Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<3 Joulunyytit 2014 <3

28.02.2014 |

Marraskuisista tipahdettu, joten aloitetaanpa sitten uusi yk, ja uusi ketju.. :)

Eli itesellä kp 1/31 ja yk2 alkamaisillaan.. Miehen kanssa ensimmäinen (ja viimmeinen) yhteinen olisi kyseessä, muutoin kyllä kummallakin on jo jälkikasvua. Olisi aivan mahtavaa, kun tuo yhteinen pieni ihme saisi nähdä päivänvalon jo tämän vuoden puolella, mutta kyllä se on mahtavaa myöhemminkin.. Stressittömästi yritetään tätä asiaa eteenpäin viedä. =) Kuitenkin melko vaivattomasti on aiemmatkin muksut alkunsa saaneet, joten mahdollisuudet kuitenkin on hyvät..

Kommentit (310)

61/310 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille! :)

Täällä on aika rento fiilis tämän kierron suhteen. Ei olla otettu mitään paineita :D jouluvauva olisi kyllä niin mahtavan ihana joululahja, että plussatuulia nyt kaikille!

Yennaf ja Anniw: tsemppiä!

62/310 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Ajattelin liittyä joukkoon iloiseen mukaan! :) Toiveissa olisi toinen lapsi. Esikoinen on 1v,5kk vanha. Olemme suht nuori pariskunta (mä 23,mies 29). Esikoisen syntymän jälkeen sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan, joten saa nähdä koska haikara tulee käymään :) Toivottavasti saisimme ihanan joulunyytin <3 Kuukautiskierto ollut mitä on, ja vasta nyt lähtee normalisoitumaan. Tsemppiä kaikille! on ihan mahtavaa saada vertaistukea ja jännittää yhdessä, mitä tuleman pitää :)

Kp6/23-35?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/310 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko mukaan? Tipuin lokakuisista :(

Esikoinen ois toiveissa. Elokuusta jätetty ehkäisy. Varmat päivät oli siihen asti kun kierto alkoi sekoilemaan. Sitten tjottailtiin. Nyt se mieskin sitten puhui ihan että jos hänkin alkais oikein yrittämään. Siis mitä? :D "alkais ampuu kovilla" vitsit mikä nuija <3

La ois joskus joulun ja uuden vuoden välillä jos tärppäis. Kierrot siis nykyään 24-34 pv... josko nyt ois meidän vuoro...?

Havu kp 1/24-34

64/310 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuittu83: Mulla ei alkanu ekan ja tokan välillä menkat laisinkaan.. Ikäeroa tuli 1v 4kk (oikeestaan ois 1v 5kk, mut toka synty etuajassa..) =)

Voi ku minua jännittää.. Nyt pitäs ovulaationkin ilmeisesti ohite olla.. Toisaalta on ihan semmonen tunne että nyt jos ei koskaan.. Mutta toisaalta sit ei.. Mut yritän olla nyt ajattelematta mitään oiresysteemejä, ku viime kuussa olevinaan tissejä vihlo ja vaikka sun mitä.. :D :D :D Ja kun aiemmissakaan raskauksissa ei oo liiemmin mtn oireita ollutkaan.. Kerran oon oksentanu, ku aloin kuvitella kärpästä keitossa.. :-O Öööh.. :D Ja tytön aikaan nenästä vuoti verta muutamia kertoja, mut seki myöhemmässä vaiheessa.. Noh, pari viikkoa jännitystä.. :)

Kp 19/30 (28-32)

65/310 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yennaf: Voi ei, pahoittelut <3 :(

On: Hirviömenkat loppui perjantaina, mut sitte taas eilen tuli jotai tuhnua. Eli ei kai mun kroppa oo vieläkään palautunut.. kkm:stä ja kaavinnasta nyt 3 kk.. Tänään otettiin ne SPR:n hyytymistekijäkokeet ja kontrolloitiin ne parvovirusvasta-aineet. Jälkitarkastus kai joskus?! Mieliala meinaa taas vähän heilahdella. Ja kun nuo menkat oli taas niin epötavalliset niin enpä oo tästäkään kierrosta turhan toiveikas. Kunhan täällä hengailen. Ja kuitenkin tiedän, että taas oon ihan täpinässä kun alkaa olla menkojen alku lähellä kun toivon niin ettei ne alkaiskaan ja sitten meneekin monta päivää itkiessä taas..

Vierailija
66/310 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Iltatähti: Tiiän tunteen. Sitä vaan ettimällä ettii oireita, jotka vois viitata mihinkään. Nykyään onneks osaan olla vähän rennompi asian suhteen, koska ekan raskauden alussa ei ollut tasan mitään oireita ennen plussaa. Sit plussan jälkeen olikin kaikki mahdolliset.

ON: Taitaapi olla toivo menetetty tämän vuoden nyytistä. Ovis oli tosiaan sillon 10.3 ja eilen tuli ihan kunnolla rusehtavaa vuotoa. Tuo on mulla aina enteilly menkkoja. Mulla yleensä pitkä kierto (nyt vasta kp 28/40) ni tuntuu vähän oudolta että jo nyt ois menkat tulossa. Mut.. Ennusmerkit on niin selkeet taas, että tätiä odotellessa. Ainakin saa mennä sinne leikkaukseen turvallisin mielin.

Ipa

Vierailija
67/310 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, ja juuri kun aamulla pääsin sanomasta.. Nyt täti sit kurvas paikalle. Kyllä on meikäläisen kroppa solmussa. Jos kierto olis tuon 28, ni teoriassa olis mahdollista olla vielä joulukuisissa. Ja mitä nyt kalenteria kattelin, ni missataan seuraava ovis ku ollaan reissussa ja isäntä työhommissaan saavuttamattomissa 3-6.4 ja oletettavasti johonkin noista päivistä sattuu seuraavat tärpit. 

Ipa kp1 yk4

68/310 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille,

Siirryin minäkin tänne tuolta marraskuisilta. Eli olemme molemmat miehen kanssa kolmessakymmenessä ja vasta toinen yrityskuukausi alussa (kp 2/28). Kiertohan minulla on ollut aina (pillereillä tai ilman) tarkka 28 päivää.

Kovasti olisi toive esikoisesta molemmilla. Minä olen vauvakuumeillut kuusitoistavuotiaasta ja mies rupesi kuumeilemaan joulun jälkeen.

69/310 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin että jos tästäkään kierrosta ei tärppää (vaikka meni ihan kohdalleen talletukset) menen kyllä gynelle. Päässä nakuttaa ajatus että joku syy sille keskenmenolle oli, olkoon kuinka yleisiä tahansa. Ku kerran on kaks kertaa tullu helposti raskaaksi ni miksei sitten yhtäkkiä enää onnistukkaan.

70/310 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi kansssa uusi jännäilijä joulukuisiin. Marraskuisista tipuin. kp 1/26-28 yk4

71/310 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ihastelemassa kelan uutta äitiyspakkausta. Ai että se on ihana. Onneksi se on uusi joten ehkä ihan jokaikinen meistä sellaisen vielä saa. Toivottavasti. :) nyt meneillään kp 18/29-30, odottavan aika on pitkä.

72/310 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUUMEILIJAT:

Tirppanen88

Ipa86

Sannakaro

Mammanen2011

Lovemychildren

Jonsteri

Emilllia

Iltatähti82

Lyllerö

Tiusk

Pöntiäinen

Iidamatilda

Blackpanther

Rva79

Varpunen89

Nimaj

Saffelson

Indiana east

Weebee

Anniw

Yennaf

Jemppa1987

Promint

Tuittu83

Toivoa täynnä

Havu

Airi

Tmh

PLUSSANNEET:

SEURAAVAAN YK SIIRTYNEET:

Voi kun täyttyy tämä meijän ryhmä edellisen ketjun tippujista... :( Mutta tervetuloa silti meidän joukkoomme jännäämään!!! Itse uskon vakaasti että kaikella on tarkoituksensa.. Niin hyvässä kuin pahassa, vaikka sitä ei aina järki pysty käsittämäänkään..

Itselläpä ei nyt ihmeempiä.. Jännittämistä vaan.. Ensi viikkoa oottelen kuumeisesti kyllä muutenkin, kun suhdetta viedään miehen kaa askel etiäpäin kihlojen myötä. <3 <3 <3 =) Ja toivottavasti toinen ja kolmaskin askel voitas pian saada ottaa.. Mutta oottelu kannalla tämän kuun tärpin suhteen.. Peukut ylhäällä kaikkien meidän puolesta! =)

Kp 20/30 (28-32)

Vierailija
73/310 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas meitä kerääntyny tähän ryhmään aika joukko. Toivotaan että on sit jouluruuhka myös synnytyssaleissa ;) Itsekin uskon että jokaisella tapahtumalla on tarkoituksensa, vaikkei se aina lohduta kun ei voi tietää kuinka olis lopulta käyny jos kaikki oliskin tapahtunut toisin.. Yleensä oon hieman pessimisti asioiden suhteen ettei sit pety ja tipu kovaa korkealta. Mutta kyllä sitä nyt vaan joka kuukausi odottaa ja toivoo.

ON: eilen tuli hyvin vähän ensin vaaleanpunaista limaa ja illalla sitten kellertävää :S mitä sit lie toi keltainen ollu.. Tänään on ollu koko päivän vilu ja mittasin niin on vähän lämpöö. Muita erikoisia tuntemuksia ei sit ookkaan, mutta ei ollut mun äidilläkään niin mitään oireita ennen kun huomas menkkojen olevan myöhässä.

Perjantaina on mun ystävän synttäribileet ja aion tehdä r-testin sinä aamuna vaikka silloin onkin vasta kp 22. Ostin jo valmiiks apteekin herkimmän testin joka väittää näyttävänsä raskauden jo 4 päivää ennen kuukautisten alkua. Viime kierto mulla oli sen 24 päivää. En kyllä luultavasti uskalla silti mitään juoda vaikka se nega sieltä varmastikin tulee. Pitää vain keksiä joku tekosyy miksen juo.

kp 20/24-30

74/310 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARPUNEN89: VoiiiiiI!!! Paljon peukkuja ja onnea testin tekoon! Oispa aivan mahtavaa saada ensimmäinen tuohon plussanneiden listaan.. :) :) :)

75/310 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Tulen minäkin marraskuisista tänne pinoon. Taustoja sen verran että minä 36v. ja mies 43v. ja esikoinen 1v.8kk. Toinen lapsi molemmilla toiveissa. Esikko tärppäs heti ekasta kierrosta. Yk7 lähteny jo aikaa sitte käyntii.

Ovistikut käynnissä ja näytti haaleaa  viivaa sunnuntaina sekä maanantaina ja eilen sitten tummin viiva ja tänään selkeästi vaalee haamu. Oletan eilen olleen oviksen,pari päivää limaillu. Peitto heilunu lauantaina ja eilen,joten ainakin mahdollisuuksia pitäisi olla :)

Nyt alkaapi piinaviikot....jännää kun nyt ajoitus meni aika nappiin kun isännällä alkaa tuo vauvakuume todellakin nousta :D

Puuuuuuh Puuuuuuuh kaikille puhallan vauvapuhureita ja tarrasukkia vinot pinot matkaan!!

Nyt siis täällä menossa kp14/29 ja yk7

ANNIINA77

76/310 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpunen89 jännittävää! Katsoin aikaisemmin, että ollaan melkein samassa vaiheessa kiertoa. LA olis heti kuun alussa :)

Itsellä ei ole ollut mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Nyt on menossa kp 23, ja eilen oli muutama pieni vatsatuntemus. Yleensä näillä kiertopäivillä tuntemuksia on ollut jo enemmän, vaikka ei plussaa olekaan näkynyt.

Tässä kierrossa aloin mittaamaan aamulämpöä ovulaation jälkeen, mutta eipä taida suurta iloa siitä olla kun kaikki päivät eilistä lukuunottamatta on olleet 36,1-36,2. Eilen illalla oli kylmä ja lämpö oli 36,5, mutta nyt aamulla ollaan taas normaalilukemissa. Lisänä mulla ja miehellä on tässä kuussa ollut nuo vitamiinit ja geleet.

Jännittää, pitäisi vielä vajaa viikko jaksaa. Olen yleensä testannut dpo 12-14, mutta katsotaan mihin tässä kierrossa jaksan odottaa. Menkat on alkanut aina dpo 15-16. Jos tulisi edes joku haamun haamu, niin olisin onnellinen. Tässä on/off parin vuoden yrittämisessä kun ei sellaista ole koskaan vielä tullut.

Nimaj kp23/29-33 dpo 9, yk4

Vierailija
77/310 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, täällä menty sen verran eteenpäin, että lääkärissä käyty ja aika labraan varattuna. Sisätutkimuksella sanoi että kaikki on kunnossa, katotaan vielä kaikki testit ja mietitään sitten uudestaan miksi kuukautiseni ovat näin  epäsäännölliset. Eli nyt ovat tulleet n.2-3kk välein. Sanoi kuitenkin, että esikoista yrittävät parit raskautuvat n. 80%:sti ensimmäisen vuoden sisällä, joten rauhassa yritellään :)

Mieli kohentui heti, kun lääkäri ei pitänyt outoa kiertoa mitenkään outona ;) Hankaloittaa vaan yrittämistä kun mies tällä hetkellä toisessa kaupungissa niin paljon, että oikeastaan ovista on turha tikutella. Ja varsinkin kun kierto ei ole yhtään selvillä, viime kuussakin taisi olla sattumaa että ovisplussan tikkuun sain :/

Mutta iloisella mielellä täällä mennään ja jännätään tuttava pariskuntien odotusta, he kukaan kun eivät tiedä meidän yrityksestä mitään :) vielä.

Promint 6/??, yk2

78/310 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Täälä yksi marraskuisista tippunut ilmoittautuisi joukkoon. Ollaan reilu 30 v. pariskunta ja esikoista on yritetty 1,5v. Tässä välissä meitä kohtasi suuri suru, jonka vuoksi yrityksessä oli vähän taukoa, mutta nyt alkaisi siis yk2.

Relight kp2/31 yk2

Vierailija
79/310 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIMAJ: Joo itsekin juur laskeskelin et joulukuun ekalla viikolla olis la jos nyt tärppäis :) hyvin yksiin menis meidän kierto jos mun taas sattuis venyyn tonne 30 päivään asti. Toivon et ei niin ei tarvi kauan jännäillä. Niin on kuitenkin tapahtunu vaan kerran viime syksynä.

ON: on kyllä tosi hankalaa yrittää päätellä vatsatuntemuksista mitään.. Eilen illalla ajoittain vihlas vähän häpyluuta (jos se nyt häpyluun kohdalla oli, ei oo aiemmin vihlonu niin en tiä) ja nyt tänä aamuna oli menkkamaisia juileja alavatsassa. Ei tosin niin kovia kun mulla yleensä päivä ennen menkkoja. Ja jos nyt oikein toiveikkaasti aattelee niin eihän tädin pitäis tulla kylään vielä päiviin. Paitsi tietty ennen pillereiden aloittamista mun kierto oli säännöllisenä tossi lyhyt 21 päivää..

Ristiriitaisia odotuksia siis mulla..

kp 21/24-30

80/310 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonsteri täällä taas terve! Nopea päivitys, kun töistä kirjotain. Tiistaina tuli selkeä ovisplussa ja eilen oli vielä aika tasavahvat viivat. Talleteltiin maanantaina, tiistaina ja nyt torstai-aamuna, eli aika nappiin meni noi tallettelut. Eli nyt sitten alkais piinaviikot... iik! Ovis tuli myös odotettua vähän aiemmin, mikä saattaa olla ihan hyvä homma. Greippimehulla, Gelee Roaylella, mammavitamiineilla ja punaviinillä mennään edelleen. Palaan tänne illemmalle lukemaan tarkemmin teiän kuulumisia.

Jonsteri kp 19/~34 yk +2v.