Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
501/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisellani on kuukautiset hän laittaa yleensä kultaisen tasapainopilkin ja minä vastaavasti, ollakseni hengessä mukana tungen tampoonin hanuriini ja solmin narun päähän uistimen, tulee sitten kalastettua samalla.

Vierailija
502/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina askarreltu tamponikorut itse! Ei mitään massatuotanto muovikoruja! Käytin pitkään kuumaliimaa, kristalleja ja kynsilakalla maalasin. Sitten kerran tipautin kuumaliimaa pimpalle ja kaikki karvat kärähtivät! Hirveä lemu viikkoja ja tosi arka pimppa.

Sen jälkeen mä kasvatin alas rastat ja olen huovuttanut niistä kivoja kuvioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappilaisena tiedän mitä tarkoittaa kulkuspillu mutta tedetäänkös täällä ? No.... Kulkuspillu syntyy kun rupeaa pillunkarvoihin kertymään paskakikkareita :) ää häh häh hää :D :)

Vierailija
504/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mää just luinXDDDXDDD EN KESTÄ!XDDD

Vierailija
505/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kun vaik pidätte ne korut ranteessa/kaulassa:)

Vierailija
506/1663 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minähän en käytä tamponia ikinä!ja minun vereni ei uimahalliin vuoda koska 6 vuoteen ei ole veri valunut(ihanaa omistaa kierukka)kun käyn uimassa niin laitan pimppiin hajusteetonta intiimialueille tarkotettua rasvaa (suosittelen kaikille) jotta uimahallin vedessä olevat "pöpöt" ei tartu sievään pieneen posliini pimppiini :)

Vierailija
507/1663 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kulkenu jo vuosia mukana,

vanha perintö kaappikello XD B-)

Vierailija
508/1663 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan kertoa tytöillenne, ettei laita tamponin narusta roikkumaan mitään lehteä muistuttavaa korua, koska jos joku palstamamma kukkahattutäti näkee sen uimahallissa, siitä voi seurata ls-ilmoitus ja tyttönne saattaa joutua vieroitukseen ja hänet huostaanotetaan!!!!

Vierailija
509/1663 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 18:23"]Muistakaahan kertoa tytöillenne, ettei laita tamponin narusta roikkumaan mitään lehteä muistuttavaa korua, koska jos joku palstamamma kukkahattutäti näkee sen uimahallissa, siitä voi seurata ls-ilmoitus ja tyttönne saattaa joutua vieroitukseen ja hänet huostaanotetaan!!!!

[/quote]

Siis viitannet cannabis sativa -lehden muotoisiin tampoonikoruihin? Nehän ovat kyllä nyt tosi hitti teinityttöjen keskuudessa. Ei siinä paljon ainakaan tän äipän sanomiset oo auttaneet. Sitä pitää olla mitä kavereillakin. Viis siitä, millaisen viestin se ympäristölle antaa.

Vierailija
510/1663 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kantaaottavat tamponikorut tuntuvat olevan tietyissä piireissä varsin suosittuja. Itse en kyllä viitsisi uimahallissa roikottaa mitään "meat is murder" -korua. On mulla kyllä yksi koru Che Guevaran kuvalla. Sitä on kiva käyttää, kun haluaa vähän sellaista nuorta kapinallista vibaa tämmöinen keski-ikäinen tätikin joskus.

Vierailija
511/1663 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin yhestä nettikaupasta sellasen tosi upean koristeellisen tamponikorun. Ihmettelin sitten, kun uimahallissa muut katsoivat vähän kieroon. Kerran mun teini-ikäinen tyttö sitten saunassa repes nauramaan ja sano, että äiti hei, miks sulla on norjalaisen kirkonpolttometallibändin logo roikkumassa jalkojen välistä. Vähäks nolotti.

Vierailija
512/1663 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin yhestä nettikaupasta sellasen tosi upean koristeellisen tamponikorun. Ihmettelin sitten, kun uimahallissa muut katsoivat vähän kieroon. Kerran mun teini-ikäinen tyttö sitten saunassa repes nauramaan ja sano, että äiti hei, miks sulla on norjalaisen kirkonpolttometallibändin logo roikkumassa jalkojen välistä. Vähäks nolotti.

Vierailija
513/1663 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 09:03"]

Että te ootte epähygieenisia, laitatte pilluunne kaikenmailman makaroneja ja koruja, ja tarroja, miten oksettava ajatus, kaikella sitä pitääkin huomioo hakea.

[/quote]

Tää on vissiin tälläinen eläimellinen tarve saada pilluun tungetuksi aina jotain. Ihan biologinen tarve.

Vierailija
514/1663 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 08:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 09:03"]

Että te ootte epähygieenisia, laitatte pilluunne kaikenmailman makaroneja ja koruja, ja tarroja, miten oksettava ajatus, kaikella sitä pitääkin huomioo hakea.

[/quote]

Tää on vissiin tälläinen eläimellinen tarve saada pilluun tungetuksi aina jotain. Ihan biologinen tarve.

[/quote]

Kyseessä on "Tyhjän pillun syndrooma", joka seuraa siitä kun tamponit muuttavat omilleen ja jättävät vaginan.

Vierailija
515/1663 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sidon taas tamponin narun päähän kahvakuulan. Antaa mukavasti vastusta uidessa.

Vierailija
516/1663 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Mä luin Pirkkalehdestä, että siihen naruun voisi laittaa esim. vanhat sukkahousut roikkumaan. Sitä mä oon itsekin kokeillut, ja sisään mahtuu vaikka kumilenkkejä tai klemmareita.

Vierailija
517/1663 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiskon talvella lapsia pulkassa ja on kätevää, kun jää molemmat kädet vapaaksi kantamaan kauppakasseja!

Vierailija
518/1663 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en ole niin pikkusiveä tyyppi kuin te; solmin toisen tamponin roikkumaan. Kun eka on käytety, vaihdan sen toisen. Siinä se ensimmäinenkin huuhtoutuu ja näin menen puhtailla koko uimareissun."

Mulla roikkuu aina kaks varatamponia siinä narussa. Sen verran kova vuoto, ettei kerkee edellinen huuhtoutuun puhtaaksi kun pitää jo vaihtaa. Joskus pahimpina päivinä ja kun laiskottaa kesken uimareissun vaihtaa, niin laitan valmiiksi jo kaks tamponia römpsään. Sillon voi laitta siihen naruun jotain korujaki. Oon aika laiska nääs.

Vierailija
519/1663 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:34"]

Ei mitään koruja! Kiinnitän siihen naruun roikkumaan sen uimahallin kaapin avaimen, pysyy hyvässä tallessa.

[/quote]

Vierailija
520/1663 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on solmuun laitettu viikko sitten käytetty kortonki. Toimii samalla sillinhajuisena wunderbaumina. Duunin mienet käy kuumina, eivät pääse ovesta ulos mielestään tarpeeksi äkkiä ja siinä kuumenee niin pää kuin niskakin. Hiestä.