Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voin ostaa oikeasti kestäviä pikkuhousuja? Tuntuu että kaikkiin tulee reikä 2 viikon käytön jälkeen

Vierailija
08.11.2020 |

Ja kyllä ostan ihan oikeata kokoa. Kyllästynyt siihen että aina on pikkarit loppu kun kaikki hajoaa käsiin. Ja silti ne on karsean kalliita.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tulla reikiä? Mulla monet pikkupöksyt kestää vuosia vaikka niistä pestäänkin koko ajan. Itse olen ollut tyytyväinen H&M pöksyihin. 

Sama täällä. Toki niihin lopulta tulee reikiä, mutta vasta muutaman vuoden käytön jälkeen.

Vierailija
102/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkkarit hajoaa aina vyötärökuminauhan vierestä.

Muutama suositteli miesten alushousuja. Saanko kysyä mitä merkkiä suosittelette? Voisin harkita mikäli ei näytä liikaa miesten kalsareilta vaan on enempi sellaiset neutraalin näköiset :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän varmaan ennätyksen. Mulla on pitsipikkarit, sellaiset hipsteri/melkein bokserimalliset joissa koko etuosa on pitsiä, jotka ostin silloin kun Hennes & Mauritz rantautui Suomeen, ostin Itäkeskuksen liikkeestä muistaakseni. Eli siis jostain vuosituhannen vaihteesta, ellei muuten peräti ysärin puolella. Ja ne ovat täysin ehjät, ja olen pessyt niitä jopa kuudessakympissä! Miettikää, mitä laatua ennen tehtiin! Nämä ovat olleet käytössä ehkä kahden viikon välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä