Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herrasmiehet?!

Vierailija
16.06.2023 |

On kuolleet Suomessa sukupuuttoon! Todella harvoin tapaa miehen joka aidosti arvostaa ja kunnioittaa naistaan. Joten miehet, tsempatkaa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain miehen pitää kunnioittaa ja arvostaa naista? Tasa-arvoistahan kaikki on nykyään.

Vierailija
2/13 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta sinä lehmä miehiä ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen herrasmies. Se että meitä on vielä olemassa aloittajankin mukaan tarkoittaa ettemme ole kuolleet sukupuuttoon. Aloittajalla on väitteessään looginen ristiriita. Suomalaiset miehet ovat suomalaisten äitien kasvattamia. Äidit, hävetkää!

Vierailija
4/13 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kasvattaa pojastaan herrasmiehen, muuten.

Vierailija
5/13 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuntemistani herrasmiehistä on naisia: kohteliaita, huomioonottavia,  sivistyneitä, rohkeita vastuunkantajia. 

On kai näitä miehissäkin sentään joitakin?

Vierailija
6/13 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset vihaavat miehiä. Miksi sellaista pitäisi arvostaa ja kunnioittaa?

Vierailija
7/13 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen herrasmies. Se että meitä on vielä olemassa aloittajankin mukaan tarkoittaa ettemme ole kuolleet sukupuuttoon. Aloittajalla on väitteessään looginen ristiriita. Suomalaiset miehet ovat suomalaisten äitien kasvattamia. Äidit, hävetkää!

Eivätkö isät kasvata lainkaan? Mitä se kertoo isistä, jos kaikki vastuu kasvatuksesta on äideillä? Millainen suhde sinulla on äitiisi?

Vierailija
8/13 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Opetelkaa ENSIN pysymään normaalissa painossa, sen jälkeen opettelette pukeutumaan kuten naisten kuuluukin, ja kun sitten vielä opitte sen naisen roolin ja paikan maailmassa, niin katsellaan niitä "herrasmies-settejä" sitten sen jälkeen.

Vierailija
9/13 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin helppoa nykyaikana, jotkut flippaa täysin jos setämies auttaa naista tms.

Vierailija
10/13 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmer's Only,FarmersD,single farmers dating,westernmatch.com. Appikaupasta cowboy dating.

Googleta käyttäjän nimi sekä kuvat. Käytä aikaa viestien ja profiilien seulomiseen. Miesenemmistön ansiosta Skypeen saattaa päätyä useampikin ehdokas. Pidä kirjaa valikoituneiden miesehdokkaiden hyvistä&huonoista puolista. Päästää jatkoon lähimpänä ideaalia oleva deitti. Vie ensitreffeille itsetehty lahja. Puolofee kakku flirttailua varten (ojenna paperia)

Amazonista couples cards.

Perehdy opastusvideoihin.

%3D%3D

%3D%3D

%3D

Vierailija
11/13 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vain herrasmies heille, jotka sitä ansaitsee.

Ei kenenkään tarvitse olla toiselle mukava, jos toinen käyttäytyy moukkamaisesti.

Vierailija
12/13 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Opetelkaa ENSIN pysymään normaalissa painossa, sen jälkeen opettelette pukeutumaan kuten naisten kuuluukin, ja kun sitten vielä opitte sen naisen roolin ja paikan maailmassa, niin katsellaan niitä "herrasmies-settejä" sitten sen jälkeen.

Hoh-hoijaa. - voi tätä myötähäpeän määrää... Olen mies itsekin mut se tuskin oli nyt kovin olennainen tieto. - Tarkoitin vain, että parempi aloittaa muutos itsestään kuin syytellä muita.

Vierailija
13/13 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niin helppoa nykyaikana, jotkut flippaa täysin jos setämies auttaa naista tms.

Juurikin näin, itse autoin naapurin 16v herkkutissipepun raskaaksi ja se isä veti herneet nenään.