäni kuukupin antenniin meidän rotikan ja jumalavita kun se näki oravan ylittävän tietä, niin seurauksena välilihan repeämä ja kohdunlaskeuma!!!
[/quote]
Siis mitä?!? Etkö ole lukenut koiralehteä? Ainoastaan minikokoiset koirat saa kytkeä tohon JA vain, jos ne on äärettömän hyvin koulutettuja! Tästä on kyllä varoitettu tiedotteissakin. Mutta osanotot jokatapauksessa. Mitään sairas- tai tapaturmavakuutuskorvauksia ei kyllä varmasti tipu tuosta...
[/quote]
Pitäiskö tamppoonioaketteihin lisätä varoitusteksti
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:41"]
Onko kukaan tehnyt näitä tamponikoruja kansalaisopistossa?
[/quote]
Olen! Meidän kaupungin kansalaisopistossa on parhaillaankin menneillään "Klipseistä tamponinnarukoruksi"-kurssi, jota vetää AMK:sta valmistunut tamponomi.
[/quote]
Tamponomihan ei ole Suomessa mikään virallinen tutkinto, ainakaan vielä. Tamponomiksi pääsee parilla kurssilla. Tiedän, kun mun sukulainen on tamponomi. Eli tamponomilla on joku pohjakoulutus ja sitten otetaan pari lisäkurssia, niin on erikoistunut tamponomiaan. Vai oliko se tampologiaan. Tota yhtä naapurin teiniä kanssa kiinostaa toi ala. Vihjaisin, että kannattaa suoraan kysyä opintomahdollisuuksista opinto-ohjaajalta tai oppilaitoksista.
[/quote]
AMK:ssa voi opiskella tamponomiksi ja yliopistossa voi opiskella yleistä tampologiatiedettä. Olen itse opiskellut ensin tamponomiksi ja sitten hakenut yliopiston maisteriohjelmaan, suoritettuani ensin tampologian laajat sivuvuoto-opinnot avoimessa.
Itselläni siinä roikkuu akku porakone dildopäällä sillä on mukava porailla itseään löylyjen lämmössä. Kerran kokeilin tasohöylän virittämistä siihen naruun mutta epäonnekseni huomasin ettei Se kestä höylän painoa
En oo viittiny ite ostaa, ku oon toivonu monta kertaa mieheltä lahjaksi. Kurjaa, kun ei voi tuollasta lahjaa mulle antaa, vaikka hyvin tietää, että sais mulle superhyvänmielen. Tuntuu, ettei mies enää välitä :-(
Naurettavinta on se, että mies sanoo mulle, että tampoonikorut on naurettavaa akkojen vouhotusta, mutta EXÄnsä kertoo, että aikanaan mies osti hälle useitakin ja KALLIITA tamponikoruja. Itkettää....
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 18:23"]Muistakaahan kertoa tytöillenne, ettei laita tamponin narusta roikkumaan mitään lehteä muistuttavaa korua, koska jos joku palstamamma kukkahattutäti näkee sen uimahallissa, siitä voi seurata ls-ilmoitus ja tyttönne saattaa joutua vieroitukseen ja hänet huostaanotetaan!!!!
[/quote]
Siis viitannet cannabis sativa -lehden muotoisiin tampoonikoruihin? Nehän ovat kyllä nyt tosi hitti teinityttöjen keskuudessa. Ei siinä paljon ainakaan tän äipän sanomiset oo auttaneet. Sitä pitää olla mitä kavereillakin. Viis siitä, millaisen viestin se ympäristölle antaa.
[/quote]
Juuri näitä kannabiskoruja tarkoitan, mutta japaninvaahtera- ja hämähäkkikasvin lehtiä esittävät korut tulkitaan myös hampunlehdiksi, joten siksi kannattaa teroittaa tytöille, ettei mitään lehteä. Oma teini-ikäiseni lupasi olla käyttämättä mutta eihän sitä voi koskaan olla varma kun ei teinejä voi koko ajan vahtia
[/quote]
voi hyvänen aika ja jösses. mä luulin ensin, että tarkotat jotain Seuraa ja Annaa, mutta nytten vasta hokasin..no mä silloin 70-luvulla, kun ei ollut vielä tota kuivausrumpua, säilytin pyykkipoikia tampoonin naruissa. nykyään tykkään kyllä enemmin korujutuista, justiinsa blingblingistä aiva älyttömästi. kerran kokeilin sitoa siihen aina kadoksissa olevat silmälasit, mutta totesin, että narusta tuli vähän liika pitkä ja meinasin aina kompastua siihen. joskus, kun ihan vaan pikaseen poikkeen tossa lähisivassa, laitan volvon avaimet siihen roikkuun -kerran mun kultsun flexikin siinä oli. Mutta pari kertaa vuodessa ihan must juttu on hullujen päivien keltainen muovikassi! Täällä meidän lähiössä on kilpailu akkojen kesken siitä, kellä se on ensimmäisenä! Eikä käytettyä lasketa, vaan pitää olla sellainen uusi ja rypytön!
Toivottavasti teistä ei kukaan ole tosissaan tai häpeän olla nainen
Mulla roikkuu siinä kaksi käpyä, välillä vedän narusta ja huudan KUKKUU!
Mulla taas on avaimenperänä tampooni, ja olen mies.
