Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
161/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jätkät nyt ihan oikeesti.. :D jokkut pikkulikat tosissaa luulee et tää on ny muotia ja si ihmetellään lekurilla ku sielt p*llust putkahtaa jotain krusifiksejä..

Vierailija
162/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään uimahallissa käydessä oli tyttöporukka, ehkä 16vuotta niin kahdella oli jotain strassikorun tapaista narussa ja istuivat saunassa ujostelematta niin että jalkovälissä kimalteli. Tämä Oulussa. Täältä saanut hyviä vinkkejä näitä lukiessa (osa on kyllä tyhmiä trollauksia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä älypuhelin kulkee tosi kätsysti mukana tamponin narussa, uimahallissa sen voi laittaa vaikka läpinäkyvään muovipussiin, niin se ei kastu uidessa. Voi sitten vaikka ottaa selfien altaassa tai uimahallin saunassa!

Vierailija
164/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite laitan jonkun Rapalan klassikkovieheen roikkumaan. Siinä on se koukku niin sen saa kätevästi asennettua tamppooniin naruun kiinni. Sitten välillä on tietysti repäistävä ja laitan joulupallon killumaan.

http://tinyurl.com/syndett

Vierailija
165/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en käytä tamppoonia tai siteitä ollenkaan, mielummin jopa laittaisin valkoset housut päälle että kaikki näkee että mun persettä ei kannata katella :)

Vierailija
166/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en laita tamppoonia ollenkaan vaan annan veren valua lahkeista,sitte kaikkein paras on laittaa valkoset urheiluhousut menkkojen aikana ja lähtee salille! suosittelen kaikille! ;)

Vierailija
167/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos järveen menen uimaan laitan narun jatkeeksi pätkän siimaa ja ongenkoukun sekä madon. Tulee välipala pyydystettyä siinä samalla

Vierailija
168/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en käytä tamppoonia ollenkaa vaa annan veren valua,ja kaikkein paras laittaa vielä valkoset joustavat pöksyt jalkaan ja lähtee salille! suosittelen kaikille! ;) varmaan kääntyy ukko ku ukko kahtomaan.

Vierailija
169/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut :'D Kiitän ja kumarran.

Vierailija
170/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos et siellä kamalasti levittele paikkojas niin eihän sitä kukaan edes huomaa, noi korujututhan ne vasta saa ihmiset kiinittämään huomionsa sun jalkoväliis vai sitäkö oikeesti halunnetki

Vierailija
171/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

L o L teidän juttujanne! ; ( : ´ D 

Vierailija
172/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valan tuoksu kynttilämassaa naruun.. Ihanan tunnelmallista pitää tulta ja tuoksun myötä vuotojen pahat hajutkin jää! Lisäksi mukavasti pitää paikat lämpimänä ja karvatupsut katoaa samalla :)

Vierailija
173/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://blingi.fi/ tuolta löytyy helmiä joka lähtöön tampoonin naruihin suosittelen tutustumaan.

Vierailija
174/1663 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tamponeja, ei vaan toimi mulla joten en koristele naruja. Mutta siteessä mulla on aina Robinin kuva. Niiiin söpö!

Vierailija
175/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi sidukkaputeli. Tulee treenattua samalla lantionpohjan lihaksia ja sidukan voi sitten avata saunan jälkeen. Yleensä vielä uiskentelen kylmävesialtaassa jonkun aikaa, jotta sidukka pysyis oikean lämpöisenä.

Vierailija
176/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, oon sitten varmaan sieltä kivikaudelta... Mutta tää on kummallisinta ja ällöttävintä mitä oon sitten vähään aikaan kuullu. Oikeesti?! Koruja tampponin naruun? Ketäpä hirveästi kiinnostaa nähdä ihmisten alakerrasta roikkuvan jotain ylimäärästä? Ei ainakaan mua hotsituta tietää teiän menkoista ja kierroista... Kiva että huolehditte hygieniasta, mutta tarviiko sitä kaikelle kansalle kuuluttaa. Ja jotkut sanoivat, että koru vie huomiota muista vartalon epäkohdista. Huoli pois, kyllä ne teidän jenkkikset, löllömahat ja riippurinnat huomataan siitä huolimatta :D Who cares?

Vierailija
177/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ripustan aina UNISIEPPARIN ihan vaan sen takia et jos satun nukahtaa nii enpähän ainakaa nää pahaa unta :) <3

Vierailija
178/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sidon naruun yleensä vanilijarinkelin. Mies voi sitten hyvillä mielin vierailla mun tavaralla kokematta pettymystä, kun jotakin saa.

Vierailija
179/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sidon naruun yleensä vanilijarinkelin. Mies voi sitten hyvillä mielin vierailla mun tavaralla kokematta pettymystä, kun jotakin saa.

Vierailija
180/1663 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi