Mistä voin ostaa oikeasti kestäviä pikkuhousuja? Tuntuu että kaikkiin tulee reikä 2 viikon käytön jälkeen
Ja kyllä ostan ihan oikeata kokoa. Kyllästynyt siihen että aina on pikkarit loppu kun kaikki hajoaa käsiin. Ja silti ne on karsean kalliita.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Sloggit kestivät ennen yvuosikausia. Sitten ne huomasivat sen itsekin, ja huononsivat materiaalin laatua. Nyt tulee reikiä muutamassa kuukaudessa.
Kertakäyttötalous, nääs.
Komppaan. Olen yleensä ostanut sloggeja vuosikymmenet, ja viime vuosina laatu on huonontunut paljon. Oikea koko, mutta reikiä tulee piankin. Annoin Sokoksella palautetta ja siinä oli kuulolla toinen asiakas , joka yhtyi valitukseeni.
Vierailija kirjoitti:
Sloggit ainakin ennen muinoin ratkesivat säännönmukaisesti joko sivusaumoista tai vyötärökuminauhan kohdalta.
Itselläni on kestänyt 20 vuotta käytössä, joten käyttäjässä on nyt joku vika. Todennäköisesti liian pieni koko tai terävät kynnet.
En tiedä minkä tyyppisiä haluat.
Yksinkertaista ilman suurempia hörhelöitä niin
Pola ja Crossbow
Polat kestäneet yli 10v nyt alkaa vähän lahota. Crossbow jokusen vuoden.
Hinta halpa , koostumus puuvilla + se pienen pieni strech.
Istuu ainakin itselle , ei liian korkeat jalka-aukot inhoan kun kiipeävät. Mm.slogissa puolestaan liian pienet.
Mulla hajoaa aina oikelta kyljestä sauma, johon osuu lonkkaluu. Ilmeisesti törröttää enemmän siltä puolelta.
Calvin Kleinin puuvillaiset tavan malliset (siis ei mitkään stringit eikä mummopöksyt, oisko ne sitten tai-mallia?) on kestäneet parhaiten toistaiseksi.
Lindexiltä kannattaa hakea. Malli- ja muotovalikoima on laaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sloggit ainakin ennen muinoin ratkesivat säännönmukaisesti joko sivusaumoista tai vyötärökuminauhan kohdalta.
Itselläni on kestänyt 20 vuotta käytössä, joten käyttäjässä on nyt joku vika. Todennäköisesti liian pieni koko tai terävät kynnet.
20 vuotta sitten Sloggit olivatkin laatukamaa. Toista se on nyt, saumat alkavat purkautua parin pesun jälkeen ja kangas on seitinohutta.
Ostin ekat sloggit kesällä ja ovat vielä kuin uudet. Olen ostokseen tosi tyytyväinen. Ehkä te rikkimenemisistä valittajat ette vain pidä vaatteistanne huolta asiaankuuluvasti.
Pikkuhousuja? Kuka on keksinyt että naisilla on pikkuhousut? Kuulostaako se sievemmältä kuin alushousut? Olen nainen ja en sano koskaan varsinkaan miesten kuullen että naiset käyttävät pikkuhousuja
Vierailija kirjoitti:
Ostin ekat sloggit kesällä ja ovat vielä kuin uudet. Olen ostokseen tosi tyytyväinen. Ehkä te rikkimenemisistä valittajat ette vain pidä vaatteistanne huolta asiaankuuluvasti.
Et ymmärrä pointtia.
Jos on käyttänyt Sloggeja vuosikymmeniä, eron kestävyydessä näkee. Ennen kestivät, nykyään eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä pointtia.
Jos on käyttänyt Sloggeja vuosikymmeniä, eron kestävyydessä näkee. Ennen kestivät, nykyään eivät.
Ymmärrän kyllä, enkä ollenkaan kiistä sitä, etteikö suurin osa vaatteista olisi nykyään liian huonolaatuisia. Mutta jos muutamassa viikossa saa sloggeihin reiät, sitä kangata täytyy kyllä todella repiä.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousuja? Kuka on keksinyt että naisilla on pikkuhousut? Kuulostaako se sievemmältä kuin alushousut? Olen nainen ja en sano koskaan varsinkaan miesten kuullen että naiset käyttävät pikkuhousuja
On miehilläkin pikkuhousuja. Tosin itse suosin sloggeja.
Peseydy.Johtuu alapään hapoista.
Lidlin pöksyt olis hyviä, mutta niistä lähtee se seittimäinen lanka purkautumaan. Terveisiä Hohenstein-instituutille Saksaan, ompeleet täytyy päätellä paremmin.
Mistä ihmeestä ostat alushoususi?
minulla ei ole tullut alushousuihin reikiä, vaikka ovat olleet käytössä ainakin vuoden
Sokokselta marks&spencer 100%-puuvillaiset tai jotkut lidlin perusmallit eivät ainakaan ole hajonneet. Ostatko tekokuituisia? Tekokuituhan on monesti liukkaampaa materiaalia. Mietin vaan, että jos aina sivusaumoista lähtevät karkailemaan ja siksi tulee reikä.
Vaginan nesteet on happamat 3.8, joten ei ihme että syövyttää kankaan rikki.
Jos on liian pienet housut niin voi tulla reikiä. Osta ensi kerralla kokoa isommat. Itse ostan useimmiten Victoria's Secret tai Gilly Hicks merkkiä ja kyllä nuo ainakin kestää tosi hyvin.
Ja sama sukissa! Jos joku on löytänyt nykypäivänä vielä kestäviä sukkia, niin voi vinkata siitäkin.
Kannattaako ostaa?
[ ] kyllä kannattaa
[ ] ei kannata