(siis not, ja on muuten todella tyhmiä tapoja naisilla jos tää on totta)
Mä laitan valkosipulia vampyyrien varalle,vampyyrit aistivat kuukautiset !
Mä pidän työpäivinä siinä kellokortin lätkää. Ei unohdu sitten kotiin. Vähän joutuu tekemään sellaista hyppyheilautusta kellokorttilaitteen edessä kun se on niin korkealla, mutta olen aika hyvin oppinut tekniikan jo.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:57"]Ei helv... mä pissaan housuun kohta. :DDD
[/quote]
No jollain painoilla sunki varmaan pitäs paikkojas treenata..
[/quote]
No oon treenannut, oon nyt kakkostasolla vaginakahvakuulassa, PT sanoi että nyt alkaa olemaan tiukat paikat. Vielä vois tiukentaa. Kesäksi kunt.. siis tiukaksi!
Mä kun haluun olla tosi villi baarissa laitan paristoilla toimivan discopallon.
Koiran kanssa kun mennään laitan kakkapusseja ja välillä jos mun hamsterin haluaa ulkoilla laitan sen kännykkäkotelolla roikkumaan tamponiin. Kätevää. Myös ihan nättiä ja sympaattista.
Itse koin tampponinnarukorun epämiellyttävänä, tuli liian treenattu olo alhaalla, enkä enää jaksanut treenailla miehen kanssa menkkojen jälkeen :( Nyt kun siirryin kuukuppiin, niin olen jatkanut tuunaamistani. Siitä kupista tulee kaunis, kun laittaa vähän liimakimalletta kupin ulkoreunoihin. Se ei tietty näy ulospäin, mutta sisäinen kauneus on mielestäni tärkeää :) Laitan myös siihen kupin nipukkaan erilaisia kännykkäkoruja, ne näkyy sievästi, kun uimahallin saunassa lämmittelen reva auki!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:15"]
Onko muilla vastaavia kokemuksia :c Tuntuu, että menkkojen jälkeen kaikki syyt elää katoaa siksi kolmeksi viikoksi. Oon miettiny itsemurhaakin ;(
[/quote]
Kärsit täysin normaalista, tamponikorun jälkeisestä alakulosta, jonka virallinen nimi on "Bling bling blues".
Muista että elämme elämää, emme menkkoja varten!
[/quote]
Kiitos tiedosta, helpottavaa kuulla, etten oo asian kanssa yksin :) Löysin yheltä sivustolta asiallista ja hyvää tietoa tästä ja nyt on jo heti vähän parempi olo. Enää ajatukset ei koko ajan pyöri tamponikorulla lanteitten auki vetämisessä tai tamponin naruun hirttäytymisessä. Voisinkin itseasiassa lainata sivulta yhtä tekstiä tänne, jos joku palstalainen on samantapaisen ongelman kanssa kuin mä:
"Tamponikorun jälkeinen alakulo eli bling bling blues (F32.10) on mielialahäiriöiden (ICD-10 F3) ryhmään kuuluva psyykkinen sairaus. Sen pääasialliset oireet ovat hyivn samanlaiset kuin muissakin masennustiloissa, joskin ne ilmenevät vain ja ainoastaan silloin, kun tamponikorua ei käytetä, ja oireet vähenevät merkittävästi taas, kun tamponikorua käytetään.
surullisuuden, alakuloisuuden tai masentuneisuuden tunne tai mielenkiinnon menettäminen asioihin, joista normaalisti nauttii
unettomuus tai unen tarpeen lisääntyminen
ruokahaluttomuus tai ruokahalun lisääntyminen
keskittymisvaikeudet ja vaikeus tehdä päätöksiä
hitauden tunne tai niin voimakas levottomuus, ettei pysty istumaan paikallaan
arvottomuuden tai syyllisyyden tunne ja heikko itsetunto
voimattomuus tai jatkuva väsymyksen tunne
kuoleman tai itsemurhan ajatukset
ärtyisyys
Bling bling blues voidaan todeta, mikäli alakuloisuus on selkeästi linkitettävissä ajanjaksoihin, jolloin potilas ei pidä tamponikorua. Lisäksi sairauden tulee täyttää masennuksen yleiset diagnostiset kriteerit ja olla kestänyt vähintään kolme kuukautta sinä aikana, jolloin tamponikorua ei pidetä, ja oireiden tulee olla välittömästi helpottunut tamponikorua taas pidettäessä.
Bling bling blues on edelleenkin melko alidiagnosoitu sairaus, mutta huomattavaa on, että viimeaikaisten tutkimusten valossa arvellaan jopa 70 % viimeisen kymmenen vuoden aikana tehdyistä naisten itsemurhista liittyneen bling bling bluesiin. Lisäksi sairautta potevat ovat muita alttiimpia muun muassa erilaisille pakkotoiminnoille ja rituaaleille tamponikorujen käytön suhteen. Lähes jokaisella sairastuneella tavataan joitakin psykoottisia oireita, näistä tavallisimpina harhaluulot ja harha-aistimukset liittyen tamponikoruihin. Bling bling blues -epäily vaatisikin aina lääkärin kiireellistä arviota."
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 01:04"]
Veikkaan että kaikki teistä valehtelee
[/quote]
Minä ainakin. Olen se sillinhajuisen wunderbaumin omistaja.