Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvostele syömiseni (olen ylipainoinen)

Vierailija
27.02.2014 |

n. 1dl salaattia

1/4 punajuuresta

Pieni peruna

Makkara

Vauvanruoka purkki

Tomaatti

2 näkkileipää oivariinilla

Painoa on 76kg ja pituutta 170cm

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä proteiini, kasvikset ja hyvät rasvat?

Vierailija
2/16 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ylipaino?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:34"]

Missä ylipaino?

[/quote]

Kyllähän tuossa nyt vähintään se 10kg on liikaa.

Ap

Vierailija
4/16 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava välipala sinulla.

Vierailija
5/16 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkara? Mikä makkara? Muista kultainen sääntö: Olet mitä syöt! Ekkais grillimakkaraa vetässy? Näläntunne on plussaa. Silloin kroppa ottaa vararasvaa jaksaakseen.

Vierailija
6/16 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:39"]

Makkara? Mikä makkara? Muista kultainen sääntö: Olet mitä syöt! Ekkais grillimakkaraa vetässy? Näläntunne on plussaa. Silloin kroppa ottaa vararasvaa jaksaakseen.

[/quote]

Kylmän Atrian grillimakkaran vedin. Salainen pahe. Heikotti aikalailla ja tarvitsin jotain suolaista, jääkaappi huutaa tyhjyyttään eikä siellä muuta oikein ollutkaan.

Ap

Vierailija
7/16 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää paljonko oikeasti syöt, koska tuollaisilla eväillä ei tule kaloreita niinpaljon että olisi ylipainoa..

Vierailija
8/16 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähäb Elimistö toimii säästöliekillä. Lisää kasvikisia, hedelmiä ja lihaa. lisäksi makkarat ja höttö minimiin.

Vierailija
9/16 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin yleensäkin ylipainoisten päiväkirjoissa - liikaa hiilareita ja eineksiä. Liian vähän (oikeaa, ravintorikasta) ruokaa. Suosittelen lisäämään hyviä rasvoja ja proteiinia ruokavalioosi niin pysyt kylläisenä ja terveenä, ja painokin luultavasti alkaa tippumaan. Tsemppiä!

Vierailija
10/16 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:43"]

Olisi kiva tietää paljonko oikeasti syöt, koska tuollaisilla eväillä ei tule kaloreita niinpaljon että olisi ylipainoa..

[/quote]

Ei tullut mieleen, että ehkäpä ap ei kovin kauaa ole syönyt tuolla tavalla? (Joka sekin on ihan päin h*lvettiä).

Vierailija
11/16 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:43"]

[/quote]

Olen nyt pari viikkoa kitkutellit mahd. minimi kaloreilla. Yleensä ahmin kerran viikossa, saatan oksentaa, mutta se kuulemma kiihdyttää aineenvaihduntaa. Kiloja on karistettu 8, mutta tuntui stoppaavan, joten päätin kokeilla tälläistä keinoa.

Ap

Vierailija
12/16 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kilojen karistuminen stoppaa niin kannattaisi syödä pari-kolme päivää vaikka kaalikeittoa minimijauhelihalla, voisi antaa uuden sysäyksen painolle. Muista kuitenkin tulevaisuudessa syödä että jaksat liikkua, pidemmän päälle minimikaloreilla kituuttelu ei laihduta, tämän opin itse kantapään kautta kun oli kymmenen kiloa tiputettavana :)

Vierailija
13/16 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilumpikalorinen päivä saa kropan pois säästöliekiltä, jolle se miinuskaloreilla menee, jotta säilyttäisi painonsa.

Vierailija
14/16 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas mä arvaan: sulla on eka päivä dieettiä takana? Ei selkeesti mitään järkee noissa ruuissa, kuhan vaan mahdollisimman vähän oot puputtanut kasviksia päivän ja sit älyttömässä nälässä vetäny vielä kylmän grillimakkaran kylkeen. Tosi pitkäjänteiseltä kuulostaa ja varmasti toi sun dieetti tulee kestää (huomiseen?). Itse 58 kiloisena vedän aamulla puuron, kunnon lounaan, terveelliset välipalat ja illalla jotain vähähiilihydraattista, eikä tarvii elää nälässä.

Vierailija
15/16 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 00:31"]Annas mä arvaan: sulla on eka päivä dieettiä takana? Ei selkeesti mitään järkee noissa ruuissa, kuhan vaan mahdollisimman vähän oot puputtanut kasviksia päivän ja sit älyttömässä nälässä vetäny vielä kylmän grillimakkaran kylkeen. Tosi pitkäjänteiseltä kuulostaa ja varmasti toi sun dieetti tulee kestää (huomiseen?). Itse 58 kiloisena vedän aamulla puuron, kunnon lounaan, terveelliset välipalat ja illalla jotain vähähiilihydraattista, eikä tarvii elää nälässä.

[/quote]

Itseassa pariviikkoa menty näin.

Ap

Vierailija
16/16 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset