Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voin ostaa oikeasti kestäviä pikkuhousuja? Tuntuu että kaikkiin tulee reikä 2 viikon käytön jälkeen

Vierailija
08.11.2020 |

Ja kyllä ostan ihan oikeata kokoa. Kyllästynyt siihen että aina on pikkarit loppu kun kaikki hajoaa käsiin. Ja silti ne on karsean kalliita.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokokselta actuelle bambuhipsterit on tosi mukavat päällä ja laatukin jees. Ekat ostin yli 10 vuotta sitten ja nyt ne tulleet tiensä päähän. Reilu vuosi sitten ostin noita useammat ja käytössä muiden alushousujen kanssa. Mä pesen alushousut joko 60 tai 90 asteessa, yleensä pyyhkeiden/lakanoiden kanssa. Sellaisen jutun olen havainnut, että jos ajelee alapään karvoituksen, niin häpykymmun päällä oleva viikon sänki on pahin surma alkkareille. Siitä kohdalta sänki kuluttaa kangasta ja kangas ohenee. Eli kunnolla posliini tai puska, sänki on alushousujen syöppö.

Vierailija
82/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidi! Pese oikeissa lämpötiloissa nestemäinen pesu aineella. Äläkä muiden vaateiden kanssa .Älä käytä huuhteluainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä pitää kaksi viikkoa yhteen menoon, voi olla, että vain peltialushousut kestävät menoa.

Vierailija
84/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tulla reikiä? Mulla monet pikkupöksyt kestää vuosia vaikka niistä pestäänkin koko ajan. Itse olen ollut tyytyväinen H&M pöksyihin. 

Vierailija
85/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidi! Pese oikeissa lämpötiloissa nestemäinen pesu aineella. Äläkä muiden vaateiden kanssa .Älä käytä huuhteluainetta.

Alusvaatteisiin jää enemmän bakteereja ja viruksia jos joku pesee liian matalassa lämpötilassa. Osalle ei sovi tuoksulliset pesuaineet. Jotkut eivät halua käyttää nestemäistä, mutta mikä tuoksuton nestemäinen on sopiva. Entä linkouksen vaikutus ja veden kovuus.

Vierailija
86/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tulla reikiä? Mulla monet pikkupöksyt kestää vuosia vaikka niistä pestäänkin koko ajan. Itse olen ollut tyytyväinen H&M pöksyihin. 

Joku noissa teidän vaate ehjä ikuisesti tarinoissa ei voi olla totta. Monilla hajoaa kaikki vaatteet nopeasti, koska liikkuvat ja käyttävät niitä. Tai pesu hajottaa ne.

Vierailija
87/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin vahva alapään vuoto että alushousut kuluu aina haaroista, rispaantuu ensiksi ja sitten tulee reikä.

Vierailija
88/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve emätin on lievästi hapan, keskimäärin pH 3,8-4,0. Samoin valkovuoto joten on ihan täysin normaali ilmiö että valkovuoto valkaisee häarakiilan ja "syövyttää" kangasta.

Vierailija
89/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätys on nykyaikaa,

Joko sait käytetyt ostettua?

Vierailija
90/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syövyttävä alapää? 🤔 Kävisin sinuna lääkärissä.

Mistä sen tietää, vaikka siellä olisi hampaita jotka rouskuttavat kankaaseen reikiä. 

Vierailija
91/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä myrkyillä oikein pesette pikkarinne jos ne parissa viikossa reikiintyvät?

Vierailija
92/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ihme, jos samoissa kusisissa ja paskasissa pikkuhousuissa olet kaksi viikkoa putkeen. -.- M27

Vierailija
93/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 40 astetta riittää pesuun.

Vierailija
94/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve emätin on lievästi hapan, keskimäärin pH 3,8-4,0. Samoin valkovuoto joten on ihan täysin normaali ilmiö että valkovuoto valkaisee häarakiilan ja "syövyttää" kangasta.

En ole koskaan huomannut että kangas olisi syöpynyt rikki tuolla tavalla. :D Mutta pyykkikoneen jälkeen kyllä. 

Vierailija
95/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis olet se "Jukkelis"?

Hienoa että harrastat noinkin avoimesti sensuellia kierrätystä. Aikasi tuntuu kuluvan kuitenkin s24 - palvelun parissa? Minulla olisi ylimääräisiä vaimon asusteita jos kiinnostaa, ilmaiseksi tietysti. Laitoin sähköpostiisi muutaman kuvan niistä.

Vierailija
96/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa esim. lindexin pikkareista on tehty sellaisesta materiaalista, joka menettää napakkuutensa muutaman pesun jälkeen. On se vaan noloa, kun tuntee että pikkuhousut ovat valahtamassa vyötäröstä alaspäin niin, että vain päällysvaatteet pitävät ne jotenkin päällä.

Lisäksi se pieni puuvillakaistale sisällä menettää väriään happamissa olosuhteissa esim. mustissa pikkareissa on punertavan oranssia sävyä. Enkä ole mikään mansikkapilde, joka käyttää vielä 10 vuotta vanhoja pikkuhousuja, koska ne em. ilmeisesti jollain kestävät ikuisesti ehjinä?

Vierailija
97/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viimeksi sattui kans ostokoriin tällaisia. Meni sormet läpi kankaasta tyyliin ensimmäisellä käyttökerralla. Noh, alelaarista ostin sellaisen kolmen kappaleen paketin, että taisi olla ihan syytä sille miksi siellä alelaarissa olivat =P. 

Vierailija
98/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelmahan se on nykyjään miesten halpasukkienkin kanssa. Hetimiten reikä kantapäässä.

Vierailija
99/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne minulla kestävät joitakin vuosia, vaikka ostan yleensä puuvillaisia. Tekokuituiset ovat kyllä paljon kestävämpiä kuin puuvillaiset, mutta en tykkää niistä.

Vierailija
100/103 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggit alushousut ennen kestäviä, nyt ohutta ja laatu huono.

Bonbrix verkkokaupasta 5 kappaleen alushousuja, korkeavyötäröiset, napakat, ei oo menny mikskään, 60 astetta pesen. Mukavan ohuet, mutta kestävät. Pakkauksessa mustat, valkoiset harmaavalko rautaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä